Blacik XT stalowo-plastikowy

Data: 2010-02-13 08:04:11
Autor: kml
Blacik XT stalowo-plastikowy

Użytkownik "swir" <swiru@tlen.pl> napisał w wiadomości news:070f9747-f681-4f0f-8536-eb7998f0c735z26g2000yqm.googlegroups.com...

Od deory raczej nie chcę ;)
-- --

Badałem temat pod kątem stalowego blatu 2mm jako zamiennika do środkowej tarczy. Da się to wyciąć etc, jednak jest jeden problem: blat jest gładki bez żadnych pomocniczych miejsc do przerzucania łańcucha więc moze być gorzej z powrotem z mała na średnia.

Trwałość stalowego blatu jest naprawdę niezła a i cenowo da sie to jakoś z sensem zrobić. Swego czasu myślałem nad tym żeby tam podrutować jakieś pseudo nity etc dla lepszej pracy łańcucha i zapewne da się coś zrobić tyle, że będzie wyglądać śmiesznie :)

Póki co temat porzuciłem, ale raczej do niego wróce i dam znać jak to wyszło. Oczywiście kwestie wagi pomijam świadomie ;)

kml
Last update 9/1/2010 Beskidy 2009/2010.

Blacik XT stalowo-plastikowy