Biznesy Miriam Shaded

Data: 2015-10-18 14:22:24
Autor: u2
Biznesy Miriam Shaded
bekon znowu zakochany, tym razem w 艂adnej arabce, cho膰 nie w moim typie:)

http://kulisy24.com/nasze-sledztwa/biznesy-miriam-shaded

Kontrowersyjna Miriam Shaded przedstawiana jest w mediach jako rzutka bizneswoman. Postanowili艣my p贸j艣膰 艣ladem jej biznes贸w. Wyniki naszego dzia艂ania s膮 zaskakuj膮ce.

Shaded zas艂yn臋艂a akcj膮 sprowadzenia Syryjczyk贸w do Polski. Akcj膮 kontrowersyjn膮, bo 艣ci膮gni臋to Syryjczyk贸w nie z oboz贸w dla uchod藕c贸w, lecz z Damaszku, gdzie nie tocz膮 si臋 walki. Niejasne jest te偶 finansowanie ca艂ej operacji, a pogl膮dy Miriam Shaded s膮 skrajnie kontrowersyjne. 29-latka wychwala dyktatora Baszszara al-Asada, m贸wi o 偶ydowskich spiskach i muzu艂manach, kt贸rzy chc膮 si臋 dosta膰 do Polski, by mordowa膰 tu ludzi. Shaded jest cz臋stym go艣ciem telewizyjnych program贸w, zyska艂a s艂aw臋 i miejsce na li艣cie partii KORWiN w zbli偶aj膮cych si臋 wyborach.

Do艣wiadczona mened偶erka

Kandydatk臋 przedstawia si臋 jako mened偶erk臋 i bizneswoman. Gdy w sierpniu spotkali艣my si臋 z ni膮, niech臋tnie m贸wi艂a o swej dzia艂alno艣ci biznesowej. 鈥 Jestem mened偶erk膮 projekt贸w informatycznych. Du偶e do艣wiadczenie z prowadzenia projekt贸w pomaga w organizowaniu mojej akcji 鈥 t艂umaczy艂a nam tajemniczo. Postanowili艣my sprawdzi膰, jakimi konkretnie interesami zajmuje si臋 kandydatka.

Komornik zajmuje udzia艂y

Nazwisko Miriam Shaded znale藕li艣my w trzech sp贸艂kach w Krajowym Rejestrze S膮dowym. Dwie z nich s膮 bardzo ciekawe.

W styczniu 2014, w odst臋pie trzech dni, Shaded zak艂ada dwie bli藕niacze firmy. Productfinder i Emall.

Dlaczego bli藕niacze? Maj膮 praktycznie ten sam zakres dzia艂alno艣ci: badanie rynku, organizacja targ贸w, doradztwo z dziedziny informatyki.

Kapita艂 obu sp贸艂ek jest minimalny i wynosi 5 tysi臋cy z艂otych. W obu przypadkach podzielony jest wed艂ug tego samego schematu. 99 procent ma Miriam Shaded, a jeden procent zameldowana na warszawskim Mokotowie 23-latka. Dzia艂alno艣膰 nie zaczyna si臋 najlepiej. 31 marca komornik przy S膮dzie Rejonowym Warszawa-Wola zajmuje udzia艂y w obu sp贸艂kach. Pow贸d? Postanowieniem s膮du wszcz臋te zosta艂o post臋powanie egzekucyjne wobec Miriam Shaded. W sumie chodzi o nieco ponad 3 tysi膮ce z艂otych. Wierzycielem, jak wynika z papier贸w w s膮dzie rejestrowym, jest Bank Millenium. Nale偶no艣ci musia艂y zosta膰 uregulowane, bo po kilku tygodniach zaj臋cie udzia艂贸w, na wniosek komornika s膮dowego, zosta艂o uchylone.

1,6 mln wp艂ywa na konta

P贸艂 roku po powstaniu, po nieprzyjemnym epizodzie z zaj臋ciem udzia艂贸w przez komornika, obie firmy osi膮gaj膮 wielki sukces. Polska Agencja Rozwoju Przedsi臋biorczo艣ci przyznaje im blisko 1,6 miliona z艂otych w ramach projektu 鈥濿spieranie wdra偶ania elektronicznego biznesu typu B2B. Program Operacyjny 鈥 Innowacyjna Gospodarka鈥.

Emall - 803 110 z艂otych, Productfinder - 783 510 z艂otych. Na co?

Kr贸tki opis przedsi臋wzi臋膰, w wypadku obu firm, jest dok艂adnie taki sam i brzmi: 鈥濿nioskowany projekt jest nowatorskim rozwi膮zaniem z zakresu elektronicznych system贸w teleinformatycznych o charakterze Business-to-Business B2B, usprawniaj膮cym transakcje biznesowe w uk艂adzie firma a powi膮zany z ni膮 zesp贸艂 relacji promocyjno-sprzeda偶owych. W ramach projektu powstanie zaawansowana platforma, zawieraj膮ca us艂ugi elektronicznego przetwarzania danych i elektronicznego obiegu dokument贸w w formule Software-as-a-Service鈥.

W艂a艣cicielka: 鈥 Nie wiem, co si臋 dzieje

Dzwonimy do 23-letniej wsp贸lniczki Miriam Shaded, by dowiedzie膰 si臋, na czym polegaj膮 dotowane projekty.

鈥 Nie do ko艅ca wiem, co si臋 dzieje z obiema firmami 鈥 s艂yszymy.

鈥 Przecie偶 pani jest udzia艂owcem tym sp贸艂ek?!

鈥 Ale teraz zajmuj臋 si臋 czym艣 innym.

鈥 Wie pani, 偶e PARP przyzna艂 na projekty obu sp贸艂ek 1,6 mln z艂otych?

鈥 Nawet nie wiem, 偶e to dosta艂y艣my. Mo偶e te projekty posz艂y w odstawk臋, bo Miriam jest teraz zaj臋ta innymi sprawami.

鈥 A wie pani, 偶e komornik w zesz艂ym roku zaj膮艂 udzia艂y w waszych firmach?

鈥 Naprawd臋? Nie wiedzia艂am. Dobrze, 偶e pan m贸wi. Musz臋 si臋 tym zainteresowa膰. Gdyby pan mia艂 jakie艣 wiadomo艣ci, to prosz臋 o telefon.

鈥 Sk膮d pani zna Miriam Shaded?

鈥 Jeste艣my kole偶ankami.

W s膮dzie rejestrowym sp贸艂ki Emall i Productfinder nie przedstawi艂y 偶adnych sprawozda艅 finansowych za 2014 rok.

Fryzjerstwo i informatyka

Miriam Shaded ma jeszcze jedn膮 sp贸艂k臋. W listopadzie 2014 roku wraz z mam膮 za艂o偶y艂a Shaded Investments. Mama ma 1 procent udzia艂贸w, Miriam Shaded 99 procent. Kapita艂 zak艂adowy to 5 tysi臋cy z艂otych. Przedmiot dzia艂alno艣ci od Sasa do Lasa. Od us艂ug informatycznych, przez fryzjerstwo i zabiegi kosmetyczne, do obs艂ugi nieruchomo艣ci. Z rejestracj膮 sp贸艂ki jest pewien problem. S膮d w grudniu 2014 roku dwukrotnie zwraca艂 wniosek o wpisanie do KRS, poniewa偶 by艂 on nieprawid艂owo wype艂niany. W papierach s膮dowych nie ma jakichkolwiek 艣lad贸w dzia艂alno艣ci biznesowej. Jest tylko wiadomo艣膰, 偶e 6 metr贸w kwadratowych na drugim pi臋trze swojego domu, na rzecz Shaded Investments, u偶yczy艂 ojciec pani Miriam.

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-10-18 17:28:16
Autor: Mark Woydak
Biznesy Miriam Shaded
Ty GNIDO jeste艣 zakochany w swoim prezesie!

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:56238eff$0$672$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2015-10-19 09:52:31
Autor: krys
Biznesy Miriam Shaded
u2 wrote:

No a gdzie jaki przekr阾?

J.

www.kontestacja.com

Data: 2015-10-19 09:53:46
Autor: zdumiony
Biznesy Miriam Shaded
W dniu 19.10.2015 o 09:52, krys pisze:
u2 wrote:

No a gdzie jaki przekr阾?

JA my秎 縠 Miriam Shaded to ca砶iem rozs眃na kobieta, nie potrzebnie da砤 si wkr阠i Korwinowi i Wiplerowi.

Data: 2015-10-19 17:17:08
Autor: u2
Biznesy Miriam Shaded
W dniu 2015-10-19 o 09:52, krys pisze:
u2 wrote:

No a gdzie jaki przekr阾?

przekret niepotrzebny

trzy firmy, dwie w stanie upadlosci, z minimalnym wkladem, a trzecia to fantom:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-10-20 00:54:36
Autor: szklanynocnik
Biznesy Miriam Shaded
u縴tkownik u2 napisa:

https://youtu.be/PgCcsXJAga0?t=1m42s

Data: 2015-10-20 00:56:42
Autor: szklanynocnik
Biznesy Miriam Shaded
Po co jest ten "mi"?

Ot罂 to, nikt nie wie po co, nie musisz si
martwi 縠 kto zapyta.

Data: 2015-10-20 09:35:43
Autor: krys
Biznesy Miriam Shaded

u2 wrote:

No a gdzie jaki przekr阾?

przekret niepotrzebny

trzy firmy, dwie w stanie upadlosci, z minimalnym wkladem, a trzecia to
fantom:)

No i co z tego? Nie ma w tym nic nielegalnego. A dowodzi, 縠 kobieta wie, na jakim 秝iecie 縴je. --
Pozdrawiam
J.

www.kontestacja.com

Data: 2015-10-20 00:51:11
Autor: szklanynocnik
Biznesy Miriam Shaded
u縴tkownik krys napisa:
u2 wrote:

No a gdzie jaki przekr阾?

Tam gdzie wyrzucono pieni眃ze w b硂to, konkretnie 1,6mln.

Bo pani korwinowa zajmuje si ju czym innym:
- Nawet nie wiem, 縠 to dosta硑秏y. Mo縠 te projekty posz硑 w odstawk,
bo Miriam jest teraz zaj阾a innymi sprawami.

Poj背?

Data: 2015-10-20 10:01:12
Autor: krys
Biznesy Miriam Shaded
szklanynocnik@gmail.com wrote:

u縴tkownik krys napisa:
u2 wrote:

No a gdzie jaki przekr阾?

Tam gdzie wyrzucono pieni眃ze w b硂to, konkretnie 1,6mln.

Rozlicza砮 j, 縠 wiesz, 縠 posz硑 w b硂to?

Bo pani korwinowa zajmuje si ju czym innym:
- Nawet nie wiem, 縠 to dosta硑秏y. Mo縠 te projekty posz硑 w odstawk,
bo Miriam jest teraz zaj阾a innymi sprawami.

Zdaje si, 縠 to s硂wa wsp髄niczki MS. --
Pozdrawiam
J.

www.kontestacja.com

Data: 2015-10-20 01:42:07
Autor: szklanynocnik
Biznesy Miriam Shaded
u縴tkownik krys napisa:

> Bo pani korwinowa zajmuje si ju czym innym:
> - Nawet nie wiem, 縠 to dosta硑秏y. Mo縠 te projekty posz硑 w odstawk,
> bo Miriam jest teraz zaj阾a innymi sprawami.

Zdaje si, 縠 to s硂wa wsp髄niczki MS.

Wsp髄niczki "s硊pa" kt髍a nie wiedzia砤 縠 dosta砤 1.600.000PLN?
Zupe硁ie jak kasa znaleziona za pisior體 w biurze Kwasniewskiej,
taka samotna teczuszka, sta砤 tylko i czeka砤 a kto j we糾ie..

W chuja to se mo縠sz robi babcie na targowisku.

Data: 2015-10-20 10:52:56
Autor: krys
Biznesy Miriam Shaded
> [...]

> bo Miriam jest teraz zaj阾a innymi sprawami.

Zdaje si, 縠 to s硂wa wsp髄niczki MS.

Wsp髄niczki "s硊pa" kt髍a nie wiedzia砤 縠 dosta砤 1.600.000PLN?

No, tej samej.

W chuja to se mo縠sz robi babcie na targowisku.

Sam se r骲, jak lubisz.

J.

www.kontestacja.com

Data: 2015-10-20 11:09:48
Autor: Piotr Rezmer
Biznesy Miriam Shaded
W dniu 2015-10-20 o 09:51, szklanynocnik@gmail.com pisze:

Tam gdzie wyrzucono pieni眃ze w b硂to, konkretnie 1,6mln.

Bo pani korwinowa zajmuje si ju czym innym:
- Nawet nie wiem, 縠 to dosta硑秏y. Mo縠 te projekty posz硑 w odstawk,
bo Miriam jest teraz zaj阾a innymi sprawami.

A wiesz 縠 pieni眃ze z Unii dostaje si jako refinansowanie, czyli najpierw musisz wzi辨 kredyt, zrealizowa projekt a nast阷nie je秎i nie b阣zie 縜dnych formalnych zastrze縠 (co wbrew pozorom nie jest 砤twe) otrzymasz refinansowanie kredytu? Czyli nie da si nic nie zrobi i dosta refinansowanie.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Biznesy Miriam Shaded