Blacha aluminiowa w Warszawie

Data: 2010-08-18 22:02:13
Autor: Rev
Blacha aluminiowa w Warszawie
Hej,

Poszukuję w Warszawie (najchętniej północna część, chociaż niekoniecznie)
blachy aluminiowej na parapety zewnętrzme do domu, który jest w trakcie
zmiany elewacji. Wycięcie jej na dany wymiar i uformowanie na odpowiedni
kształt zostawiam już sobie, ot, potrzebuję materiału. Słyszałem coś o
sklepie "metale kolorowe" na skrzyżowaniu Reymonta/Żeromskiego, ale tryb
pracy skutecznie bardzo utrudnia mi dojazd w szacowanych godzinach pracy
tego sklepu podjechanie tam i zapytanie. Ktoś się orientuje, czy mają tam
coś takiego? (dokładnie interesująca mnie grubość to 2 mm).

Jest sens szukać w Leroy-Merlin? Może zna ktoś jakiś adres? Będę wdzięczny
za wszelkie informacje.

Dodam, że ucieszy mnie wykonanie gotowych aluminowych parapetów w tym samym mieście lub okolicach. Oby firma zobowiazana nie była  natłokiem prac i wykonane parapety byłyby na "za 3 tygodnie".

--
Zdrowia,
Rev

Data: 2010-08-22 08:51:19
Autor: Jacek Stelmaszczyk
Rev wrote:
Dodam, że ucieszy mnie wykonanie gotowych aluminowych parapetów w tym
samym  mieście lub okolicach. Oby firma zobowiazana nie była  natłokiem
prac i  wykonane parapety byłyby na "za 3 tygodnie".

http://www.helopal.com.pl/fenormalu.php
Zadzwoń do Helopala i spytaj o termin realizacji i przedstawiciela w Twojej okolicy.
Ja czekałem na 11 parapetów 4 dni.

--
Jacek

Data: 2010-08-23 15:34:05
Autor: ąćęłńóśźż
Blacha aluminiowa w Warszawie
Jest sklep zdaje się Profmetkol przy Gen. Maczka.

Data: 2010-08-23 18:53:43
Autor: Rev
Blacha aluminiowa w Warszawie
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. (Odpowiadam sam sobie, bo każdy pomógł w równym stopniu, tj. i tak główny zainteresowany wybrał plastiki :] ).

--
Zdrowia,
Rev

Blacha aluminiowa w Warszawie