Blacharz/Lakiernik - oszust. Jak odzyskac pieniadze?

Data: 2009-10-24 20:00:36
Autor: Tomasz Pyra
Blacharz/Lakiernik - oszust. Jak odzyskac pieniadze?
tom25 pisze:

Największym problemem jes to ze nie mam żadnego dokumentu
potwierdzającego że oddałem do niego samochód i ile mu zapłaciłem. Mam
oczywiście świadków (2) z którymi zawoziłem i odbierałem samochód.

To akurat jest Twój największy atut.

U mnie w podobnym przypadku postraszyłem nieuczciwego sprzedawce urzędem skarbowym i zwrot pieniędzy w ciągu 10 minut był u mnie na koncie.

Data: 2009-10-25 08:48:09
Autor: BETON
Blacharz/Lakiernik - oszust. Jak odzyskac pieniadze?
w kwestii faktury czy paragonu to  przeciez to powszechne zjawisko
u kazdego mechanika, - jak  po  robocie zapytasz ile  to powie np 100zł
- wyciagasz stówe=  i daje- on chowa-  a jak zapytam o fv  to  - "tak jest mozliwa ale  trzeba doliczyć  vat"
 wiec  ten dokument de facto bedzie mnie kosztował 22% wartosci usługi.... drogo.

Data: 2009-10-25 09:09:04
Autor: coolina
Blacharz/Lakiernik - oszust. Jak odzyskac pieniadze?
wiec  ten dokument de facto bedzie mnie kosztował 22% wartosci usługi....

i dlatego polska była jedynm krajem który pozwolił się rozebrać mocarstwom

jk

Data: 2009-10-25 09:40:09
Autor: Jacek_P
coolina napisal:
> wiec  ten dokument de facto bedzie mnie kosztował 22% wartosci usługi....
i dlatego polska była jedynm krajem który pozwolił się rozebrać mocarstwom

Twierdzisz, ze Poniatowski chcial wprowadzic VAT? ;)
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-10-25 19:01:40
Autor: coolina
Blacharz/Lakiernik - oszust. Jak odzyskac pieniadze?
Twierdzisz, ze Poniatowski chcial wprowadzic VAT? ;)

a ty mysłiśz że vat to 1szy podatek w historii polski?

jk

Blacharz/Lakiernik - oszust. Jak odzyskac pieniadze?