Biznes w Turcji

Data: 2018-08-30 07:56:35
Autor: Janusz Pawlowski
Biznes w Turcji
Będąc ostatnio w Turcji - dogadywałem się z jedną z firm w Istambule w sprawie importu towaru od nich, co koniec końcem nie okazało się tak prostym jak się myśli. Normalnie to sprawę na odległość można załatwić używając fax'u i przelewu bankowego. Oni jednak odpowiedzieli mi że jak coś to proszę na miejscu zapłacić za towar i samemu sobie go wysłać. Sprawę pogarszał w znacznym stopniu kompletny brak znajomości języka angielskiego (tudzież żadnego innego obcego) jak też trochę brak czasu na te "ręczne" negocjacje. Czy w Turcji tak rzeczywiście jest jak napisałem - czy też oni się wystraszyli może jakiegoś "przekrętu" w rodzaju że wyślą towar, a pieniędzy nie zobaczą ? Bo jak dla mnie to ja pierwszy mogę wysłać im pieniądze potem fax w którym było by co zamawiam. Czy ktoś z grupy może mnie wspomóc jakąś informacją na ten temat ?

Biznes w Turcji