Biznes ze składanym rowerem

Data: 2010-07-27 13:08:29
Autor: Piotr M
Biznes ze składanym rowerem
"Pojechałeś na imprezę samochodem i pozwoliłeś sobie na drinka? Nie  szkodzi. Możesz zamówić kierowcę. Przyjedzie na elektrycznym rowerze,  schowa go do bagażnika twojego auta i zawiezie cię do domu."

http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,8180995,Piles__nie_jedz__Odstawia_twoj_samochod_pod_dom.html

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-07-27 13:43:59
Autor: mariuszmo
Biznes ze składanym rowerem

"Przyjeżdżam po klienta, składam rower, wkładam go w pokrowcu do bagażnika i możemy jechać - wyjaśnia Podobiński. Dzięki temu koszty są niewielkie."

Ciekawe czy ta sztuka udała by się u mnie w matizie, będę niedługo w Krakowie muszę spróbować :)
choć przyznam, że wiozłem już w siebie w środku NORCO FLUIDA tylko jechałem sam wiec udało się poprzestawiać wszystkie siedzienia a i tak jechałem spakowany zipem :)

Data: 2010-07-27 14:31:41
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Biznes ze składanym rowerem
mariuszmo bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
Ciekawe czy ta sztuka udała by się u mnie w matizie, będę niedługo w Krakowie muszę spróbować :)

Koniecznie z trzema dodatkowymi osobami na pokładzie.

Biznes ze składanym rowerem