[test] Black Diamond Spot 2011

Data: 2011-03-04 22:06:39
Autor: Dominik Mirowski
[test] Black Diamond Spot 2011
To jak by ktoś chciał poczytać co jeden taki (na pewno influencer ;-) ) o niej napisał...

Generalnie bardzo fajnie wyglądająca lampka, ale po bliższym poznaniu się wychodzi kilka defektów, których w tej klasie sprzętu nie powinno być.

Black Diamond Spot 2011 :
http://www.light-test.info/index.php?option=com_content&view=article&id=94

--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-03-05 10:19:47
Autor: szufla
[test] Black Diamond Spot 2011
Generalnie bardzo fajnie wyglądająca lampka, ale po bliższym poznaniu się wychodzi kilka defektów, których w tej klasie sprzętu nie powinno być.

Dla mnie to straszne, taka firma i takie G wyprodukowac.

Ale troche OT.
Ja po 2 latach uzywania Myo Rxp, postanowilem oddac na gwarancji z powodu tej mrygajacej diody czyli wadliwej elektroniki oraz walnietego przewodu przy wejsciu do korpusu z dioda.(problem znany juz z wczesniejszych wersji Myo xp)
Po 2 tyg dostalem nowa czolowke i okazalo sie, ze znowu zmienili ten kabel na inny, juz chyba wystarczajaco usztywniony :)

sz.

Data: 2011-03-05 11:12:18
Autor: Dominik Mirowski
[test] Black Diamond Spot 2011
szufla wyklepał(a) :

[...]

Mam nadzieje, że na mniej usztywniony - bo właśnie sztywność izolacji jest tu głównym problemem ;).

Ja za kilka dni pokaże co można wycisnąć z Myo XP / RXP przy obecnie dostępnej technologii - i nie tylko :).
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-03-05 11:52:13
Autor: szufla
[test] Black Diamond Spot 2011
Chodzi mi o usztywnienie przy korpusie, czyli tam gdzie sie lamie:
http://img585.imageshack.us/img585/8360/myok.jpg

sz.

Data: 2011-03-05 12:07:15
Autor: Dominik Mirowski
[test] Black Diamond Spot 2011
szufla wyklepał(a) :
Chodzi mi o usztywnienie przy korpusie, czyli tam gdzie sie lamie:
http://img585.imageshack.us/img585/8360/myok.jpg

Kierunek dobry, o ile przy okazji poprawili sam przewód, bo izolacja moim zdaniem sypie sie na całej długości i najładniej upalone to one bywają dokładniej po przeciwnej stronie - przy pojemniku baterii - są tam jakieś zmiany ?
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-03-05 12:23:27
Autor: szufla
[...]

Nie widze zadnych zmian przy pojemniku. Przewod za to jest okragly i cienszy, ale sztywnosc podobna.

sz.

Data: 2011-03-05 12:42:03
Autor: Dominik Mirowski
[test] Black Diamond Spot 2011
szufla wyklepał(a) :

Nie widze zadnych zmian przy pojemniku. Przewod za to jest okragly i
cienszy, ale sztywnosc podobna.

Czyli całkowicie zmienili kabel po 5 latach męczenia tego samego... :]. W końcu...
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

[test] Black Diamond Spot 2011