Biuro maklerskie

Data: 2009-09-04 10:20:24
Autor: Dombrek
Biuro maklerskie

jakie biuro maklerskie polecilibyście i dlaczego.

Bossa, bo szybko działa
BZWBK, bo mają wersję mobile i alerty SMS

A tak w ogóle to polskie biura mają w d... klientów sądząc po jakości platform i wysokości prowizji.
Dombrek

Data: 2009-09-04 21:40:56
Autor:
Biuro maklerskie
DM Boś (bossa.pl) jest już moim 5 biurem (po PEAKO, ELIMAR (ktoś z Was jeszcze pamięta to biuro?), Millennium, PKO).
Tak więc mam porównanie.
Niskie prowizje (0,29% akcje) niezła platforma i całkiem dobra obsługa.
Na razie polecam :)

pozdrawim.

Data: 2009-09-04 22:36:22
Autor: Dombrek
Biuro maklerskie

Użytkownik <trendfollowerpl@gmail.com> napisał w wiadomości
ELIMAR (ktoś z Was jeszcze pamięta to biuro?),

Pamiętam, pamiętam. Choć ja tam wówczas rachunku nie miałem. Upadek był
całkiem łagodny, bo rachunki przejął właśnie BOŚ.
Dombrek

Biuro maklerskie