Bixenon w motocyklu

Data: 2012-12-16 00:40:03
Autor: Arbiter
Bixenon w motocyklu
To mam xenona w swoim motocyklu typu skuter. Sporo mi to zajęło, zainteresowanych zapraszam do obejrzenia:

http://swiatla.arbiter.pl/galeria/xenon.retrofit

Data: 2012-12-17 08:41:18
Autor: Adam Wysocki
Bixenon w motocyklu
Arbiter <niemam@hotmail.com> wrote:

To mam xenona w swoim motocyklu typu skuter. Sporo mi to zajęło, zainteresowanych zapraszam do obejrzenia:

Jak to jest teraz z przeglądami "motocykli typu skuter"? Trzeba robić co roku, tak jak "motocykli typu motocykl"?

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2012-12-17 10:22:53
Autor: Jarek S.
Bixenon w motocyklu

Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> napisał w wiadomości news:gof.prm.1355733678news.chmurka.net...
[...]

-- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
http://motogof.tumblr.com/

W przypadku motocykla typu skuter /taki posiadam/ przegląd trzeba przechodzić co roku

Data: 2012-12-17 10:33:56
Autor: Adam Wysocki
Bixenon w motocyklu
Jarek S. <pracawgazecie@gazeta.pl> wrote:

W przypadku motocykla typu skuter /taki posiadam/ przegląd trzeba przechodzić co roku

W przypadku motocykla typu motocykl w Warszawie jest problem z przejściem przeglądu z xenonem (też mam bixenon). Ciekawe jak patrzą na motocykle typu skuter i czy motocykl typu skuter z xenonem nie rozwali ich tak bardzo, że podbiją :)

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2012-12-17 20:21:49
Autor: Arbiter
Bixenon w motocyklu

[...]

to powiedz gdzie nie jechać:)

I jak masz zrobiony ten bixenon? Jakies fotki?

Data: 2012-12-17 20:21:12
Autor: Arbiter
Bixenon w motocyklu

Użytkownik "Jarek S." <pracawgazecie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:50cee46e$0$26701

W przypadku motocykla typu skuter /taki posiadam/ przegląd trzeba przechodzić co roku

a to mój skuter inny bo już 3 sezony jeździłem a przeglądu jeszcze nie robilem. Ale w przyszłym roku zrobię:)

Zobaczymy jak z nim bedzie...

Data: 2012-12-18 01:15:56
Autor: Jacot
Bixenon w motocyklu
gof@somewhere.invalid (Adam Wysocki) wrote:

Jak to jest teraz z przeglądami "motocykli typu skuter"? Trzeba robić co roku, tak jak "motocykli typu motocykl"?

A kiedy nie bylo trzeba?
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2012-12-18 01:42:10
Autor: grzech
Bixenon w motocyklu
A kiedy nie bylo trzeba?

Prawka nie trzeba to po co przegląd?
"Pedalarze" rozpanoszyły się po drogach i też nie muszą mieć uprawnień
i przeglądów.

______
grzech
tdm

Data: 2012-12-18 12:31:10
Autor: Tadzik
Bixenon w motocyklu
On Tue, 18 Dec 2012 01:42:10 -0800 (PST), grzech <zulusik25@gmail.com> wrote:
> A kiedy nie bylo trzeba?

Prawka nie trzeba to po co przegląd?
"Pedalarze" rozpanoszyły się po drogach i też nie muszą mieć
uprawnień i przeglądów.

Ale wy czytacie w ogóle o czym autor pytania gada? MOTOCYKL typu skuter! Rozjasnilo sie? Jak nie to: hint; motorower
--
Pozdro
Tadzik

Data: 2012-12-18 08:16:10
Autor: WS
Bixenon w motocyklu
On 18 Gru, 12:31, Tadzik <tad...@gazeta.pl> wrote:
On Tue, 18 Dec 2012 01:42:10 -0800 (PST), grzech

Ale wy czytacie w ogóle o czym autor pytania gada? MOTOCYKL typu
skuter! Rozjasnilo sie? Jak nie to: hint; motorower

motorower Honda SH125i? ;)

WS

Data: 2012-12-18 17:29:21
Autor: Tadzik
Bixenon w motocyklu
On Tue, 18 Dec 2012 08:16:10 -0800 (PST), WS <LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl> wrote:
motorower Honda SH125i? ;)

No właśnie, czyli regularny motocykl, z którym co rok (chyba, że nowy) na przegląd. Ostatnio rejestrowalem stary motorower i dostałem termin badania za dwa lata jakoś.
--
Pozdro
Tadzik

Data: 2012-12-18 19:35:37
Autor: Jarek S.
Bixenon w motocyklu

Użytkownik "Tadzik" <tadbal@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:almarsoft.3510081772112881914news.neostrada.pl...
> [...]

Ale wy czytacie w ogóle o czym autor pytania gada? MOTOCYKL typu skuter! Rozjasnilo sie? Jak nie to: hint; motorower

Motorower to 50 a 125 i powyżej to motocykl..... Jak np. mój motocykl typu skuter Honda Pantheon 125, mam też drugi Honda Foresight 250, też motocykl typu skuter :)

Data: 2012-12-19 10:00:10
Autor: Arbiter
Bixenon w motocyklu

Użytkownik "Jarek S." <pracawgazecie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:50d0b77c$0$1210

Jak np. mój motocykl typu skuter Honda Pantheon 125, mam też drugi Honda Foresight 250, też motocykl typu skuter :)

skuterzyści wszystkich krajów łączcie się:)

Ja z kolei oprócz skutera typu motocykl mam motocykl typu motorower -ścigacz 250:)

Data: 2012-12-18 06:56:30
Autor: J_K_K
Bixenon w motocyklu
W dniu 2012-12-18 01:15, Jacot pisze:
gof@somewhere.invalid (Adam Wysocki) wrote:

Jak to jest teraz z przeglądami "motocykli typu skuter"? Trzeba robić
co roku, tak jak "motocykli typu motocykl"?

A kiedy nie bylo trzeba?

Jak cylinder był jeszcze 50 ;) ?

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2012-12-18 06:19:25
Autor: Jarecki
Bixenon w motocyklu
W dniu niedziela, 16 grudnia 2012 00:40:03 UTC+1 użytkownik Arbiter napisał:
To mam xenona w swoim motocyklu typu skuter. Sporo mi to zajęło, zainteresowanych zapraszam do obejrzenia:

http://swiatla.arbiter.pl/galeria/xenon.retrofit

Niezła robota, gratki.

Jarecki

Data: 2012-12-20 09:20:40
Autor: Arbiter
Bixenon w motocyklu

Użytkownik "Jarecki" <jareckib12@gmail.com> napisał w wiadomości news:5c7437e1-349b-48d4-b19f-

Niezła robota, gratki.

dzięki, testuję w nocy jest w miarę ok

Data: 2012-12-19 23:11:18
Autor: mgawronski
Bixenon w motocyklu
[...]

Nie przeszkadza Ci tak wysoka szyba?

Gawron
AT

Data: 2012-12-20 09:20:24
Autor: Arbiter
Bixenon w motocyklu

Użytkownik <mgawronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:a8a1b25d-b474-4490-bae6-

Nie przeszkadza Ci tak wysoka szyba?

W patrzeniu przeszkadza ale w jeździe pomaga bo wiatr nie wieje deszcz nie pada. Wychodzi to na plus - rewelacja!

Bixenon w motocyklu