Biuro Maklerskie Alior Banku

Data: 2009-02-24 12:15:42
Autor: MariuszM
Biuro Maklerskie Alior Banku
Witam,

Mam konto w mBanku i trochę już mi nie wystarcza. Myślałem o zmianie na coś powszechnie szanowanego i uznawanego za dobre, więc myślałem o BOŚ albo o ING. Ostatnio jednak wpadła mi w oko oferta Biura Maklerskiego Alior Banku. Warunki podobne jak w mBanku, ale mają NOL3, czyli to samo co w BOŚ, a jak to mówią, skoro jest to samo to po co przepłacać :) Dają też darmowo depesze PAP.

Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z rachunkiem brokerskim w Alior Banku?
Warto w to wchodzić?
Jeśli nie to dlaczego?
Co w zamian?

pzdr.
Mariusz

Data: 2009-02-24 08:44:02
Autor: sierpniowy
[...]

ja od 'zawsze' jestem w BZ WBK i bez cienia watpliwosci polecam,
reklamacje uwgledniaja na korzysc klienta, jak w innych nie wiem.

jest NOL, jest wap, a z interfacem w pelnej wersji radzi sobie
N95 :-) zreszta nie tylko z tym:-)

co do samego Aliora to historia na inna okazje ...

pozdrawiam

Data: 2009-02-25 11:03:07
Autor: MariuszM
Biuro Maklerskie Alior Banku
co do samego Aliora to historia na inna okazje ...

To ciekawe...
Reasumując, nie polecasz?

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-02-24 12:34:55
Autor: top
MariuszM wrote:
Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z rachunkiem brokerskim w Alior Banku?
Warto w to wchodzić?
Jeśli nie to dlaczego?

Mam od paru tygodni. Jak na razie jestem bardzo zadowolony i mogę polecić.

t0p

Data: 2009-02-24 13:09:17
Autor: MariuszM
Biuro Maklerskie Alior Banku
Mam od paru tygodni. Jak na razie jestem bardzo zadowolony i mogę polecić.

Dzięki, a dużo się to różni od tego co oferuje BOŚ ?

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-02-24 13:03:33
Autor: gmyra
MariuszM <michalskimariuszWYTNIJ@TOpoczta.onet.pl> napisał(a):
> Mam od paru tygodni. Jak na razie jestem bardzo zadowolony i mogę polecić.

Dzięki, a dużo się to różni od tego co oferuje BOŚ ?

W Aliorze nie ma możliwości składania zleceń z poziomu aplikacji NOL3 (tutaj
się zawiodłem), a w BOSiu jest taka opcja.

Data: 2009-02-24 14:11:06
Autor: MariuszM
Biuro Maklerskie Alior Banku
W Aliorze nie ma możliwości składania zleceń z poziomu aplikacji NOL3 (tutaj
się zawiodłem), a w BOSiu jest taka opcja.

To duża wada? Często składacie zlecenia z poziomu NOL3?

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-02-24 14:25:07
Autor: top
MariuszM wrote:
W Aliorze nie ma możliwości składania zleceń z poziomu aplikacji NOL3 (tutaj
się zawiodłem), a w BOSiu jest taka opcja.

To duża wada? Często składacie zlecenia z poziomu NOL3?

Akurat dla mnie zaletą jest, że zlecenia można składać przez stronę www, która świetnie działa w każdym systemie i każdej przeglądarce, podczas gdy NOL 3 działa tylko pod windows. Choć jest 90% szans że wątkotwórca ma windowsa, więc sprawa dla niego bez znaczenia ;).

Data: 2009-02-24 15:12:51
Autor: DJ
[...]

Sprobuj zlozyc zlecenie pod Windows Mobile. Pod Internet Explorem sie nie da. Na Operze sie da, ale mozna sie wsciec, bo nic nie widac.
A swoja droga ten caly NOL 3 to straszny prymityw w porownaniu do np. takiego Meta Tradera 4.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2009-02-24 15:24:01
Autor: skippy

Użytkownik "DJ" <dariuszj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:go0v8u$9ld$1news.onet.pl...
[...]

Da sie i tu i tu.
Masz opere bez zoomu?

Data: 2009-02-24 15:56:59
Autor: DJ
[...]

Moze i da sie pod Opera ustawic, zeby to jakos sensownie dzialalo/wygladalo. Potrzebowalem uzyc ze 2 razy i w sumie w temat sie nie wglebialem.
A co do Internet Explorera to mialem jakis komunikat chyba o ramkach. Podejrzewam, ze sie nie da, bo na stronie bossa.pl pisza o uzyciu Opery.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2009-02-24 13:38:39
Autor: skippy

Użytkownik "MariuszM" <michalskimariuszWYTNIJ@TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:go0oi9$ds7$1nemesis.news.neostrada.pl...
Mam od paru tygodni. Jak na razie jestem bardzo zadowolony i mogę polecić.

Dzięki, a dużo się to różni od tego co oferuje BOŚ ?

pozdrawiam,
Mariusz

BOS ma jeszcze e-parkiet, notki staticy na PC, PDA i komórki.

Data: 2009-02-24 13:56:47
Autor: MariuszM
Biuro Maklerskie Alior Banku
BOS ma jeszcze e-parkiet, notki staticy na PC, PDA i komórki.

Ale chyba w wyższych abonamentach?

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-05-12 17:03:56
Autor: Ireneusz Wik
Biuro Maklerskie Alior Banku
W ING nie mozna sprzedać opcji (wystawic opcji).
Jak jest w Aliorze. Jakie maja przerwy w czasie dnia (ING 17:30 - 21:00).
Czy mozna wygenerowac stan konta , transakcje do pliku?
Jakie prowizje internetowe?

IWSP   --

Data: 2009-02-25 13:07:59
Autor: sss
Biuro Maklerskie Alior Banku

Jeśli nie to dlaczego?

Moim zdaniem na chwilę obecną lepiej wstrzymać się z zakładaniem tam konta, bo przyszłość banku (no i biura maklerskiego) jest niewiadoma. Tu warto sobie poczytać http://prnews.pl/hydepark/alior-jest-na-sprzedaz-37470.html i to nie jest odosobniona opinia na rynku.

Co do NOLa - to chociaż nazwa programu jest taka sama to w każdym z biur maklerskich jest on w jakimś stopniu inny. Przykładowo WBK i BOŚ maja obsługę zleceń w NOLu (oprocz przegladarki), w Bosiu jest dodatkowo wyciag online, a w WBK funkcja Nadaktywnosc rynku. Poza tym rozna jest ilość papierow w zakladce, w DDE i tez samych zakladek - moze sie ktos pochwali ile jest w Aliorze. pozdrawiam,
A.

Data: 2009-02-25 13:36:53
Autor: MariuszM
[...]

Czy w BOŚ można konto w biurze maklerskim powiązać jakoś z dobrze oprocentowanym kontem?
Jedną z zalet jaką dostrzegłem w Aliorze jest to, że środki są tam powiązane z kontem i jak nie mam ich w akcjach, to sobie leżą i procentują, a jak chcę coś kupić, to od razu mam je dostępne i nie muszę czekać dwa dni na przelew?

--

pozdrawiam,
Mariusz

p.s.
Rozumiem, że w BOŚ można składać zlecenia też przez www?
Czy to jest jakaś prosta strona, którą obsłużę z tel. komórkowego?

Data: 2009-02-25 13:55:12
Autor: MariuszM
Biuro Maklerskie Alior Banku
Zauważyłem też, że w pakiecie żółtym nie ma wykresów bieżących bez opóźnień :(

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-02-25 05:17:23
Autor: sith
Biuro Maklerskie Alior Banku
On 25 Lut, 13:55, "MariuszM" <michalskimariuszWYT...@TOpoczta.onet.pl>
wrote:
Zauważyłem też, że w pakiecie żółtym nie ma wykresów bieżących bez opóźnień
:(

Mario, zaloz sobie rachunki w WBKu, INGu, BOSu, BRE, Aliorze,  sprawdz
co dziala i jak wybierz jedno, z reszty z rachunkow zrezygnuj albo
zostaw 1 jako zapasowy, nie siej zamentu i nie naganiaj na Aliora ;)

--
pozdro
Sith

Data: 2009-02-25 14:49:19
Autor: MariuszM
Biuro Maklerskie Alior Banku
Nie naganiam na Aliora, ale czytam dużo od dwóch dni i zauważyłem dziwną alergię na tą nazwę.
Przezornie więc chyba nie wejdę w to. Co do eksperymentowania, to pewnie będę zmuszony tak zrobić, chciałem zaoszczędzić czas i zapytać na grupie. Wiem, że każdy chwali swoje, no cóż, pozostają eksperymenty.

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-02-25 06:56:32
Autor: sith
Biuro Maklerskie Alior Banku
On 25 Lut, 14:49, "MariuszM" <michalskimariuszWYT...@TOpoczta.onet.pl>
wrote:
[...]

Hmm, po prostu imho zadajesz pytanie i odpowiadasz tak jakbys namawial
stad napisalem tak a nie inaczej :)

Z aliorem to bym sie wstrzymal zobacz co napisal Ci sss i poczytaj
artykul na prnews. Ogolnie to porownaj tabele oplat i prowizji (wraz z
oplatami i promocjami za pakiety, oferta najlepiej inetowa, dema)
roznych biur sprawdz po jakim czasie mozesz zamknac rachunek bez
konsekwencji finansowych tj oplat. Sprawdzisz sobie czy dane biuro Ci
odpowiada czy tez nie, bedziesz mial porownanie, a zamknac rachunek
mozesz zawsze korespondencyjnie. Warto miec 1 rachunek podstawowy i 1
rach zapasowy.

Ogolnie google twoim przyjacielem:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=zestawienie+oplat+brokerskich&btnG=Szukaj+w+Google&lr=&aq=f&oq
Akurat wybralem to to, nie wiem czy to jest jeszcze aktulane:
http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=40

ale zawsze mozesz pogooglac, sprawdz moze na stooq.pl lub bankier.pl
maja jakies zestawienia :) a jak chcesz sie bawic na koniach to
zajrzyj na futures.pl

--
Sith

Data: 2009-02-25 19:14:27
Autor: Sunnab

Użytkownik "MariuszM" <michalskimariuszWYTNIJ@TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:go0l0m$r14$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

ING sobie daruj, bo zdzierają prowizje naprawdę jak zydzi a do tego ubierają swoich klientów w rekomendacje - i to niech za kare im sie odbija czkawką.

Dobre niszowe biuro ma DnB NORD (dawne BISE), ale nie jest zbyt popularne (a moze to i lepiej?). Mają ciekawy program do notowań ATech. Do tego mają chyba teraz jakieś dobre promocje.
http://bmdnbnord.pl/index.asp

Moze ktoś z resztą  będzie miał większą wiedzę na ich temat i się wypowie.

Data: 2009-02-25 20:30:49
Autor: MariuszM
[...]

Dzięki, zajrzę tam.

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-05-13 06:29:11
Autor: Ireneusz Wik
> [...]

> moze to i lepiej?). Mają ciekawy program do notowań ATech. Do tego mają > chyba teraz jakieś dobre promocje.

Dzięki, zajrzę tam.

ATECH to chyba 122 PLN/mc
Jak jest z prowizjami?

IWSP

Data: 2009-09-10 12:28:00
Autor: Bulisoft
Biuro Maklerskie Alior Banku

ja mam rachunek brokerski w Aliorze od około 3 miesięcy, złego słowa nie moge powiedzieć, raz w sumie była mała awaria ale to z 2 godziny trwało pozatym ocena bdb, czasem w szczycie strona troche mi zwalnia nie wiem czy to wina mojej Opery czy ich servera ale da sie pracowac, założylem sam rachunek brokerski bez konta, nie płace nic prócz prowizji, które są chyba najniższe na rynku, nie mam dużego kapitału więć uważam, że gdybym musiał płacic jeszcze jakies inne opłaty to by bylo nie ciekawie, dawniej myślałem o emaklerze z mbanku ale w porównaniu z aliorem jest mizerny :) co do rankingu to polecam tę strone http://buffett.pl/rb.html jest tam tabelka wszystko ładnie spójnie opisane, gdybym miał grubszy portfel chyba nadal zostałbym przy aliorze ewentualnie rozwarzyłbym BOŚ-ia choc w sumie nie wiem co w nim lepszego, aczkolwiek znajomi mają i sobie chwalą :) pozdrawiam

Data: 2009-09-11 08:53:45
Autor: Lech Dubrowski
Biuro Maklerskie Alior Banku
Demo Alior wyglada atrakcyjnie ale mniejsza oferta niz w XTB. Chyba dlatego nieco wyzsze prowizje.

Leszek

Data: 2009-09-11 08:55:07
Autor: elwu
Biuro Maklerskie Alior Banku

ja mam rachunek brokerski w Aliorze od około 3 miesięcy, złego słowa nie moge
powiedzieć...

W Aliorze porażką jest konieczność akceptowania zleceń kodem z smsa. Historia rachunku 90 dni to kompletna pomyłka.
Ale poza tym ok.

elwu

Data: 2009-09-11 08:57:36
Autor: Daniel Stalica
elwu pisze:

W Aliorze porażką jest konieczność akceptowania zleceń kodem z smsa. Historia rachunku 90 dni to kompletna pomyłka.
Ale poza tym ok.

A wyłącz sobie te SMSy...

--
Blog: http://blog.stalica.info

Data: 2009-05-07 14:55:51
Autor: MariuszM
Biuro Maklerskie Alior Banku
Analizuję właśnie ofertę w Aliorze i chcą 0,8% za prawa poboru, to chyba trochę dużo?

--

pozdrawiam,
MariuszM

Biuro Maklerskie Alior Banku