Blacik XT stalowo-plastikowy

Data: 2010-02-12 12:08:14
Autor: mk
Blacik XT stalowo-plastikowy
Hej!

Szukam odpowiedzi ;) Chodzi o blaty. Zajechały mi się i trzeba
wymienić. Konkretnie rozchodzi mi się o środkowy blat. Miałem 32T
stalowo-kompozytowy. Fajna sprawa bo o wiele trwalszy niż alu. Teraz
chcę wpakować do korby 36T ale XT ten rozmiar ma z szajsmetalu.

a jesteś pewien, że jak do korby 42-32-22 wstawisz 36, to będzie działać ok?
42-36-22 - może np. wolniej wrzucać z małej na średnią.

--
mk

--

Blacik XT stalowo-plastikowy