Bizantyjskie upodobania ministra Nowaka

Data: 2013-05-29 19:31:03
Autor: u2
Bizantyjskie upodobania ministra Nowaka
Wielomiesięczny kosztowny remont gabinetu ministra transportu, a na wyposażeniu między innymi supernowoczesny telewizor plazmowy czy modele miniaturowych lokomotyw za 17 tys. zł. A wszystko dlatego, że stary wystrój miał nie pasować do „temperamentu” ministra - informuje "Gazeta Polska Codziennie".

  „Gazeta Polska Codziennie” wielokrotnie pisała o zamiłowaniu Sławomira Nowaka do luksusu. Drogie zegarki to niejedyne kosztowne słabości ministra transportu, który swoje urzędowanie na stanowisku rozpoczął od gruntownej przebudowy gabinetu. Jego bliscy współpracownicy do dziś uśmiechają się, wspominając, jak minister argumentował potrzebę remontu. Dotychczasowy wystrój miał nie pasować do „temperamentu” Sławomira Nowaka.

Uśmiech wzbudza również tłumaczenie pracowników resortu dotyczące konieczności zakupu nowoczesnego sprzętu RTV. W listopadzie, tuż po objęciu ministerialnego stołka, Nowak kazał zakupić nowoczesny, 42-calowy plazmowy telewizor wyposażony m.in. w „nowoczesny system dźwięku, który sprawia, że widz czuje się, jakby oglądał film w kinie”. Ministerstwo tłumaczyło, że wcześniej na telewizorach „śnieżyła telewizja sejmowa”. Inna wersja to nowoczesny sprzęt gotowy na odbiór rozgrywek Euro 2012. W sumie zakupiono łącznie dziewięć telewizorów za 36959 zł.

  Na wyposażeniu, poza ogromnym telewizorem, jest m.in. zestaw 30 miniaturowych lokomotyw za 17 tys. zł. Sprawę jako pierwszy ujawnił dziennik „Fakt”. Zabawki z logo InterCity pomalowano na barwy drużyn biorących udział w mistrzostwach Europy w piłce nożnej Euro 2012.

Remont gabinetu trwał aż kilka miesięcy i Nowak musiał w tym czasie siedzieć w nieodnowionym gabinecie wiceministra Tadeusza Jarmuziewicza. Wyremontowany gabinet Nowaka przez pracowników ministerstwa nazywany jest „twierdzą”. Zabezpieczona jest ona elektroniczną, imienną przepustką. Trudno znaleźć kogoś, kto był w środku. Dostęp do niego straciła również większość urzędników.

  Na biurku Nowaka, pochodzącego z Wybrzeża, pojawia się regularnie zaprenumerowany magazyn „Jachting”, pełen informacji m.in. o „topowych jachtach”, dalekomorskich rejsach, ekskluzywnym wyposażeniu łodzi itd. Do ministerialnej biblioteki trafia także pismo „Aura”. W jednym z ostatnich numerów można było przeczytać o… budowie ogródków skalnych.

  Rewolucja dotknęła też ministerialny catering. Jednym z przysmaków Nowaka ma być, zdaniem jego współpracowników, szynka parmeńska, którą kazał wprowadzić do resortowego menu. Tajemnicą poliszynela jest również dawno opisywane przez "Gazetę Polską Codziennie" wysyłanie urzędników na pobliski bazar po świeże warzywa czy owoce.

Więcej w "Gazecie Polskiej Codziennie"

http://niezalezna.pl/41822-bizantyjskie-upodobania-slawomira-nowaka
--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-29 21:20:05
Autor: miś z okienka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51a63b58$0$1263$65785112news.neostrada.pl...
| Wielomiesięczny kosztowny remont gabinetu ministra transportu, a na

A co bys powiedzial o bizantyjskich upodobaniach niektorych polskich biskupow?

Data: 2013-05-31 21:13:32
Autor: Trybun
W dniu 2013-05-29 21:20, miś z okienka pisze:

A co bys powiedzial o bizantyjskich upodobaniach niektorych polskich biskupow?

Albo "misiów z okienka", którzy nie mogą się oprzeć czarowi cudzych sygnetów..

Data: 2013-06-01 00:26:31
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| Albo "misiów z okienka", którzy nie mogą się oprzeć czarowi cudzych
| sygnetów..

Zloz donos w tej sprawie.
Nie ma do kogo? biedny komuszek...

Data: 2013-06-02 12:22:08
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-01 00:26, miś z okienka pisze:

| Albo "misiów z okienka", którzy nie mogą się oprzeć czarowi cudzych
| sygnetów..

Zloz donos w tej sprawie.
Nie ma do kogo? biedny komuszek...

Oj, myślę że już odpokutowałeś tą kradzież. Pewnie po części stąd ten żal do komuny, co Jacek?

Data: 2013-06-02 16:22:36
Autor: miś z okienka

|W dniu 2013-06-01 00:26, miś z okienka pisze:
| > |
> [...]
| > |

| Oj, myślę że już odpokutowałeś tą kradzież.

To za myslenie tez ci placili?!
Nic dziwnego, ze dzisiaj chcesz wyzwalac perpetum mobile z rak kapitalistow.

Data: 2013-06-02 19:00:09
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-02 16:22, miś z okienka pisze:

To za myslenie tez ci placili?!
Nic dziwnego, ze dzisiaj chcesz wyzwalac perpetum mobile z rak kapitalistow.

Widzę że zmieszałem cię swoim pytaniem że zupełnie uciekłeś od tematu.. Sorry że byłem aż tak brutalny, ale ze wstydem muszę przyznać że czasem lobię dać pstryczka w nos nawiedzonym orędownikom panoszenia się wiecznie nienażartych ryjów..

Data: 2013-06-02 21:59:07
Autor: miś z okienka

| Widzę że zmieszałem cię swoim pytaniem że zupełnie uciekłeś od tematu..

Temat kradziezy sygnetu jest rownie intrygujacy, jak perpetum mobile ukrywane
przez kapitalistow. W obu sprawach powinienes zlozyc donos najblizszemu
psychiatrze.

| Sorry że byłem aż tak brutalny

Byc moze przy okazji wylecza cie z megalomanii.

Data: 2013-06-03 10:38:23
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-02 21:59, miś z okienka pisze:
> [...]

przez kapitalistow. W obu sprawach powinienes zlozyc donos najblizszemu

Temat który ty sam wywołałeś, to tak nawiasem mówiąc. I ukrywane nie ukrywane, ale kapitał rządzi światem, a wpuszczenie na rynek perpetuam mobile na pewno sprawi  że ten wielki kapitał przestanie rozdawać karty. I tu nawet nie o ten kapitał chodzi, ale o porządek świata, który w bardzo dużym stopniu jest oparty na gospodarowaniu paliwami kopalnymi. Jeżeli ty tego nie widzisz, to znaczy jesteś jeszcze głupszy niż przypuszczałem.

Data: 2013-06-03 19:56:34
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kohkmk$p30$1node1.news.atman.pl...

> [...]
| ukrywane, ale kapitał rządzi światem, a wpuszczenie na rynek perpetuam
| mobile na pewno sprawi  że ten wielki kapitał przestanie rozdawać karty.

To powiedzcie mi jeszcze Trybunie, tak na ucho... Moze to perpetum mobile wyscie sami wynalezli?

Data: 2013-06-04 09:18:46
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-03 19:56, miś z okienka pisze:

> [...]

To powiedzcie mi jeszcze Trybunie, tak na ucho... Moze to perpetum mobile wyscie

To tylko przykład, a więc nie bierz dosłownie.

Data: 2013-06-04 21:23:01
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kok4cp$63j$2node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-06-03 19:56, miś z okienka pisze:
| > |

| To tylko przykład, a więc nie bierz dosłownie.

Widze towarzyszu Trybum, ze znowu cos krecicie. Chcecie isc na maksa?

Data: 2013-05-31 12:38:06
Autor: Leming Show
Bizantyjskie upodobania ministra Nowaka
On 29 Maj, 19:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Wielomiesiczny kosztowny remont gabinetu ministra transportu, a na
wyposaeniu midzy innymi supernowoczesny telewizor plazmowy czy modele
miniaturowych lokomotyw za 17 tys. z. A wszystko dlatego, e stary
wystrj mia nie pasowa do "temperamentu" ministra - informuje "Gazeta
Polska Codziennie".

Kuli sciany w poszukiwaniu pluskwy badz kamery.

Bizantyjskie upodobania ministra Nowaka