Biznesowe rozgrywki.

Data: 2014-01-13 03:03:03
Autor: stevep
Biznesowe rozgrywki.
# Oszalały atak Doroty Kani na Piotra Zarembę naprawdę trudno uzasadnić. I  jedyne logiczne uzasadnienie, jakie snuje mi się w tej sprawie po głowie,  to uzasadnienie biznesowe. To przypuszczenie, że W Sieci i Do Rzeczy oraz  ich inicjatywy strasznie uszczupliły przychody słynnego teścia i jego  altruistycznego zięcia… A tort jest w końcu tylko jeden…

Dziś krótko. Przeczytałem słynny już wywiad Roberta Mazurka z Dorotą  Kanią, autorką słynnych już, medialnych „Resortowych dzieci”. Refleksje z  tej dość poruszającej lektury mam dwie.

Pierwsza jest taka, że interesy najbardziej patriotycznego teścia IV RP, a  prywatnie teścia Tomka Sakiewicza, Ryszarda Gitisa, muszą iść naprawdę  kiepsko. Dlaczego tak sądzę?

Bo ten oszalały atak Doroty Kani na Piotra Zarembę naprawdę trudno  uzasadnić. I jedyne logiczne uzasadnienie, jakie snuje mi się w tej  sprawie po głowie, to uzasadnienie biznesowe. To przypuszczenie, że W  Sieci i Do Rzeczy oraz ich inicjatywy strasznie uszczupliły przychody  słynnego teścia i jego altruistycznego zięcia… A tort jest w końcu tylko  jeden…

I kwestia druga. Wiem, że Łobuz Patriotyczny ma wielu zwolenników, a jego  niemałą część stanowią też zwolennicy talentu i inteligencji Doroty Kani.  Tak. Wiem. W roku 2014 kolejki do lekarzy pewno nie zmniejszą się na tyle  na ile byśmy chcieli, ale moim zdaniem – akurat oni – powinni być  obsługiwani poza kolejką… #
Ze strony:
http://tiny.pl/q5mxx

--
stevep