Blacha siedziska do fotela biurowego

Data: 2013-11-28 15:25:42
Autor: reader
Blacha siedziska do fotela biurowego
Dzień dobry,

Potrzebuję kupić blachę siedziska do fotela biurowego z podno¶nikiem pneumatycznym, o roztawie otworów na ¶ruby 20cm x 20cm, w obecnym fotelu mam mechanizm multiblock i chciałbym go wymienić na zwykl± "balchę".
Czy kto¶ z Państwa wie gdzie można tak± czę¶ć kupić? Wszystkie "bachy", które udało mi się znaleĽć maj± inny rozstaw otworów na ¶ruby.

Data: 2013-11-28 17:19:28
Autor: Ikselka
Blacha siedziska do fotela biurowego
Dnia Thu, 28 Nov 2013 15:25:42 +0100, reader napisał(a):

Dzień dobry,

Potrzebuję kupić blachę siedziska do fotela biurowego z podnośnikiem pneumatycznym, o roztawie otworów na śruby 20cm x 20cm, w obecnym fotelu mam mechanizm multiblock i chciałbym go wymienić na zwyklą "balchę".
Czy ktoś z Państwa wie gdzie można taką część kupić? Wszystkie "bachy", które udało mi się znaleźć mają inny rozstaw otworów na śruby.

A nie można nawiercić?
--
XL
"Przypadek – to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

Data: 2013-11-28 18:17:56
Autor: reader
Blacha siedziska do fotela biurowego
A nie można nawiercić?

Raczej nie, gdyż jest za mało miejsca i otwory wyszłyby poza "blachą".

Blacha siedziska do fotela biurowego