**Biwak Zimowy Precla 2010

Data: 2010-02-01 15:13:02
Autor: Wojciech Wierba
**Biwak Zimowy Precla 2010
Kochani,
Dla przypomnienia, Biwak odbędzie się 12/13/14.02.2010
w okolicach Bacówki pod Berśnikiem (nad Szczawnicą).
Pozwoliłem sobie odświeżyć listę obecności.

1. Inżynier (S) + Danka (S)
2. Doczu (S)
3. Hektor (S)
4. Marcin Kysiak (D)
5. BZ (S v D) + 1 (S v D)?
6. Krzysztof Warchuliński (S) + Ktoś (S v D)
7. Beneq (S) + Jacek (D)
8. Romek (S) + Monika (D)
9. Tomek S. (S) + 1? (S v D)
10. JGJ (S)
11. Piotrek (S) + Agata (D) + 3 (S)
12. Janusz Ch. (D)
13. Zbynek Ltd. (D + S) + 1(D) + 1(S)

Wygląda na to, że maksymalna liczba osób nocujacych w schronisku wynosi:
1. Piatek/sobota = 11
2. Sobota/niedziela = 10

Wszystkich osób maksymalnie może być 25.
Mamy zarezerwowane 2 pokoje 9 osobowe i raczej trzeba je trzymać
bo w jednym sie nie zmieścimy.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-02-01 18:09:44
Autor: Paweł Goleman
**Biwak Zimowy Precla 2010

Użytkownik "Wojciech Wierba" <wierba@mail.desy.de> napisał w wiadomości news:hk6nhg$iiu$1it-news01.desy.de...
Kochani,

[...]

14. Golek +3 (w środku niestety ;-)

Data: 2010-02-01 18:11:05
Autor: Paweł Goleman
**Biwak Zimowy Precla 2010

Użytkownik "Paweł Goleman" <golek@usuntogazeta.pl> napisał w wiadomości news:hk72i0$h3k$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

korekta: 14. Golek + 2 lub 3  -  noc z piatku na sobote - schronisko

Data: 2010-02-01 12:49:17
Autor: Iwona
**Biwak Zimowy Precla 2010
On 1 Lut, 18:11, "Paweł Goleman" <go...@usuntogazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Paweł Goleman" <go...@usuntogazeta.pl> napisał w wiadomościnews:hk72i0$h3k$1nemesis.news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Wojciech Wierba" <wie...@mail.desy.de> napisał w wiadomości

korekta: 14. Golek + 2 lub 3  -  noc z piatku na sobote - schronisko

15. Iwona (S)

pozdrawiam i do zobaczenia wkrĂłtce:)
I.

Data: 2010-02-02 21:10:18
Autor: Paweł Dudzik
**Biwak Zimowy Precla 2010
Wojciech Wierba pisze:
[...]
17. Dudi - piątak/sobota (3 D) - sobota/niedziela (2 S + 3 D)

Data: 2010-02-05 12:34:42
Autor: Tomasz Sójka
**Biwak Zimowy Precla 2010
Dnia Tue, 02 Feb 2010 21:10:18 +0100, Paweł Dudzik napisał(a):

Wojciech Wierba pisze:
[...]

Pozwolę sobie jeszcze dopisać w.z. -
19. Ewa & Piotr sob./niedz. (D)

Czyżby rekordowa frekwencja?...

Data: 2010-02-05 20:45:17
Autor: Emi
**Biwak Zimowy Precla 2010

> 17. Dudi - piątak/sobota (3 D) - sobota/niedziela (2 S + 3 D)

Pozwolę sobie jeszcze dopisać w.z. -
19. Ewa & Piotr sob./niedz. (D)

20. Emila (D)

Data: 2010-02-05 09:36:58
Autor: Hektor
**Biwak Zimowy Precla 2010
Użytkownik "Wojciech Wierba" <wierba@mail.desy.de> napisał

Dla przypomnienia, Biwak odbędzie się 12/13/14.02.2010
w okolicach Bacówki pod Berśnikiem (nad Szczawnicą).

Mam tradycyjne pytanie: gdzie zostawiamy samochody?

Zbigniew Kordan

Data: 2010-02-05 10:13:28
Autor: Marcin Kysiak
**Biwak Zimowy Precla 2010
W dniu 2010-02-05 09:36, Hektor pisze:

Mam tradycyjne pytanie: gdzie zostawiamy samochody?

Ja co prawda przyjadę ze społeczeństwem, ale w Szczawnicy na placu Dietla (skąd zaczyna się podejście) jest parking. W okolicy jest też sporo pensjonatów/sanatoriów, pewnie można się dogadać.

Pzdr,
M.

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2010-02-05 10:27:29
Autor: Hektor
**Biwak Zimowy Precla 2010
Użytkownik "Marcin Kysiak" <mkysiak@gmail.com> napisał

Ja co prawda przyjadę ze społeczeństwem, ale w Szczawnicy na placu Dietla (skąd zaczyna się podejście) jest parking.

Dzięki Marcin. A ten parking to płatny/bezpłatny, dozorowany czy nie?

ZK

Data: 2010-02-05 02:53:05
Autor: Stanisław Krzysztoń
**Biwak Zimowy Precla 2010
18. Stasiek (S v D)

pozdrawiam
Stasiek - BBB

Data: 2010-02-05 13:47:43
Autor: Marcin Kysiak
**Biwak Zimowy Precla 2010
W dniu 2010-02-05 10:27, Hektor pisze:

Dzięki Marcin. A ten parking to płatny/bezpłatny, dozorowany czy nie?

ZTCP bezpłatny, a na pewno nie dozorowany. Zresztą parking to duże słowo, kilka(naście?) wyznaczonych miejsc postojowych.

Autentycznie dozorowanego przez całą dobę chyba nie widziałem w Szczawnicy (co nie znaczy, że takiego nie ma), a relatywnie bliski i niedrogi płatny był pod kolejką linową na Palenicę. Miał tę zaletę, że opłata była dobowa i niewygórowana.

Pzdr,
M.

Data: 2010-02-05 20:01:51
Autor: Zbynek Ltd.
**Biwak Zimowy Precla 2010
Hektor napisał(a) :
Użytkownik "Wojciech Wierba" <wierba@mail.desy.de> napisał

Dla przypomnienia, Biwak odbędzie się 12/13/14.02.2010
w okolicach Bacówki pod Berśnikiem (nad Szczawnicą).

Mam tradycyjne pytanie: gdzie zostawiamy samochody?

Zostawiamy, jak zostawiamy, ale czy ktoś będzie mógł mnie zabrać z
okolic Dworca PKP w Krakowie od ok. 16.50 w piątek? Autobus mam
dopiero godzinę później.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-02-05 20:51:59
Autor: Basia Z.
**Biwak Zimowy Precla 2010

Użytkownik "Zbynek Ltd." :

Zostawiamy, jak zostawiamy, ale czy ktoś będzie mógł mnie zabrać z
okolic Dworca PKP w Krakowie od ok. 16.50 w piątek? Autobus mam
dopiero godzinę później.

No to ja bym się pisała na podobny dojazd.
Jadę z Katowic, wyjechać mogę z Katowic ok. 15, a bezpośredni PKS chyba już nie jeździ (nie ma w rozkładzie).
No chyba żeby koleżanka się jednak zdecydowała jechać samochodem.

B.

Data: 2010-02-06 10:15:35
Autor: Marcin Kysiak
**Biwak Zimowy Precla 2010
W dniu 2010-02-05 20:51, Basia Z. pisze:
Użytkownik "Zbynek Ltd." :

[...]

Ja za to będę gotów do zabrania z Krakowa już o 9:30, jak PKP pozwoli :-)

Pzdr,
M.

Data: 2010-02-07 18:53:11
Autor: Janusz Chmielewski
**Biwak Zimowy Precla 2010
Dnia Fri, 5 Feb 2010 20:51:59 +0100, Basia Z. napisał(a):

[...]

A może ktoś jedzie z Krakowa w piątek późniejszym wieczorem? Tak np. koło 19 ???
Albo (ideał) będzie przejeżdżał przez Częstochowę po 16-tej?

Deklaruję oczywiście współudział w kosztach paliwa i parkingu.

Janusz Chmielewski
GG:962002

Data: 2010-02-08 14:59:57
Autor: Krzysztof Warchuliński
**Biwak Zimowy Precla 2010
W dniu 2010-02-07 18:53, Janusz Chmielewski pisze:
[...]

Witam
Jeżeli nic się nie zmieni i śnieg nie zasypie ( a ponoć idą spore opady) to będę przejeżdżał przez Częstochowę około 16. Jedno miejsce mam jeszcze wolne bo drugie jest zarezerwowane dla Docza.
Pozdrawiam Krzysztof

Data: 2010-02-09 05:55:28
Autor: Wojciech Wierba
**Biwak Zimowy Precla 2010
Wieści spod Bereśnika:
1. Śniegu jest mało (15-20 cm) ale może we czwartek dosypie.
2. Rakiety niepotrzebne (chyba, że dla zabawy).
3. Miejsca parkingowe na parkingu DW "Budowlani" i na Placu Dietla.
4. Powołując się na Remika można coś przekazać (znaczy się zostawić
do odebrania przez inną osobę) w sklepie "U Andrzeja" (po drodze na Plac Dietla
z centrum Szczawnicy).
5. Droga dojazdowa na Bereśnik śliska, ale na łańcuchach się da wyjechać.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-02-09 10:07:57
Autor: Sławek "Beneq" Woźniak
**Biwak Zimowy Precla 2010
Wojciech Wierba <Wojciech.Wierba@ifj.edu.pl> napisał:

1. Śniegu jest mało (15-20 cm) ale może we czwartek dosypie.
2. Rakiety niepotrzebne (chyba, że dla zabawy).

Szkoda :-(

3. Miejsca parkingowe na parkingu DW "Budowlani" i na Placu Dietla.

W Spa Budowlani biorą 10 zł / dobę za parking bo strzeżony, ale miła pani w recepcji powiedziała, że można akumulator przechować w ciepłym pomieszczeniu gospodarczym (jakby mrozy miały być).
Obok Budowlanych i placu Dietla jest też spory hotel Nawigator, ale tam się nie pytałem.

5. Droga dojazdowa na Bereśnik śliska, ale na łańcuchach się da wyjechać.

Zwykłym autem z FWD & łańcuchami czy tylko potfforem z AWD i wysoką zawiechą ?

--
pozdrav.
Beneq

Data: 2010-02-09 10:25:53
Autor: Wojciech Wierba
**Biwak Zimowy Precla 2010
Sławek Beneq Woźniak pisze:

5. Droga dojazdowa na Bereśnik śliska, ale na łańcuchach się da wyjechać.

Zwykłym autem z FWD & łańcuchami czy tylko potfforem z AWD i wysoką zawiechą ?

Raczej pełnym potforem z 4x4 . Ja nie próbuje moim półpotforem.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-02-09 10:45:55
Autor: Hektor
**Biwak Zimowy Precla 2010
Użytkownik "Wojciech Wierba" <Wojciech.Wierba@ifj.edu.pl> napisał

4. Powołując się na Remika można coś przekazać (znaczy się zostawić
do odebrania przez inną osobę) w sklepie "U Andrzeja" (po drodze na Plac Dietla z centrum Szczawnicy).

Tego nie chwyciłem. Przekazać na rzecz ofiar na Haiti czy przekazać w jakieś miejsce? Jaki praktyczny wymiar ma ta możliwość?

ZK

Data: 2010-02-09 10:55:55
Autor: Sławek "Beneq" Woźniak
**Biwak Zimowy Precla 2010
Użytkownik "Hektor" <zpkzpk@wp.pl> napisał:

> [...]

Tego nie chwyciłem. Przekazać na rzecz ofiar na Haiti czy przekazać w jakieś miejsce? Jaki praktyczny wymiar ma ta możliwość?

Jesteś w Szczawnicy wcześniej niż inni. Masz w plecaku 5 kg wiejskiej kielbasy czosnkowej, która stanie się hitem Biwaku oraz 2 L nalewki z jeżyn, która znakomicie leczy sterane kolana.
Ale chcesz jeszcze pójść Doliną Potoku Sopotnickiego na Obidzę / Dzwonkówkę i dopiero potem na Bereśnik i nie chce Ci się tachać dodatkowych kilogramów.
Zatem umawiasz się z kimś, kto będzie w Szczawnicy później, ale wchodzi bezpośrednio do schroniska i uzgadniasz, że ów ktoś Ci owe rarytasy na Bereśnik wniesie (bo to raptem niecałe 1 h podejścia). I już...

p.s.
Może być nalewka z malin. Ta jest dobra z kolei na płuca ;-)

--
pozdrav.
Beneq

Data: 2010-02-09 11:11:08
Autor: Hektor
**Biwak Zimowy Precla 2010
Użytkownik "Sławek Beneq Woźniak" <beneqWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał

[...]

Dobra na płuca? Znaczy się, lepiej się śpiewa?
A czy w bacówce, jeśli chodzi o wyszynk, liczymy tylko na siebie, czy można tam kupić jakieś jadło i napitek?

Zbigniew Kordan

Data: 2010-02-09 11:31:46
Autor: beneq
**Biwak Zimowy Precla 2010
Użytkownik "Hektor" <zpkzpk@wp.pl> napisał:

Dobra na płuca? Znaczy się, lepiej się śpiewa?

Też... ale tu IMVHO chodzi o inhalację aromatu, lata wspomnień czar... ;-)

A czy w bacówce, jeśli chodzi o wyszynk, liczymy tylko na siebie, czy można tam kupić jakieś jadło i napitek?

http://www.beresnik.pl/ -- > "Nie tylko na obiad" i "Szarlotka"

Z autopsji - na Bereśniku dobrze karmią, piwo i kefir też jest
Większe stężenia (ku poprawie śpiewania) - raczej trzeba przynieść ze sobą.
--
pozdrav.
Beneq

Data: 2010-02-09 17:02:41
Autor: Stefan
**Biwak Zimowy Precla 2010

Użytkownik "Sławek Beneq Woźniak" <beneqWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:095f.000000a5.4b71312bnewsgate.onet.pl...
Użytkownik "Hektor" <zpkzpk@wp.pl> napisał:
Może być nalewka z malin. Ta jest dobra z kolei na płuca ;-)

litworówka. na cerę i spierzchnięte wargi:))))
pozdr
Stefan

Data: 2010-02-10 08:56:25
Autor: Jurek Geisler
**Biwak Zimowy Precla 2010
W dniu 2010-02-09 10:55, Sławek Beneq Woźniak pisze:
[...]

Że kiełbasę ktoś doniesie jestem w stanie sobie wyobrazić, ale nalewkę?
 ....hmmm... ciekawe ...  generalnie podziwiam Twą wiarę, Ĺźe nalewka
dotrze na górę ;P

jgj

Data: 2010-02-10 12:15:02
Autor: jacob.p.pantz@gazeta.pl
**Biwak Zimowy Precla 2010
podziwiam Twą wiarę, że nalewka
dotrze na gółrę ;P

cóż..
wyznam, iż byłem kiedyś niestety na takiej pożałowania godnej imprezie
i sądzę, że jednak dotrze

kwestia jeno w jakiej formie
(lub raczej - w czyjej)
i jak bardzo, hm, zmetabolizowana

Serdeczności,

Kuba

Data: 2010-02-10 17:42:47
Autor: Stefan
**Biwak Zimowy Precla 2010

Użytkownik "Jurek Geisler" <j@m.pl> napisał w wiadomości news:hktpgi$ldt$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

....hmmm... ciekawe ...  generalnie podziwiam Twą wiarę, że nalewka
dotrze na górę ;P
Hm, dawno temu jeden z moich kolegów nie mogących sie obyć bez jasnego, wtoczył beczką (jeszcze drewnianą 50 l ) na Koskową Górę... Nawet poczęstował....
pozdr
Stefan

Data: 2010-03-01 13:07:22
Autor: Zbynek Ltd.
**Biwak Zimowy Precla 2010
Jurek Geisler napisał(a) :
(Ciach)

Twój adres e-mail jest nieprawidłowy. Rozmawialiśmy w samochodzie o
kurtce Gore. Podeślę Ci linki.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-02-10 22:01:27
Autor: Janusz Chmielewski
**Biwak Zimowy Precla 2010
Dnia Tue, 09 Feb 2010 10:55:55 +0100, Sławek eneqoźniak napisał(a):

Ale chcesz jeszcze pójść Doliną Potoku Sopotnickiego na Obidzę / Dzwonkówkę i dopiero potem na Bereśnik

Właśnie, właśnie - czy ktoś ma ochotę na jakiś spacer?
Wiem, że pytanie "nieco" nie na miejscu, ale tym niemniej zapytam.
Bo ja bym się w sobotę gdzieś udał i nie mam na myśli sklepu z wyszynkiem
tudzież restauracji "Halka". Albo lepiej nie tylko w/w sklepu i
restauracji.

Janusz Chmielewski
GG:962002

Data: 2010-02-10 22:22:42
Autor: Basia Z.
**Biwak Zimowy Precla 2010

Użytkownik "Janusz Chmielewski" :

[...]

Chciałam pożyczyć od Wojtka rakiety i przejść się na Dzwonkówkę i Prehybę a zejść jakąś inną drogą (tzn. mam konkretną na myśli).
Ale nie wiem czy przy tej ilości śniegu marsz w rakietach jest sensownym pomysłem.
W razie czego można się przejść pieszo.
W każdym razie na pewno przynajmniej na Dzwonkówkę chcę iść.

Warunkiem jest że dotrę na miejsce w piątek o jakiejś sensownej porze (tzn przed godz. 22).
W dalszym ciągu nie wiem czy przyjadę sama czy z koleżanką a może z dwoma koleżankami.

Co do "depozytu" - wiozę dla Inżyniera Wojtka 12 książek (naszego wspólnego "dzieła") i to właśnie te książki chcę zostawić w depozycie aby ich nie taszczyć na górę.

B.

Data: 2010-02-10 22:35:57
Autor: Marcin Kysiak
**Biwak Zimowy Precla 2010
W dniu 2010-02-10 22:22, Basia Z. pisze:

W razie czego można się przejść pieszo.
W każdym razie na pewno przynajmniej na Dzwonkówkę chcę iść.

Też myślałem o Dzwonkówce. Albo o przejściu na drugą stronę małych Pienin do Leśnicy na czapowane i powrót przełomem Dunajca.

Ale może będzie szósty stopień i problem sam się rozwiąże...

Pzdr,
M.

Data: 2010-02-11 11:44:50
Autor: Wojciech Wierba
**Biwak Zimowy Precla 2010
Basia Z. pisze:

Co do "depozytu" - wiozę dla Inżyniera Wojtka 12 książek (naszego wspólnego "dzieła") i to właśnie te książki chcę zostawić w depozycie aby ich nie

Sprawdź prosze tylko, czy sklep jest czynny w niedzielę rano (0d 10)?
Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-02-11 13:19:30
Autor: Basia Z.
**Biwak Zimowy Precla 2010

Użytkownik "Wojciech Wierba" :

Sprawdź prosze tylko, czy sklep jest czynny w niedzielę rano (0d 10)?

Właśnie planuję dojazd.
Chcę jechać z Katowic pociągiem IR o godz. 14.15, w Krakowie jest o 15.55, z Krakowa jest bus o 16.25 do Szczawnicy, który w Szczawnicy jest o 18.40 (podjeżdża do centrum nie tylko do dworca PKS).
Obawiam sie że o tej porze to już wszystko będzie zamknięte i wtaszczenie tych 12 książek na górę jednak mnie nie minie.
Na szczęście są małe (objętościowo).

B.

Data: 2010-02-15 16:21:51
Autor: Basia Z.
Zgubiono - znaleziono
Ponieważ opuszczałam schronisko pod Bereśnikiem jako jedna z ostatnich osób mam komunikat:

W pokoju nr 10 znaleziono męski szary polar Mammuta i prawdopodobnie męskie czarne getry, zaś w pokoju nr 9 damskie rajstopy.
Osoby które zgubiły te części garderoby proszone są o telefon do schroniska w celu uzgodnienia sposobu przekazania.

B.

Data: 2010-02-15 07:21:04
Autor: Slawomir Gorniak
Zgubiono - znaleziono
On Feb 15, 5:21 pm, "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

No to niezla impreza byla.. Kiedy beda fotki, co? :)))

S.

Data: 2010-02-15 17:28:47
Autor: Marcin Kysiak
Zgubiono - znaleziono
W dniu 2010-02-15 16:21, Slawomir Gorniak pisze:

No to niezla impreza byla.. Kiedy beda fotki, co? :)))

http://picasaweb.google.com/mkysiak/BiwakZimowy2010?authkey=Gv1sRgCPTL_-mBmNvOHQ#

Takie tam, nic kompromitującego...

Pzdr,
M.

Data: 2010-02-20 16:25:39
Autor: akm w
Zgubiono - znaleziono
Witam
To i ja pokaże trochę Zimowego Biwaku
http://picasaweb.google.pl/alex1969ster/ZimowyBiwakPiRecGory#
Pozdrawiam Krzysztof

Data: 2010-02-22 09:38:50
Autor: Doczu
Zgubiono - znaleziono
W dniu 2010-02-20 16:25, akm_w@op.pl pisze:
Witam
To i ja pokaże trochę Zimowego Biwaku
http://picasaweb.google.pl/alex1969ster/ZimowyBiwakPiRecGory#
Pozdrawiam Krzysztof

Ja także się podłączę
http://picasaweb.google.com/doczu30/VIZimowyBiwakPreclaSchroniskoPodBeresnikiem1214022010

--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Data: 2010-02-15 16:59:46
Autor: Doczu
Zgubiono - znaleziono
W dniu 2010-02-15 16:21, Basia Z. pisze:
[...]

Z tym polarem to coś mi się kołacze, że rano ktoś poszukiwał, ale zabijcie nie pamiętam kto :-( W każdym bądź razie był to ktoś z tych, którzy zostali do niedzieli.

--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Data: 2010-02-21 04:16:36
Autor: daniel
Zgubiono - znaleziono
On 15 Lut, 16:59, Doczu <do...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Z tym polarem to coś mi się kołacze, że rano ktoś poszukiwał, ale
zabijcie nie pamiętam kto :-( W każdym bądź razie był to ktoś z tych,

 Witaj Doczu!
 Polarek niestety mój :(

Pozdrawiam.
 Daniel.

Data: 2010-02-21 13:52:44
Autor: Doczu
Zgubiono - znaleziono
W dniu 2010-02-21 13:16, daniel pisze:

  Witaj Doczu!
  Polarek niestety mój :(

No ale skąd taka smutna mina ?
Zadzwoń do schroniska jak Basia pisała, to dogadacie się w kwestii odbioru polara. Jak się znalazł, to bez obaw - nie zginie.
--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Data: 2010-02-21 07:14:06
Autor: daniel
Zgubiono - znaleziono
On 21 Lut, 13:52, Doczu <do...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Zadzwoń do schroniska jak Basia pisała, to dogadacie się w kwestii
odbioru polara. Jak się znalazł, to bez obaw - nie zginie.

  Jest ok. własnie dzwoniłem.

Data: 2010-02-21 16:40:11
Autor: Paweł Goleman
Zgubiono - znaleziono

Użytkownik "daniel" <juszczukdaniel@wp.pl> napisał w wiadomości news:5eb259a8-fc92-47e4-ba46-537715654e98o30g2000yqb.googlegroups.com...
On 21 Lut, 13:52, Doczu <do...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2010-02-21 13:16, daniel pisze:

> Witaj Doczu!
> Polarek niestety mój :(

szczęściarz.
i juz masz pretekst by w góry wyskoczyć ;-)

golek

Data: 2010-02-21 08:22:10
Autor: daniel
Zgubiono - znaleziono
On 21 Lut, 16:40, "Paweł Goleman" <go...@usuntogazeta.pl> wrote:
Użytkownik "daniel" <juszczukdan...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:5eb259a8-fc92-47e4-ba46-537715654e98o30g2000yqb.googlegroups.com...

szczęściarz.
i juz masz pretekst by w góry wyskoczyć ;-)

golek

Dobry powód..:)

 Daniel.

Data: 2010-02-15 17:31:24
Autor: Marcin Kysiak
Zgubiono - znaleziono
W dniu 2010-02-15 16:21, Basia Z. pisze:

W pokoju nr 10 znaleziono męski szary polar Mammuta i prawdopodobnie męskie
czarne getry, zaś w pokoju nr 9 damskie rajstopy.

Ja zaś poszukuję nadal granatowej czapki polarowej Fjord Nansen. Niby zwykła czapka, ale wiele razem przeszliśmy...

Pzdr,
M.

Data: 2010-02-21 04:15:08
Autor: daniel
Zgubiono - znaleziono
On 15 Lut, 17:31, Marcin Kysiak <mkys...@gmail.com> wrote:
> [...]

Ja zaś poszukuję nadal granatowej czapki polarowej Fjord Nansen. Niby
zwykła czapka, ale wiele razem przeszliśmy...

email: mkys...@gmail.com  skype: marcin_kysiak

Witam.

 Ten polarek mamuta to mój niestety :(

 Pozdrawiam.
 Daniel.

Data: 2010-02-06 12:28:49
Autor: Doczu
**Biwak Zimowy Precla 2010
W dniu 2010-02-01 15:13, Wojciech Wierba pisze:
Kochani,
Dla przypomnienia, Biwak odbędzie się 12/13/14.02.2010
w okolicach Bacówki pod Berśnikiem (nad Szczawnicą).

A ja chciałem zapytać, czy ktoś się orientuje jak z warunkami śniegowymi ?
Na kamerach widać nieco śniegu, ale moje pytanie tyczy okolic bacówki - jest szansa na wykopanie jamki śnieżnej, czy raczej nastawiać się na płachtę/namiot ?
--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Data: 2010-02-06 18:31:52
Autor: M. Wasiak
**Biwak Zimowy Precla 2010
On Mon, 01 Feb 2010 15:13:02 +0100, Wojciech Wierba wrote:
Kochani,
Dla przypomnienia, Biwak odbędzie się 12/13/14.02.2010
w okolicach Bacówki pod Berśnikiem (nad Szczawnicą).

A czy znajacy teren i warunki mogliby określić sensowność
brania nart? Chodzi mi o to, czy okoliczny teren, stan i ilość śniegu pozwalają na niezbyt uciążliwe poruszanie się tam na nartach. W radiach coś o halnym ostatnio wiejącym wspominali...

--
Michał Wasiak

Data: 2010-02-06 19:51:58
Autor: Tomasz Sójka
**Biwak Zimowy Precla 2010
Dnia Sat, 6 Feb 2010 18:31:52 +0000 (UTC), M. Wasiak napisał(a):

[...]

Witam!
Proponuję telefon bądź email - do wyboru Bereśnik, Prehyba lub Niemcowa (no
tu to tylko telefon). Albo i jaki GOPR w okolicy. Myślę że informacja
powinna być rzetelna...
Pozdrawiam Tomek

Data: 2010-02-07 07:39:58
Autor: Wojciech Wierba
**Biwak Zimowy Precla 2010
Tomasz Sójka pisze:
[...]

Żeby nie przeciążać łącz telefonicznych, jutro, po rozmowie z Remikiem
podam szczegóły pogodowe, grubość pokrywy (studzienki kanalizacyjnej)
i inne całkiem nieprzydatne informacje.

Pozdrawiam
Wojtek

**Biwak Zimowy Precla 2010