Biuro maklerskie

Data: 2009-09-04 19:57:26
Autor: stary
Biuro maklerskie

Weź ING jest dobre.
I może to www.cityindex.pl
XTB nie polecam.

pozdrawiam stary

Data: 2009-09-05 07:06:51
Autor: Lech Dubrowski
Biuro maklerskie
Weź ING jest dobre.
I może to www.cityindex.pl
XTB nie polecam.

Co zlego ci zrobili?

Leszek

pozdrawiam stary

Data: 2009-09-06 12:25:21
Autor: stary
Biuro maklerskie

Weź ING jest dobre.
I może to www.cityindex.pl
XTB nie polecam.

Co zlego ci zrobili?

Mnie nic.Ale mam porównanie działania cityindex i XTB.Więc nie polecam.Specjalnie nie chce mi sie tłumaczyć)

pozdrawiam stary

Data: 2009-09-06 10:42:16
Autor: Ireneusz Wik
Biuro maklerskie
[...]
Mnie nic.Ale mam porównanie działania cityindex i XTB.Więc nie polecam.Specjalnie nie chce mi sie tłumaczyć)

pozdrawiam stary

Wypłacałeś pieniądze z cityindex ?

pozdr
IWSP

Data: 2009-09-07 11:49:10
Autor: Ireneusz Wik
Biuro maklerskie
[...]
> Wypłacałeś pieniądze z cityindex ?

Tak .Aco?

stary

z tego co zaczytałem istnieje wiele platform do których można wpłacić, nieco mniejszy jest zbiór platform z których można wypłacić  :)
dzieki za info
pozdr
IWSP

--