Blachosmrodziarz pyta o Wasze opinie ;-)

Data: 2009-10-26 14:50:58
Autor: SHP
Blachosmrodziarz pyta o Wasze opinie ;-)
photofile13 wrote:

Mam też wrażenie, że odkąd wprowadzono obowiązek
jazdy na światłach, to nawet na małych osiedlowych uliczkach kierowcy
wyjeżdżający z dróg podporządkowanych zwyczajnie mnie nie zauważają

A propos świateł i znajomości przepisów. Wczoraj kierowca ambulansu 'poinstruował' moją dziewczynę, gdy ta stała przed skrzyżowaniem w oczekiwaniu na zielone światło, że powinna mieć zapalone światła w rowerze (był dzień i dobra przejrzystość powietrza) oraz... zamontowane kierunkowskazy. To ostatnie może dlatego, że gość nie umiał nazwać po imieniu roweru poziomego ;) Oczywiście powiedziała, ze nie ma takiego obowiązku..

Swoją drogą, mogła zapytać gościa, czy wg niego rower ma światła mijania i czy silnik też ma sobie zamontować..

Pozdr
Tomek
--
http://rowerowy.szczecin.pl

Blachosmrodziarz pyta o Wasze opinie ;-)