Bizonyság

Data: 2021-05-13 04:31:07
Autor: dekobasa nosmas
Bizonyság
előre nem látható üzenetet, de azt kell tanúskodni, ha én mosoly hála ennek nevű úriember az én projekt ,,vásárlás House és két is kapott az úriembertől származó hitelek nehézség nélkül. Azt tanácsolom, hogy ne becsapjon senkit.
Ha ténylegesen pénzt szeretne kérni a projekthez és bármely máshoz. Ezt az üzenetet közzéteszem, mert ez az úriember jó volt ezzel a kölcsönvel. Egy baráton keresztül találkoztam ezzel a becsületes és nagylelkű úriemberrel, aki megengedte, hogy megkapjam ezt a kölcsönt. Tehát azt tanácsolom, hogy lépjen kapcsolatba vele, és kielégíti Önt az összes szolgáltatásért, amit felteszel. Itt van e-mail címe és száma.
E-mail: louisphilipe2@gmail.com
Telefon: +33752400997

Bizonyság