Blachy..

Data: 2013-07-07 08:35:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Blachy..

Uzytkownik "TJ_Blues" <tomekania.tj@gmail.com> napisal w wiadomosci news:f9fa005c-d378-42e6-9f4f-d8040114deb3googlegroups.com...
Przepraszam szanownych grupowiczow za niechlubny watek... ale ze wzgledu
na *spozycie* mam obnizona samokontrole :-)

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/5,114944,14236291,Katastrofa_boeinga_777_w_San_Francisco__ZDJECIA_.html#TRrelSST

Ja sie zapytuje panow z zwspolem: dlaczego i tutaj blachy rozeszly sie na boki?
Przeciez na pokladzie nie bylo prezydenta a i o wybuchach jakos cicho...

Typowy zamach. Swiadczy o nim przekazanie sledztwa w rece Amerykanów. Czarne skrzynki sa teraz falszowane. Byly dwa wybuchy. Jeden odstrzelil tyl samolotu, a drugi podwozie. Amerykanie nie oddadza czarnych skrzynek i wraku samolotu. Jak na dloni widac zbrodnicza zmowe wladz panstwa azjatyckiego, bedacego wlascicielem samolotu z Amerykanami.
Smolensk bis.

Blachy..