Biuro Maklerskie Alior Banku

Data: 2009-02-24 12:34:55
Autor: top
Biuro Maklerskie Alior Banku
MariuszM wrote:
Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z rachunkiem brokerskim w Alior Banku?
Warto w to wchodzić?
Jeśli nie to dlaczego?

Mam od paru tygodni. Jak na razie jestem bardzo zadowolony i mogę polecić.

t0p

Data: 2009-02-24 13:09:17
Autor: MariuszM
Biuro Maklerskie Alior Banku
Mam od paru tygodni. Jak na razie jestem bardzo zadowolony i mogę polecić.

Dzięki, a dużo się to różni od tego co oferuje BOŚ ?

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-02-24 13:03:33
Autor: gmyra
MariuszM <michalskimariuszWYTNIJ@TOpoczta.onet.pl> napisał(a):
> Mam od paru tygodni. Jak na razie jestem bardzo zadowolony i mogę polecić.

Dzięki, a dużo się to różni od tego co oferuje BOŚ ?

W Aliorze nie ma możliwości składania zleceń z poziomu aplikacji NOL3 (tutaj
się zawiodłem), a w BOSiu jest taka opcja.

Data: 2009-02-24 14:11:06
Autor: MariuszM
Biuro Maklerskie Alior Banku
W Aliorze nie ma możliwości składania zleceń z poziomu aplikacji NOL3 (tutaj
się zawiodłem), a w BOSiu jest taka opcja.

To duża wada? Często składacie zlecenia z poziomu NOL3?

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-02-24 14:25:07
Autor: top
MariuszM wrote:
W Aliorze nie ma możliwości składania zleceń z poziomu aplikacji NOL3 (tutaj
się zawiodłem), a w BOSiu jest taka opcja.

To duża wada? Często składacie zlecenia z poziomu NOL3?

Akurat dla mnie zaletą jest, że zlecenia można składać przez stronę www, która świetnie działa w każdym systemie i każdej przeglądarce, podczas gdy NOL 3 działa tylko pod windows. Choć jest 90% szans że wątkotwórca ma windowsa, więc sprawa dla niego bez znaczenia ;).

Data: 2009-02-24 15:12:51
Autor: DJ
[...]

Sprobuj zlozyc zlecenie pod Windows Mobile. Pod Internet Explorem sie nie da. Na Operze sie da, ale mozna sie wsciec, bo nic nie widac.
A swoja droga ten caly NOL 3 to straszny prymityw w porownaniu do np. takiego Meta Tradera 4.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2009-02-24 15:24:01
Autor: skippy

Użytkownik "DJ" <dariuszj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:go0v8u$9ld$1news.onet.pl...
[...]

Da sie i tu i tu.
Masz opere bez zoomu?

Data: 2009-02-24 15:56:59
Autor: DJ
[...]

Moze i da sie pod Opera ustawic, zeby to jakos sensownie dzialalo/wygladalo. Potrzebowalem uzyc ze 2 razy i w sumie w temat sie nie wglebialem.
A co do Internet Explorera to mialem jakis komunikat chyba o ramkach. Podejrzewam, ze sie nie da, bo na stronie bossa.pl pisza o uzyciu Opery.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2009-02-24 13:38:39
Autor: skippy

Użytkownik "MariuszM" <michalskimariuszWYTNIJ@TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:go0oi9$ds7$1nemesis.news.neostrada.pl...
Mam od paru tygodni. Jak na razie jestem bardzo zadowolony i mogę polecić.

Dzięki, a dużo się to różni od tego co oferuje BOŚ ?

pozdrawiam,
Mariusz

BOS ma jeszcze e-parkiet, notki staticy na PC, PDA i komórki.

Data: 2009-02-24 13:56:47
Autor: MariuszM
Biuro Maklerskie Alior Banku
BOS ma jeszcze e-parkiet, notki staticy na PC, PDA i komórki.

Ale chyba w wyższych abonamentach?

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-05-12 17:03:56
Autor: Ireneusz Wik
Biuro Maklerskie Alior Banku
W ING nie mozna sprzedać opcji (wystawic opcji).
Jak jest w Aliorze. Jakie maja przerwy w czasie dnia (ING 17:30 - 21:00).
Czy mozna wygenerowac stan konta , transakcje do pliku?
Jakie prowizje internetowe?

IWSP   --

Biuro Maklerskie Alior Banku