Blachosmrodziarz pyta o Wasze opinie ;-)

Data: 2009-10-26 09:16:20
Autor: arturbac
Blachosmrodziarz pyta o Wasze opinie ;-)
photofile13 pisze:
[...]
> tedy wysiadł z samochodu, zapewne z zamiarem ściągnięcia mnie z roweru.
[...]
 Macie jakieś pomysły na zmianę tego??

Opanować sztukę szybkiego zdejmowania ULocka z roweru połączoną z komunikatem "lepiej nie podchodź" ;-)

To walka z wiatrakami, najlepsi są "nauczyciele" przepisów którzy ich nie znają, są tak mocno przekonani o swojej racji że nie ma siły aby zrozumieli komunikat, prośbę o zapoznanie się.

Data: 2009-10-26 13:48:23
Autor: Coaster
Blachosmrodziarz pyta o Wasze opinie ;-)
arturbac wrote:
photofile13 pisze:
[...]
> [...]
 Macie jakieś pomysły na zmianę tego??

Opanować sztukę szybkiego zdejmowania ULocka z roweru połączoną z komunikatem "lepiej nie podchodź" ;-)

Tak defensywnie? Najlepsza obrona jest atak: 'no chodz, no chodz'! ;-)

--
PoZdR
"If you find yourself standing to accelerate,

Data: 2009-10-26 14:12:15
Autor: arturbac
Blachosmrodziarz pyta o Wasze opinie ;-)
Coaster pisze:
arturbac wrote:
photofile13 pisze:
[...]
> [...]

 [...]

Tak defensywnie? Najlepsza obrona jest atak: 'no chodz, no chodz'! ;-)

Ale to już namawianie do bójki ulicznej ? a nie obrona konieczna.
Jak połamię komuś szczękę moim abusem to wole aby sam się o to prosił tj nie dał mi wyboru, bo zazwyczaj staram się uśmiechać i nie naśladować tych frustratów :-).

Blachosmrodziarz pyta o Wasze opinie ;-)