Data: 2009-08-08 00:03:20 | |
Autor: Mane | |
Biuro Obsługi Klienta biznesowego Pla y - nie da się połączyć z PLAYa ! | |
Borafu pisze:
Czy ktoś z Was zna sposób na połączenie z biurem obsługi klienta biznesowego (790 600 600, albo *600) z telefonu sieci PLAY? Tak ciezko to zrozumiec? Moze sprobuj zadzwonic pod isteniejacy numer 790 500 500, albo *500 |
|
Data: 2009-08-07 22:10:31 | |
Autor: rekowka | |
Biuro Obsługi Klienta biznesowego Play - nie da się połączyć z PLAYa ! | |
Dokładnie :) Play sie nadaje do wysyłania darmowych sms-ów na
przerwach pomiędzy lekcjami a nie do biznesu... |
|
Data: 2009-08-08 10:19:05 | |
Autor: Borafu | |
Biuro Obsługi Klienta biznesowego Pla y - nie da się połączyć z PLAYa ! | |
Mane pisze:
Borafu pisze: Hmmm... Czy tak ciężko zrozumiemć co napisałem w następnym zdaniu? Dla ułatwienia zacytuję Ci je w całości: "Ze stacjonarnego TPSA, Ery i Orange (Plusa nie próbowałem) nie ma problemów" Skoro jadnak masz z tym kłopot to służę wyjaśnieniem. Numer istnieje i można się z nim połączyć z każdego telefonu stacjonarnego, z Orange, Plusa i Ery. Moze sprobuj zadzwonic pod isteniejacy numerPod istniejącym numerem 790 500 500 mówią zebym zadzwonił pod 790 600 600. Pozdro -- Borafu |
|
Data: 2009-08-08 10:32:00 | |
Autor: Mane | |
Biuro Obsługi Klienta biznesowego Pla y - nie da się połączyć z PLAYa ! | |
Borafu pisze:
Pod istniejącym numerem 790 500 500 mówią zebym zadzwonił pod 790 600 600. To nie moga Cie przelaczyc, skoro nie mozesz sie dodzwonic pod "600"? |
|
Data: 2009-08-08 10:38:36 | |
Autor: Borafu | |
Biuro Obsługi Klienta biznesowego Pla y - nie da się połączyć z PLAYa ! | |
Mane pisze:
Borafu pisze: Zgadnij sam czy pisałbym o problemie, gdyby dało się to tak rozwiązać? Pozdro -- Borafu |
|
Data: 2009-08-08 12:37:23 | |
Autor: Piotr M | |
Biuro Obsługi Klienta biznesowego Pla y - nie da się połączyć z PLAYa ! | |
Borafu pisze:
"Przepraszamy, podany numer nie istnieje". Jestem w Play od marca, także malutko, ale mam wrażenie że jak mają jakiś swój problem z połączeniem to walą taki komunikat "Przepraszamy, podany numer nie istnieje". Na pewno zdarza się to u mnie z raz na 2 tyg. I wtedy nieraz muszę odpuścić sobie i z tym numerem (nieistniejącym) ponowić połączenie za kilkanaście minut a nieraz wystarczy za drugim razem i jest ok. Może play czaruje, jest numer, nie ma numeru, jest numer... -- pzdr, Piotr M "Najczęstsze kłamstwo w Internecie? - Szukałem, ale nie znalazłem." |