Bitwa o Wozy Drugiej Tury z trzy razy większą pu lą [16=>49]

Data: 2020-07-03 20:08:05
Autor: A. Filip
Bitwa o Wozy Drugiej Tury z trzy razy większą pu lą [16=>49]
https://www.rmf24.pl/raporty/raport-wybory-prezydenckie2020/najnowsze-fakty/news-bitwa-o-wozy-49-wozow-strazackich-za-frekwencje-w-ii-turze,nId,4590586
"Bitwa o wozy". 49 wozów strażackich za frekwencję w II turze
; 3 lipca (13:13) ; Aktualizacja: 3 lipca (13:32)

Resort spraw wewnętrznych i administracji ogłosił dzi¶, że akcja
"Bitwa o wozy" towarzyszyć będzie również II turze wyborów
prezydenckich. Tym razem do wygrania będzie 49 wozów dla Ochotniczych
Straży Pożarnych. Promesy trafi± do gmin z najwyższ± frekwencj± na
terenie dawnych województw. [...]

Czy trolle opozycji zapieni± się na grupie trzy razy bardziej?
Czy "pęknięcie żyłki" top ich ryzyko zawodowe?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-07-03 12:56:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu pi±tek, 3 lipca 2020 20:08:06 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> terenie dawnych województw. [...]

Czy trolle opozycji zapieni± się na grupie trzy razy bardziej?
Czy "pęknięcie żyłki" top ich ryzyko zawodowe?

Piękny macie ból d... I ten nieustaj±cy sentyment za PRL :P

--
Bruno

Data: 2020-07-04 04:17:42
Autor: mrbluesky.pl
[...]
Znacie obie kwestie z autopzji pra? ;P

Bitwa o Wozy Drugiej Tury z trzy razy większą pu lą [16=>49]