Biuro Porad Obywatelskich, porady prawne

Data: 2013-02-10 20:32:56
Autor: Stokrotka
Biuro Porad Obywatelskich, porady prawne
Już w poczekalni widać, że lokal silnie dofnansowany przez UE.
Stosy ulotek, papier kredowy, jednak dla siebie praktycznie nic nie znalazłam.
Większość jest dla ludzi z zadłużeniami.
Czyli pomoc prawna dla żyjącej ponad stan niedouczonej prywatnej inicjatywy:
narobili długuw na propagandowe zlecenie uni (bieżcie sprawy w swoje ręce),
czyli nakradli, kraść więc potrafią, tszeba im pomuc by kraść mogli więcej.
Pszy takiej konkurencji na rynku uczciwy pracodawca nie ma szans.
Dla niego nie ma pomocy prawnej, dla pracownika też.

Siksa pszedstawiła się w ciemnym korytażu by nie było możliwości zapisania danyh.
Gdy opowiadałam o zatszymaniu mnie, gdy pobito mnie, stszelano do mnie, prubowano wymusić zeznanie łamiąc mi rękę, siksa powiedziała, że nie da się nic zrobić bo minął 7 dniowy termin złożenia zażalenia. Myślałam, że pszedawnienie liczy się w latah odmruknęłam.
Gdy pokazałam protokuł zatszymania wmawiała, że data i godzina zakończenia czynności to moment zakończenia wypełniania formulaża, a nie moment gdy zatsszymanego formalnie wypuszczono. Widać bardzo trudny ten formulaż skoro 2 rubryki na kszyż , 1 dwustronna kartka wielkości maszynopisu były wypełniane dobre kilka godzin, bo i początek rozpoczęcia czynności-wypełniania druku ?:) był z godziną podany.

No cuż, reprezentowałam okradzionego, nie złodzieja, te porady były nie dla mnie, siksa wyraźnie reprezetowała drugą stronę.

To pomoc od uni dla ludzi rozwalającyh ten kraj. Dofinansowywanie porad prawnyh , tak jak wyboruw powinno być zabronione z obcego kapitału.

Data: 2013-02-10 20:37:40
Autor: Marek Dyjor
Stokrotka wrote:
[...]

no i mkarwan sie tobą na 100% zainteresuje...

stokrotka to żydówka  ;-)

Data: 2013-02-11 01:01:10
Autor: Kris
Biuro Porad Obywatelskich, porady prawne
W dniu niedziela, 10 lutego 2013 20:37:40 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:
stokrotka to żydówka  ;-)

rzydufka;)

Data: 2013-02-11 10:33:41
Autor: Sonn
W dniu 2013-02-10 20:32, Stokrotka pisze:
Już w poczekalni widać, że lokal silnie dofnansowany przez UE.

reszta - ciach

Zmień psychiatrę. Ten obecny naprawdę cię okłamuje

--
Sonn

Data: 2013-02-11 10:36:32
Autor: Michał
[...]

Takie myślenie jak to powyżej to też nawyk i trzeba z nim walczyć. Musisz wziąć sprawy w swoje ręce i do dzieła ( może działa).

Data: 2013-02-11 11:24:08
Autor: Seoman
Biuro Porad Obywatelskich, porady prawne
Użytkownik "Stokrotka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5117f5ee$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Kabaret :) Konkurencja dla Koziołka.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2013-02-11 16:10:13
Autor: Marek Dyjor
Seoman wrote:
Użytkownik "Stokrotka"  napisał w wiadomości grup
[...]

Kabaret :) Konkurencja dla Koziołka.

nie zgadzam się...

Koziołek jest inteligentny, stokrotka głupawa  ;-)

Data: 2013-02-11 17:02:29
Autor: Sonn
W dniu 2013-02-11 16:10, Marek Dyjor pisze:
Seoman wrote:
Użytkownik "Stokrotka"  napisał w wiadomości grup
[...]

Kabaret :) Konkurencja dla Koziołka.

nie zgadzam się...

Koziołek jest inteligentny, stokrotka głupawa  ;-)

Dlaczego obrażasz głupawych? Oni ja zdecydowanie przerastają inteligencją i na dodatek do nich nie szczelają z zamiarem pozbawienia życia w sadzie pracy

--
Sonn

Data: 2013-02-11 17:19:23
Autor: Marek Dyjor
Seoman wrote:
[...]

słyszałem o różnych sadach,  jabłkowych, czereśniowych, gruszkowych ale o sadach pracy?

Data: 2013-02-11 17:23:45
Autor: Roman Stachowiak
Seoman wrote:
[...]

Ale czemu się sadzisz...

--
RomanS
___________________

Data: 2013-02-11 17:49:04
Autor: MichaelDataÂŽ
Biuro Porad Obywatelskich, porady prawne
Roman Stachowiak wydumał(a) w
news:51191b11$0$1314$65785112news.neostrada.pl :
Seoman wrote:
UĹźytkownik "Stokrotka"  napisał w wiadomości grup
[...]
Ĺźycia w sadzie pracy
słyszałem o róşnych sadach,  jabłkowych, czereśniowych, gruszkowych ale
o sadach pracy?
Ale czemu się sadzisz...

Ciesz się, że się nie wysadza :>

BTW sadzić to się można w kominie :p i można zostać osadzonym (nie w pierdlu) :]

--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2013-02-12 09:05:29
Autor: Sonn
Seoman wrote:
[...]

Sadzić się w kominie? WTF? Przybliżysz szczegóły? Jak to robiłeś i z kim?

--
Sonn

Data: 2013-02-12 23:07:48
Autor: Titus Atomicus
Biuro Porad Obywatelskich, porady prawne
In article <kfb1kl$8u2$1@news.task.gda.pl>,
 "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote:

Seoman wrote:
> Użytkownik "Stokrotka"  napisał w wiadomości grup
>
> Kabaret :) Konkurencja dla Koziołka.

nie zgadzam się...

Koziołek jest inteligentny, stokrotka głupawa  ;-)

Nie rozumiem, co wam ona przeszkadza. :-(
To taka bezinteresowna polska zawisc. W Zjednoczonym Krolestwie powiedzianoby, ze jej zachowanie jest ekscentryczne. A jako takie - godne szacunku.
--
TA

Data: 2013-02-14 14:32:19
Autor:
Użytkownik <Titus_Atomicus> napisał:
Nie rozumiem, co wam ona przeszkadza. :-(
To taka bezinteresowna polska zawisc. W Zjednoczonym
Krolestwie powiedzianoby, ze jej zachowanie jest
ekscentryczne. A jako takie - godne szacunku.

To działa agentura wpływu, pewnie większość wypowiadających się w tej sprawie to agenci.
Ja natomiast nie rozumiem gdzie tu tu widzisz ekscentryczość?
Kobietę podobno pobito, połamano rękę, strzelano do niej, próbuje uzyskać jakąś pomoc prawną, czy to takie dziwne?

Data: 2013-02-14 18:11:09
Autor: Sonn
W dniu 2013-02-14 14:32, news pisze:
[...]

Hoho! Ona miała wiele więcej "pszygód". Wygooglaj sobie. Kabaret pełną gębą

--
Sonn

Data: 2013-02-14 19:40:53
Autor: Marek Dyjor
Użytkownik wrote:
[...]

buachchchcha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2013-02-12 12:13:37
Autor: Wędrowniczek
Biuro Porad Obywatelskich, porady prawne
Użytkownik "Stokrotka"  napisał:

[...]

Jeśli to ktoś przeczytał, proszę o streszczenie.

--
Wę-ek

Data: 2013-02-12 12:14:42
Autor: Sonn
W dniu 2013-02-12 12:13, Wędrowniczek pisze:
Użytkownik "Stokrotka"  napisał:

[...]

Jeśli to ktoś przeczytał, proszę o streszczenie.

W dużym skrócie- leki jej się skończyły albo będzie odwilż

--
Sonn

Data: 2013-02-12 15:14:22
Autor: Marek Dyjor
Sonn wrote:
[...]

zaszczelili ja w biusze...

Biuro Porad Obywatelskich, porady prawne