Biuro Maklerskie Alior Banku

Data: 2009-02-25 13:07:59
Autor: sss
Biuro Maklerskie Alior Banku

Jeśli nie to dlaczego?

Moim zdaniem na chwilę obecną lepiej wstrzymać się z zakładaniem tam konta, bo przyszłość banku (no i biura maklerskiego) jest niewiadoma. Tu warto sobie poczytać http://prnews.pl/hydepark/alior-jest-na-sprzedaz-37470.html i to nie jest odosobniona opinia na rynku.

Co do NOLa - to chociaż nazwa programu jest taka sama to w każdym z biur maklerskich jest on w jakimś stopniu inny. Przykładowo WBK i BOŚ maja obsługę zleceń w NOLu (oprocz przegladarki), w Bosiu jest dodatkowo wyciag online, a w WBK funkcja Nadaktywnosc rynku. Poza tym rozna jest ilość papierow w zakladce, w DDE i tez samych zakladek - moze sie ktos pochwali ile jest w Aliorze. pozdrawiam,
A.

Data: 2009-02-25 13:36:53
Autor: MariuszM
[...]

Czy w BOŚ można konto w biurze maklerskim powiązać jakoś z dobrze oprocentowanym kontem?
Jedną z zalet jaką dostrzegłem w Aliorze jest to, że środki są tam powiązane z kontem i jak nie mam ich w akcjach, to sobie leżą i procentują, a jak chcę coś kupić, to od razu mam je dostępne i nie muszę czekać dwa dni na przelew?

--

pozdrawiam,
Mariusz

p.s.
Rozumiem, że w BOŚ można składać zlecenia też przez www?
Czy to jest jakaś prosta strona, którą obsłużę z tel. komórkowego?

Data: 2009-02-25 13:55:12
Autor: MariuszM
Biuro Maklerskie Alior Banku
Zauważyłem też, że w pakiecie żółtym nie ma wykresów bieżących bez opóźnień :(

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-02-25 05:17:23
Autor: sith
Biuro Maklerskie Alior Banku
On 25 Lut, 13:55, "MariuszM" <michalskimariuszWYT...@TOpoczta.onet.pl>
wrote:
Zauważyłem też, że w pakiecie żółtym nie ma wykresów bieżących bez opóźnień
:(

Mario, zaloz sobie rachunki w WBKu, INGu, BOSu, BRE, Aliorze,  sprawdz
co dziala i jak wybierz jedno, z reszty z rachunkow zrezygnuj albo
zostaw 1 jako zapasowy, nie siej zamentu i nie naganiaj na Aliora ;)

--
pozdro
Sith

Data: 2009-02-25 14:49:19
Autor: MariuszM
Biuro Maklerskie Alior Banku
Nie naganiam na Aliora, ale czytam dużo od dwóch dni i zauważyłem dziwną alergię na tą nazwę.
Przezornie więc chyba nie wejdę w to. Co do eksperymentowania, to pewnie będę zmuszony tak zrobić, chciałem zaoszczędzić czas i zapytać na grupie. Wiem, że każdy chwali swoje, no cóż, pozostają eksperymenty.

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-02-25 06:56:32
Autor: sith
Biuro Maklerskie Alior Banku
On 25 Lut, 14:49, "MariuszM" <michalskimariuszWYT...@TOpoczta.onet.pl>
wrote:
[...]

Hmm, po prostu imho zadajesz pytanie i odpowiadasz tak jakbys namawial
stad napisalem tak a nie inaczej :)

Z aliorem to bym sie wstrzymal zobacz co napisal Ci sss i poczytaj
artykul na prnews. Ogolnie to porownaj tabele oplat i prowizji (wraz z
oplatami i promocjami za pakiety, oferta najlepiej inetowa, dema)
roznych biur sprawdz po jakim czasie mozesz zamknac rachunek bez
konsekwencji finansowych tj oplat. Sprawdzisz sobie czy dane biuro Ci
odpowiada czy tez nie, bedziesz mial porownanie, a zamknac rachunek
mozesz zawsze korespondencyjnie. Warto miec 1 rachunek podstawowy i 1
rach zapasowy.

Ogolnie google twoim przyjacielem:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=zestawienie+oplat+brokerskich&btnG=Szukaj+w+Google&lr=&aq=f&oq
Akurat wybralem to to, nie wiem czy to jest jeszcze aktulane:
http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=40

ale zawsze mozesz pogooglac, sprawdz moze na stooq.pl lub bankier.pl
maja jakies zestawienia :) a jak chcesz sie bawic na koniach to
zajrzyj na futures.pl

--
Sith

Biuro Maklerskie Alior Banku