Biuro na działalność gospodarczą od 99 zł

Data: 2010-04-01 00:25:17
Autor: Jakub_K
Biuro na działalność gospodarczą od 99 zł
Wirtualne biuro to możliwość korzystania z adresu w centrum Krakowa
bez ponoszenia dużych kosztów wynajmu biura. Udostępniamy adres do
prowadzenia działalności gospodarczej, biurko do pracy oraz sale
konferencyjne. Klienci mogą skorzystać z obsługi sekretariatu (telefon/
fax, odbiór poczty tradycyjnej).

Oferujemy również dodatkowe usługi takie jak usługi IT, doradztwo
prawne czy doradztwo finansowe dla firm.
Super oferta Sam Adres od 99 zł za miesiąc
Wirtualne biuro w Krakowie - już od 99 zł / miesiąc.

W ramach umowy oferujemy:

    * wirtualne biuro z adresem w centrum Krakowa, przy Błoniach - al.
3 Maja 9, 30-062 Kraków.
    * przekazywanie przychodzącej korespondencji raz na dwa tygodnie
przesyłką pocztową na wskazany adres.
    * powiadomienie e-mail o odebranej lub awizowanej korespondencji

Jest to najprostsza i najtańsza forma wirtualnego biura w Krakowie.
Pełna oferta
* Adres do prowadzenia działalności gospodarczej
* Obsługę sekretariatu
* Numer telefonu i faksu
* Przekierowanie rozmów na numer komórkowy
* Przesyłanie poczty przychodzącej na adres firmy
* Wynajęcie sali konferencyjnej na godziny

* Obsługę prawną najlepszych krakowskich kancelarii
* Obsługę księgową
* Usługi doradztwa gospodarczego
* Doradztwo kredytowe i finansowe
Abonamenty:

Płatność za 3 miesiące - 399 zł (133 zł za miesiąc)
Płatność za 6 miesięcy - 699 zł (116,5 zł za miesiąc)
Płatność za 12 miesięcy - 1188 zł (99 zł za miesiąc)

Umowa zawierana jest na okres co najmniej 3 miesięczny.

biurointer.pl
al. 3 Maja 9
30-062 Kraków
tel. +48 12 444 17 74 fax. +48 12 444 17 87
email: biuro [at] biurointer.pl

Data: 2010-04-01 10:41:29
Autor: Kolumbian
Biuro na działalność gospodarczą od 99 zł
Wirtualne biuro to możliwość korzystania z adresu w centrum

podobna usluge ale w Warszawie ma firma sva.pl.
Wiem bo kiedys sam korzystalem z ich uslug do czasu az firma urosla do 4 pracownikow i ... trzeba bylo wynajac samodzielne biuro :-)

Data: 2010-04-06 00:06:54
Autor: Jakub_K
On 1 Kwi, 10:41, "Kolumbian" <Kali...@wp.pl> wrote:
> [...]

Wiem bo kiedys sam korzystalem z ich uslug do czasu az firma urosla do 4
pracownikow i ... trzeba bylo wynajac samodzielne biuro :-)

Jest to świetne rozwiązanie dla mikro firm - naprawdę ogranicza koszty
i do momentu, gdy firma jest mała i nie potrzebuje własnej przestrzeni
biurowej

Data: 2010-04-06 17:52:41
Autor: Liwiusz
Jakub_K pisze:
[...]

   Każda mała firma ma adres (miejsce zamieszkania prowadzącego DG), po co zatem płacić jeszcze za dodatkowy?

--
Liwiusz

Data: 2010-04-06 22:59:27
Autor: Ranger
Liwiusz pisze:
Jakub_K pisze:
[...]

Jak chcesz wydymać trochę osób i żeby nie robili pielgrzymek do domu to robisz coś takiego :)
Np. Super oferty pracy za granicą, etc.

Data: 2010-04-07 09:17:35
Autor: m

Użytkownik "Ranger" <news@finaro.pl> napisał w wiadomości news:4bbba0a8news.home.net.pl...
Jak chcesz wydymać trochę osób i żeby nie robili pielgrzymek do domu to robisz coś takiego :)

I to jest jedyny powód. Zwykły oszust.
Zapamietać adres i nie kooperować z firmami wirtualnymi

Data: 2010-04-07 00:52:04
Autor: Jakub_K
On 7 Kwi, 09:17, "m" <m...@no.pq> wrote:
U ytkownik "Ranger" <n...@finaro.pl> napisa w wiadomo cinews:4bbba0a8news.home.net.pl...

> Jak chcesz wydyma troch os b i eby nie robili pielgrzymek do domu to
> robisz co takiego :)

I to jest jedyny pow d. Zwyk y oszust.
Zapamieta adres i nie kooperowa z firmami wirtualnymi

:)
We wpisie do Ewidencji i tak jest podawany adres domowy - tu się nie
może nic ukryć.

Co do Adresu - w moim biurowcu jest fizycznie z 40 firm a z
"wirtualnie" ze 100. - Odrzucając firmy z adresami wirtualnych biur
odrzucisz współpracę w wieloma firmami - tysiące z nich prowadzi w PL
działalność w taki sposób.
Tylko że większość tych firm wirtualnych to: informatycy, tłumacze itp
itd.   - przede wszystkim działalności jednoosobowe, gdzie nie jest
potrzebne biuro a działalność wykonuje się u klienta lub w domu. Mam
też klientów, którzy trafili do mnie bo ich status mieszkaniowy jest
nieuregulowany. Oczywiście są też spółki kapitałowe.

A tak poza tym - adres do prowadzenia działalności umożliwia
występowanie z wnioskiem o dotację z UE z funduszy danego województwa,
a więc ktoś zamieszkały w Szczecinie może spokojnie starać się o
dotację w Krakowie.

Jeśli ktoś chce zrobić wał, to nie potrzebne mu do tego Wirtualne
Biuro (nie ukrywam, że liczę się z tym, że tacy klienci tez mogą się
pojawić)

Data: 2010-04-07 12:15:45
Autor: scream
Dnia Wed, 7 Apr 2010 00:52:04 -0700 (PDT), Jakub_K napisał(a):

We wpisie do Ewidencji i tak jest podawany adres domowy - tu się nie
może nic ukryć.

I właśnie po to jest wirtualne biuro, żebyś adresu domowego nie podawał.
Tzn. podajesz go tylko do wiadomości urzędu, ale w ogólnodostępnych
ewidencjach już ten adres nie funkcjonuje, i w razie czego niezadowolony
klient nie nawiedzi cie w domu :)

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-04-07 12:25:14
Autor: m

Użytkownik "scream" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości news:1ueuziph6urxl.14pv86etabp8l.dlg40tude.net...
ewidencjach już ten adres nie funkcjonuje, i w razie czego niezadowolony
klient nie nawiedzi cie w domu :)

Czyli zakładasz niezadowolnych klientów?
To siem nazywa byznes, doic frajerów, hasiosznupki niech płacą i płaczą

Data: 2010-04-07 14:05:59
Autor: scream
Dnia Wed, 7 Apr 2010 12:25:14 +0200, m napisał(a):

Czyli zakładasz niezadowolnych klientów?
To siem nazywa byznes, doic frajerów, hasiosznupki niech płacą i płaczą

Dobrze, opowiem inną historię, którą miałem okazję usłyszeć od jej
bohatera. Pewien facecik prowadził sobie niewielką hurtownię z tekstyliami
ściąganymi przez niego z Chin. Wiodło mu się całkiem nieźle i żył sobie
bezstresowo do momentu kiedy to znalazł przed domem list z pogróżkami i
żądaniem zapłacenia pewnej sumy za możliwość dalszej bezstresowej pracy.
List nie przyszedł pocztą, ktoś go przyniósł osobiście i zostawił przed
drzwiami pod nieobecność domowników. Facet był totalnym amatorem, więc
policja poradziła sobie z nim bezproblemowo i szybko. Jak się okazało gość
wynajmował lokal pod swój biznes kawałek dalej niż bohater naszej historii,
jednak niezbyt dobrze mu szło. Obserwował biznes swojego "sąsiada" i
pozazdrościł, że nieźle mu się wiedzie, więc postanowił że poprosi o
bezzwrotną "pożyczkę". Jak postanowił tak zrobił, a adres domowy hurtownika
wziął właśnie z ogólnodostępnej bazy EDG.

Także... takie historie też się zdarzają i trzeba mieć na uwadze, że
idiotów nie brakuje :)

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-04-07 14:16:03
Autor: Liwiusz
scream pisze:

bezzwrotną "pożyczkę". Jak postanowił tak zrobił, a adres domowy hurtownika
wziął właśnie z ogólnodostępnej bazy EDG.

   Tyle że nawet mając wirtualne biuro, adres zamieszkania w EDG zawsze można sprawdzić.

--
Liwiusz

Data: 2010-04-07 14:47:47
Autor: m

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
  Tyle że nawet mając wirtualne biuro, adres zamieszkania w EDG zawsze
można sprawdzić.

I to darmowo w państwowej wyszukiwarce regon, nip
http://www.stat.gov.pl/regon/
http://krs.cors.gov.pl/Rejestr.aspx
i mnostwie internetowych baz danych
Adresu wirtualnego biura trzeba będzie sie naszukać

Data: 2010-04-07 15:00:17
Autor: Liwiusz
m pisze:

I to darmowo w państwowej wyszukiwarce regon, nip
http://www.stat.gov.pl/regon/

Są firmy (DG), które zarówno w regonie, jak i w internetowej wersji EDG (Warszawa) mają adres prowadzenia DG, a nie adres zamieszkania. Trochę to zadaje kłam tezie, że siedzibą OF prowadzącej DG jest jej miejsce zamieszkania. Niemniej jednak należy pamiętać, że i takie "kwiatki" się zdarzają. Posiadanie zatem wirtualnego adresu zarówno w EDG, jak i w regonie jest całkiem realne.

Podejrzewam (tzn. mam nadzieję), że po wzięciu pełnego wyciągu z EDG faktyczny adres zamieszkania tam się jednak znajdzie.

--
Liwiusz

Data: 2010-04-07 15:20:22
Autor: scream
Dnia Wed, 07 Apr 2010 14:16:03 +0200, Liwiusz napisał(a):

   Tyle że nawet mając wirtualne biuro, adres zamieszkania w EDG zawsze można sprawdzić.

Nie można, bo w EDG są dane wpisane w rozdziale II wniosku ("dane do
wniosku o wpis...") a nie w I ("dane identyfikacyjne wnioskodawcy"). To tam
podajesz główny adres prowadzenia DG - adres wirtualnego biura - i taki
adres widnieje potem w ewidencji.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-04-07 15:26:11
Autor: Liwiusz
scream pisze:
[...]

   Ale dane z I też są jawne.

--
Liwiusz

Data: 2010-04-07 15:32:47
Autor: scream
Biuro na działalność gospodarczą od 99 zł
Dnia Wed, 07 Apr 2010 15:26:11 +0200, Liwiusz napisał(a):

   Ale dane z I też są jawne.

Gdzie? W bazie regon dostepnej online sa moje dane z cz. II, w bazie EDG z
urzedu miasta także.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-04-07 15:58:12
Autor: Liwiusz
scream pisze:
Dnia Wed, 07 Apr 2010 15:26:11 +0200, Liwiusz napisał(a):

   Ale dane z I też są jawne.

Gdzie? W bazie regon dostepnej online sa moje dane z cz. II, w bazie EDG z
urzedu miasta także.

   Zazwyczaj o miejscu zamieszkania panie podają informację przez telefon. Przypuszczam, że byłyby też one, jakby się wydało 17zł po pełny   wyciąg.

--
Liwiusz

Data: 2010-04-07 16:03:53
Autor: scream
Dnia Wed, 07 Apr 2010 15:58:12 +0200, Liwiusz napisał(a):

   Zazwyczaj o miejscu zamieszkania panie podają informację przez telefon. Przypuszczam, że byłyby też one, jakby się wydało 17zł po pełny   wyciąg.

Bardzo możliwe, nie sprawdzałem.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-04-07 20:03:24
Autor: Wemif
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

  Zazwyczaj o miejscu zamieszkania panie podają informację przez telefon. Przypuszczam, że byłyby też one, jakby się wydało 17zł po pełny  wyciąg.

Potwierdzam, musiałem kiedyś wydać, 16zł to wtedy było, i jest
napisane: "zaświadcza się, że pan xxx zam. Wroclaw ul.yyyy figuruje
aktualnie w EDG[...]"

a.

Data: 2010-04-08 11:38:52
Autor: Ranger
Wemif pisze:
[...]

zakładam że jak intencją kogoś było wydymanie klientów to tak samo dużo da adres zamieszkania jak i adres prowadzenia działalności.
Aczkolwiek mniej kumaci złodzieje lub tacy którym w trakcie prowadzenia normalnej działalności przyszło do bani ruchać bliźnich mogą taki szczegół pominąć i wcześniej czy później zjawią się w domu a wtedy.... :))

Data: 2010-04-07 10:32:22
Autor: Liwiusz
m pisze:

I to jest jedyny powód. Zwykły oszust.
Zapamietać adres i nie kooperować z firmami wirtualnymi

  Warszawa, ul. Solec 81b lok. a-51 - znany adres, gdzie ma swoją "siedzibę" mnóstwo firm-wydmuszek-bankrutów. Uczciwych małych pewnie również.

--
Liwiusz

Biuro na działalność gospodarczą od 99 zł