Blachy..

Data: 2013-07-06 21:25:04
Autor: TJ_Blues
Blachy..
Przepraszam szanownych grupowiczow za niechlubny watek... ale ze wzgledu na *spozycie* mam obnizona samokontrole :-)

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/5,114944,14236291,Katastrofa_boeinga_777_w_San_Francisco__ZDJECIA_.html#TRrelSST

Ja sie zapytuje panow z zwspolem: dlaczego i tutaj blachy rozeszly sie na boki?
Przeciez na pokladzie nie bylo prezydenta a i o wybuchach jakos cicho...

cheers

Data: 2013-07-07 08:35:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Blachy..

Uzytkownik "TJ_Blues" <tomekania.tj@gmail.com> napisal w wiadomosci news:f9fa005c-d378-42e6-9f4f-d8040114deb3googlegroups.com...
[...]

Typowy zamach. Swiadczy o nim przekazanie sledztwa w rece Amerykanów. Czarne skrzynki sa teraz falszowane. Byly dwa wybuchy. Jeden odstrzelil tyl samolotu, a drugi podwozie. Amerykanie nie oddadza czarnych skrzynek i wraku samolotu. Jak na dloni widac zbrodnicza zmowe wladz panstwa azjatyckiego, bedacego wlascicielem samolotu z Amerykanami.
Smolensk bis.

Data: 2013-07-07 09:46:21
Autor: Jarosław Sokołowski
Blachy..
Pan TJ_Blues napisał:

Ja sie zapytuje panow z zwspolem: dlaczego i tutaj blachy rozeszly sie
na boki? Przeciez na pokladzie nie bylo prezydenta a i o wybuchach jakos
cicho...

Już w pierwszej wiadomo¶ci podano, że słychać było wybuch.

--
Jarek

Data: 2013-07-07 11:59:08
Autor: K
Blachy..
Pan TJ_Blues napisał:

[...]

a strzaly? czy bylo slychac strzaly?!

Data: 2013-07-07 12:24:00
Autor: OcL
Blachy..
W dniu 2013-07-07 11:59, K pisze:
a strzaly? czy bylo slychac strzaly?!

To jest terytorium indiańskie więc strzały mogły być ;-)

Data: 2013-07-07 09:52:02
Autor: TJ_Blues
Blachy..

http://www.cnn.com/video/data/2.0/video/bestoftv/2013/07/07/nr-sfo-crash-animation.cnn.html

Data: 2013-07-07 20:41:23
Autor: J.F.
Blachy..
Dnia Sat, 6 Jul 2013 21:25:04 -0700 (PDT), TJ_Blues napisał(a):
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/5,114944,14236291,Katastrofa_boeinga_777_w_San_Francisco__ZDJECIA_.html#TRrelSST

Ja sie zapytuje panow z zwspolem: dlaczego i tutaj blachy rozeszly sie na boki?

W jakim sensie "na boki" ? Jedyne co mnie zastanawia, to te dziury w suficie.
tak goraco w srodku bylo ze aluminium wypalilo, czy pokrycie z
laminatu ?

Ale tam chyba jeszcze jakas kratownica powinna byc, a nie widac.
Wnetrze przeciez poowinno byc w miare niepalne.

J.

Data: 2013-07-07 12:47:55
Autor: TJ_Blues
Blachy..
On Sunday, July 7, 2013 2:41:23 PM UTC-4, J.F. wrote:
Dnia Sat, 6 Jul 2013 21:25:04 -0700 (PDT), TJ_Blues napisaďż˝(a):

> [...]

Ale tam chyba jeszcze jakas kratownica powinna byc, a nie widac.

Wnetrze przeciez poowinno byc w miare niepalne.

"Na boki" znaczy to dokladnie to co napisalem. Poszycie dolnej czesci
kadluba w miejscu gdzie ostro tarlo o podloze rozeszlo sie na boki; a to wg. zacnych teorii szacownego zespolu moze swiadczyc wylacznie
o wybuchu. Aluminium topi sie w temperaturze 660st C. Dural ma podobnie. Do tego
lubi sie utleniac a temp. typowego pozaru to co najmniej 900st C. To co sie stalo z B777 to typowe nastepstwo pozaru. Patrz:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e0/Air_France_Flight_358_cropped.jpg

A tak na marginesie. Minvan mojego kupla sie zapalil na parkingu
(Ford przyznal sie do wadliwej instalacji elek. i przeprowadzono "recall" znaczej czesci tych samochodow). Przednie blotniki i pokrywa
silnika wykonane sa z laminatu.... Po pozarze wygladalo jakby tych
elementow nigdy nie bylo; po prostu "wyparowaly".

cheers

Data: 2013-07-08 22:08:17
Autor: Smok Eustachy
Blachy..
W dniu 07.07.2013 06:25, TJ_Blues pisze:
[...]

  Zapytaj sie Laska lepiej, czemu samolot w jednym kawaĹ‚ku.

Data: 2013-07-08 14:38:31
Autor: TJ_Blues
Blachy..
On Monday, July 8, 2013 4:08:17 PM UTC-4, Smok Eustachy wrote:
> [...]

> Przeciez na pokladzie nie bylo prezydenta a i o wybuchach jakos cicho....

  Zapytaj sie Laska lepiej, czemu samolot w jednym kawałku.

A po co pytac Laska? Przeciez to jest prawie oczywiste:
Mala predkosc pozioma i pionowa, gladki betonowy pas, lot w normalnej
pozycji... etc

 Bardziej by mnie
interesowala twoja interpretacja. Czemu blacy sie odgiely na boki, dlaczego
urwal sie ogon w najmocniejszym miejscu, tzn. na samej grodzi, czemu grodz
nie zostala splaszczona (co prawda popekala, ale jednak zachowala *okraglosc*),
skad wziely sie drobne odlamki skoro nie bylo wybuchu, czemu pilot widzac pas
w niego nie trafil... czemu co najmniej trzy osoby przezyly i nikt do nich
nie strzelal....

cheers

Data: 2013-07-09 10:12:38
Autor: Tomek
Blachy..

Użytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisał w wiadomości news:51db1c31$0$1216$65785112news.neostrada.pl...

 Zapytaj sie Laska lepiej, czemu samolot w jednym kawaĹ‚ku.

Wykluczono wybuch BÄ„BY.
;)
t.

Data: 2013-07-09 10:24:17
Autor: Tomasz WĂłjtowicz
Blachy..
W dniu 2013-07-09 10:12, Tomek pisze:

[...]

To był hel. Jeden z ocalałych pasażerów powiedział: It was hell!

Blachy..