Bizantyjskie upodobania ministra Nowaka

Data: 2013-05-29 21:20:05
Autor: miś z okienka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51a63b58$0$1263$65785112news.neostrada.pl...
| Wielomiesięczny kosztowny remont gabinetu ministra transportu, a na

A co bys powiedzial o bizantyjskich upodobaniach niektorych polskich biskupow?

Data: 2013-05-31 21:13:32
Autor: Trybun
W dniu 2013-05-29 21:20, miś z okienka pisze:

A co bys powiedzial o bizantyjskich upodobaniach niektorych polskich biskupow?

Albo "misiów z okienka", którzy nie mogą się oprzeć czarowi cudzych sygnetów..

Data: 2013-06-01 00:26:31
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| Albo "misiów z okienka", którzy nie mogą się oprzeć czarowi cudzych
| sygnetów..

Zloz donos w tej sprawie.
Nie ma do kogo? biedny komuszek...

Data: 2013-06-02 12:22:08
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-01 00:26, miś z okienka pisze:

| Albo "misiów z okienka", którzy nie mogą się oprzeć czarowi cudzych
| sygnetów..

Zloz donos w tej sprawie.
Nie ma do kogo? biedny komuszek...

Oj, myślę że już odpokutowałeś tą kradzież. Pewnie po części stąd ten żal do komuny, co Jacek?

Data: 2013-06-02 16:22:36
Autor: miś z okienka

|W dniu 2013-06-01 00:26, miś z okienka pisze:
| > |
> [...]
| > |

| Oj, myślę że już odpokutowałeś tą kradzież.

To za myslenie tez ci placili?!
Nic dziwnego, ze dzisiaj chcesz wyzwalac perpetum mobile z rak kapitalistow.

Data: 2013-06-02 19:00:09
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-02 16:22, miś z okienka pisze:

To za myslenie tez ci placili?!
Nic dziwnego, ze dzisiaj chcesz wyzwalac perpetum mobile z rak kapitalistow.

Widzę że zmieszałem cię swoim pytaniem że zupełnie uciekłeś od tematu.. Sorry że byłem aż tak brutalny, ale ze wstydem muszę przyznać że czasem lobię dać pstryczka w nos nawiedzonym orędownikom panoszenia się wiecznie nienażartych ryjów..

Data: 2013-06-02 21:59:07
Autor: miś z okienka

| Widzę że zmieszałem cię swoim pytaniem że zupełnie uciekłeś od tematu..

Temat kradziezy sygnetu jest rownie intrygujacy, jak perpetum mobile ukrywane
przez kapitalistow. W obu sprawach powinienes zlozyc donos najblizszemu
psychiatrze.

| Sorry że byłem aż tak brutalny

Byc moze przy okazji wylecza cie z megalomanii.

Data: 2013-06-03 10:38:23
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-02 21:59, miś z okienka pisze:
> [...]

przez kapitalistow. W obu sprawach powinienes zlozyc donos najblizszemu

Temat który ty sam wywołałeś, to tak nawiasem mówiąc. I ukrywane nie ukrywane, ale kapitał rządzi światem, a wpuszczenie na rynek perpetuam mobile na pewno sprawi  że ten wielki kapitał przestanie rozdawać karty. I tu nawet nie o ten kapitał chodzi, ale o porządek świata, który w bardzo dużym stopniu jest oparty na gospodarowaniu paliwami kopalnymi. Jeżeli ty tego nie widzisz, to znaczy jesteś jeszcze głupszy niż przypuszczałem.

Data: 2013-06-03 19:56:34
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kohkmk$p30$1node1.news.atman.pl...

> [...]
| ukrywane, ale kapitał rządzi światem, a wpuszczenie na rynek perpetuam
| mobile na pewno sprawi  że ten wielki kapitał przestanie rozdawać karty.

To powiedzcie mi jeszcze Trybunie, tak na ucho... Moze to perpetum mobile wyscie sami wynalezli?

Data: 2013-06-04 09:18:46
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-03 19:56, miś z okienka pisze:

> [...]

To powiedzcie mi jeszcze Trybunie, tak na ucho... Moze to perpetum mobile wyscie

To tylko przykład, a więc nie bierz dosłownie.

Data: 2013-06-04 21:23:01
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kok4cp$63j$2node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-06-03 19:56, miś z okienka pisze:
| > |

| To tylko przykład, a więc nie bierz dosłownie.

Widze towarzyszu Trybum, ze znowu cos krecicie. Chcecie isc na maksa?

Bizantyjskie upodobania ministra Nowaka