Blachy..

Data: 2013-07-08 22:08:17
Autor: Smok Eustachy
Blachy..
W dniu 07.07.2013 06:25, TJ_Blues pisze:
Przepraszam szanownych grupowiczow za niechlubny watek... ale ze wzgledu
na *spozycie* mam obnizona samokontrole :-)

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/5,114944,14236291,Katastrofa_boeinga_777_w_San_Francisco__ZDJECIA_.html#TRrelSST

Ja sie zapytuje panow z zwspolem: dlaczego i tutaj blachy rozeszly sie na boki?
Przeciez na pokladzie nie bylo prezydenta a i o wybuchach jakos cicho...

  Zapytaj sie Laska lepiej, czemu samolot w jednym kawaƂku.

Data: 2013-07-08 14:38:31
Autor: TJ_Blues
Blachy..
On Monday, July 8, 2013 4:08:17 PM UTC-4, Smok Eustachy wrote:
> [...]

> Przeciez na pokladzie nie bylo prezydenta a i o wybuchach jakos cicho....

  Zapytaj sie Laska lepiej, czemu samolot w jednym kawałku.

A po co pytac Laska? Przeciez to jest prawie oczywiste:
Mala predkosc pozioma i pionowa, gladki betonowy pas, lot w normalnej
pozycji... etc

 Bardziej by mnie
interesowala twoja interpretacja. Czemu blacy sie odgiely na boki, dlaczego
urwal sie ogon w najmocniejszym miejscu, tzn. na samej grodzi, czemu grodz
nie zostala splaszczona (co prawda popekala, ale jednak zachowala *okraglosc*),
skad wziely sie drobne odlamki skoro nie bylo wybuchu, czemu pilot widzac pas
w niego nie trafil... czemu co najmniej trzy osoby przezyly i nikt do nich
nie strzelal....

cheers

Data: 2013-07-09 10:12:38
Autor: Tomek
Blachy..

UĆŒytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisaƂ w wiadomoƛci news:51db1c31$0$1216$65785112news.neostrada.pl...

 Zapytaj sie Laska lepiej, czemu samolot w jednym kawaƂku.

Wykluczono wybuch BĄBY.
;)
t.

Data: 2013-07-09 10:24:17
Autor: Tomasz WĂłjtowicz
Blachy..
W dniu 2013-07-09 10:12, Tomek pisze:

[...]

To byƂ hel. Jeden z ocalaƂych pasaĆŒerĂłw powiedziaƂ: It was hell!

Blachy..