Blacharz/Lakiernik - oszust. Jak odzyskac pieniadze?

Data: 2009-10-24 19:03:59
Autor: Jotte
Blacharz/Lakiernik - oszust. Jak odzyskac pieniadze?
W wiadomości
tom25 <tom25a@op.pl> pisze:

Co jeszcze moge zrobić?
Lakiernik oczywiście śmieje sie w twarz i mowi ze nic nie zrobi bo to
nie jego wina.
Największym problemem jes to ze nie mam żadnego dokumentu
potwierdzającego że oddałem do niego samochód i ile mu zapłaciłem.
I to właściwie kończy sprawę. Co możesz zrobić - najlepiej potraktować to jako płatną lekcję i zmądrzeć.

Mam
oczywiście świadków (2) z którymi zawoziłem i odbierałem samochód.
No to proces cywilny, roszczenie do lakiernika i udowadniaj swoje racje.
Pamiętaj, że on też może mieć rzeczoznawcę.

--
Jotte

Data: 2009-10-24 19:14:37
Autor: coolina
Blacharz/Lakiernik - oszust. Jak odzyskac pieniadze?
jako płatną lekcję i zmądrzeć.

a ja bym najchętniej doniosła na was obu do US za robienie tego na czarno

Janina

Data: 2009-10-24 10:30:14
Autor: tom25
On 24 PaĹş, 19:14, "coolina" <cool...@wpp.ppl> wrote:
> jako płatną lekcję i zmądrzeć.

a ja bym najchętniej doniosła na was obu do US za robienie tego na czarno

Janina

a co ja na to poradze jeśli nie chciał mi wystawić faktury?

jasne że moge donieść na niego do US, ale nie interesuje mnie to czy
on i ile zapłaci kary, tylko ja chce odzyskać moje pieniądze..

Data: 2009-10-24 19:43:30
Autor: Jotte
tom25 <tom25a@op.pl> pisze:

a ja bym najchętniej doniosła na was obu do US za robienie tego na czarno
a co ja na to poradze jeśli nie chciał mi wystawić faktury?
To już nawet trudno nazwać dziecinadą...
 Nie ma faktury nie ma zapłaty.
Byle kaszaniarz wydymał cię jak szczeniaka...

--
Jotte

Data: 2009-10-24 20:10:36
Autor: coolina
Blacharz/Lakiernik - oszust. Jak odzyskac pieniadze?
a co ja na to poradze jeśli nie chciał mi wystawić faktury?

Zarządać listem polec i następny wysłać do US. Przez takich blaharzy mamy kryzys

jk

Data: 2009-10-24 20:47:01
Autor: Kapsel
Sat, 24 Oct 2009 20:10:36 +0200, coolina napisał(a):

a co ja na to poradze jeśli nie chciał mi wystawić faktury?

Zarządać listem polec i następny wysłać do US. Przez takich blaharzy mamy kryzys

Nieprawda!!111
to wszystko wina prawników - oni z założenia są nieopodatkowani!11111

:D

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-10-24 21:03:52
Autor: mi
> [...]
Nieprawda!!111
to wszystko wina prawników - oni z założenia są nieopodatkowani!11111

Bzdura. Rząd miłości już tę kwestię wyjaśnił, że kryzys jest przez PiS a afery
przez Kamińskiego. Jak się łatwo domyśleć, globalne ocieplenie jest przez
Kaczyńskich.

mi

Data: 2009-10-25 10:24:31
Autor: PlaMa
W dniu 2009-10-24 21:03, mi pisze:

Bzdura. Rząd miłości już tę kwestię wyjaśnił, że kryzys jest przez PiS a afery
przez Kamińskiego. Jak się łatwo domyśleć, globalne ocieplenie jest przez
Kaczyńskich.

Dziwne... władca IVRP mówił że to przez układ, Rzydów i PO... :/

Data: 2009-10-25 01:15:56
Autor: Pawel
Blacharz/Lakiernik - oszust. Jak odzyskac pieniadze?

To już nawet trudno nazwać dziecinadą...
Nie ma faktury nie ma zapłaty.
Byle kaszaniarz wydymał cię jak szczeniaka...

Bzdura.
Dysponując fakturą można sprawę znacznie przyspieszyć i zwiększyć swoje szansę na wygraną. Jej brak nie implikuje zamknięcia możliwości skierowania sprawy na drogę sądową.

Data: 2009-10-25 01:35:52
Autor: Jotte
Blacharz/Lakiernik - oszust. Jak odzyskac pieniadze?
W wiadomości news:hc00kr$ajm$1inews.gazeta.pl Pawel <pawel@nospam.wp.pl>
pisze:

To już nawet trudno nazwać dziecinadą...
Nie ma faktury nie ma zapłaty.
Byle kaszaniarz wydymał cię jak szczeniaka...
Bzdura.
Eee, tam...

Dysponując fakturą można sprawę znacznie przyspieszyć i zwiększyć swoje szansę na wygraną.
Niezwykłe odkrycie.

Jej brak nie implikuje zamknięcia możliwości
skierowania  sprawy na drogę sądową.
To także zdumiewająco błyskotliwa teza.
Szczególnie, że skierować można na drogę sądową każdą sprawę.

--
Jotte

Data: 2009-10-24 19:33:27
Autor: Jotte
Blacharz/Lakiernik - oszust. Jak odzyskac pieniadze?
W wiadomości news:hbvcm1$mno$1news.onet.pl coolina <coolina@wpp.ppl>
pisze:

jako płatną lekcję i zmądrzeć.
a ja bym najchętniej doniosła na was obu do US za robienie tego na czarno
Nie powstrzymuj chęci - donoś.
Ale czemu na mnie?

--
Jotte

Blacharz/Lakiernik - oszust. Jak odzyskac pieniadze?