Biuro maklerskie

Data: 2009-09-04 08:07:11
Autor: Ireneusz Wik
Biuro maklerskie
Witam

Wątek pewnie się przewijał,
ale chciałby uzyskać aktualne opinie na temat:

jakie biuro maklerskie polecilibyście i dlaczego.

z góry dzięki za rzeczowe odpowiedzi
pozdr
IWSP

Data: 2009-09-04 01:58:14
Autor: jk
Biuro maklerskie
On 4 Wrz, 10:07, "Ireneusz  Wik" <i...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
jakie biuro maklerskie polecilibyście i dlaczego.

Używam ING, dobra platforma inwestycyjna, szybko wchodzą zlecenia.

Widziałem ostatnio reklamy XTB i zastanawiam się nad otworzeniem
drugiego rachunku na próbę. ZTCW mają tą samą platformę co ING ale
dużo lepsze prowizje. Ktoś używa?

Przy okazji miałbym dwa konta futowe i mógłbym otwierać przeciwstawne
pozycje, jak grubas :-)

Data: 2009-09-04 12:15:08
Autor: Fidelio
Biuro maklerskie
Używam ING, dobra platforma inwestycyjna, szybko wchodzą zlecenia.

Widziałem ostatnio reklamy XTB i zastanawiam się nad otworzeniem
drugiego rachunku na próbę.

Używa, właśnie ze względu na stosunkowo niskie prowizje (nie wiem czy nie najniższe na rynku).

Data: 2009-09-04 03:23:10
Autor: jk
Biuro maklerskie
On 4 Wrz, 12:15, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
Używa, właśnie ze względu na stosunkowo niskie prowizje (nie wiem czy nie
najniższe na rynku).

No i jak wrażenia? Stabilność, pady, rozłączenia itp.?

Data: 2009-09-04 16:39:30
Autor: Damian
Biuro maklerskie
No i jak wrażenia? Stabilność, pady, rozłączenia itp.?
do kontraktow ich sidoma sie nie nadaje, mi ksiegowali transakcje 1,5h

Data: 2009-09-04 18:43:50
Autor: Fidelio
Biuro maklerskie
Użytkownik "jk" <jakub.kozlowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:4f158055-5c7e-41e8-a756-0034e5601e51o9g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Pod tym względem jest ok, nie miałem żadnych problemów.

Data: 2009-09-04 12:28:26
Autor: Lech Dubrowski
Biuro maklerskie

Użytkownik "jk"
Widziałem ostatnio reklamy XTB i zastanawiam się nad otworzeniem
drugiego rachunku na próbę. ZTCW mają tą samą platformę co ING ale
dużo lepsze prowizje. Ktoś używa?

Ja uzywam. Dziala calkiem sprawnie. Najbardziej podoba mi sie to, ze nie biara haraczu za prowadzenie konta. Nie wiem czy jeszcze ktorys dm w Polsce robi to za darmo. XTB procz naszej gieldy ma jeszcze forex

Leszek

Data: 2009-09-04 19:32:47
Autor: top
Biuro maklerskie
Lech Dubrowski wrote:
Ja uzywam. Dziala calkiem sprawnie. Najbardziej podoba mi sie to, ze nie biara haraczu za prowadzenie konta. Nie wiem czy jeszcze ktorys dm w Polsce robi to za darmo. XTB procz naszej gieldy ma jeszcze forex

Owszem. Np. Alior też prowadzi za darmo.

Data: 2009-09-04 19:41:31
Autor: top
Biuro maklerskie
Lech Dubrowski wrote:
Ja uzywam. Dziala calkiem sprawnie. Najbardziej podoba mi sie to, ze nie biara haraczu za prowadzenie konta. Nie wiem czy jeszcze ktorys dm w Polsce robi to za darmo. XTB procz naszej gieldy ma jeszcze forex

A jak już jesteśmy przy XTB to ja zapytam speców od opcji (halooo, są tu jacyś?), co sądzicie o ich platformie Option Trader ? Zainstalowałem sobie demo, w celach edukacyjnych, bom zielenina w opcjach :). Oferują opcje waniliowe i binarne na wiele instrumentów, przy tym bardzo elastyczne terminy wygasania (można sobie wybrać dowolną datę od tygodnia do pół roku). Tak okiem laika to drogawe mi się wydają te opcje, ale jeśli jest tu ktoś, kto używa tej platformy i mógłby coś mądrego napisać, to będę bardzo wdzięczny.

Data: 2009-09-05 07:03:45
Autor: Lech Dubrowski
Biuro maklerskie

Użytkownik "top"
A jak już jesteśmy przy XTB to ja zapytam speców od opcji (halooo, są tu jacyś?), co sądzicie o ich platformie Option Trader ? Zainstalowałem sobie demo, w celach edukacyjnych, bom zielenina w opcjach :).

Kiedys publikowali strategie inwestycyjne na opcjach waniliowych. Moze jeszcze gdzies sa w serwisie

Leszek

Data: 2009-09-04 10:20:24
Autor: Dombrek
Biuro maklerskie

jakie biuro maklerskie polecilibyście i dlaczego.

Bossa, bo szybko działa
BZWBK, bo mają wersję mobile i alerty SMS

A tak w ogóle to polskie biura mają w d... klientów sądząc po jakości platform i wysokości prowizji.
Dombrek

Data: 2009-09-04 21:40:56
Autor:
Biuro maklerskie
DM Boś (bossa.pl) jest już moim 5 biurem (po PEAKO, ELIMAR (ktoś z Was jeszcze pamięta to biuro?), Millennium, PKO).
Tak więc mam porównanie.
Niskie prowizje (0,29% akcje) niezła platforma i całkiem dobra obsługa.
Na razie polecam :)

pozdrawim.

Data: 2009-09-04 22:36:22
Autor: Dombrek
Biuro maklerskie

Użytkownik <trendfollowerpl@gmail.com> napisał w wiadomości
ELIMAR (ktoś z Was jeszcze pamięta to biuro?),

Pamiętam, pamiętam. Choć ja tam wówczas rachunku nie miałem. Upadek był
całkiem łagodny, bo rachunki przejął właśnie BOŚ.
Dombrek

Data: 2009-09-04 19:57:26
Autor: stary
Biuro maklerskie

Weź ING jest dobre.
I może to www.cityindex.pl
XTB nie polecam.

pozdrawiam stary

Data: 2009-09-05 07:06:51
Autor: Lech Dubrowski
Biuro maklerskie
Weź ING jest dobre.
I może to www.cityindex.pl
XTB nie polecam.

Co zlego ci zrobili?

Leszek

pozdrawiam stary

Data: 2009-09-06 12:25:21
Autor: stary
Biuro maklerskie

Weź ING jest dobre.
I może to www.cityindex.pl
XTB nie polecam.

Co zlego ci zrobili?

Mnie nic.Ale mam porównanie działania cityindex i XTB.Więc nie polecam.Specjalnie nie chce mi sie tłumaczyć)

pozdrawiam stary

Data: 2009-09-06 10:42:16
Autor: Ireneusz Wik
Biuro maklerskie
[...]
Mnie nic.Ale mam porównanie działania cityindex i XTB.Więc nie polecam.Specjalnie nie chce mi sie tłumaczyć)

pozdrawiam stary

Wypłacałeś pieniądze z cityindex ?

pozdr
IWSP

Data: 2009-09-07 11:49:10
Autor: Ireneusz Wik
Biuro maklerskie
[...]
> Wypłacałeś pieniądze z cityindex ?

Tak .Aco?

stary

z tego co zaczytałem istnieje wiele platform do których można wpłacić, nieco mniejszy jest zbiór platform z których można wypłacić  :)
dzieki za info
pozdr
IWSP

Data: 2009-09-04 20:44:40
Autor: Gonzo
Biuro maklerskie
Ja mam w bossa i jestem bardzo zadowolony, szczegolnie z obslugi klienta.

Data: 2009-09-05 20:28:23
Autor: games
Biuro maklerskie
Chlopie lepiej zagraj w totka prawdopobobienstwo umoczenia forsy mniejsze.    Jesli nie masz cynku i ukladow to kup sobie obligacje nie stracisz przynajmniej.   A maklerzy cie oskubia jak kazda plotke, czas robienia kasiory na gownie juz sie skonczyl.

Data: 2009-09-06 09:16:22
Autor: Ireneusz Wik
Biuro maklerskie
prosiłem o rzeczowe odpowiedzi a nie o bełkot osoby niezrównoważonej emocjonalnie.

IWSP

--

Biuro maklerskie