Black Power

Data: 2013-01-27 10:45:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Black Power
Ustawa o związkach partnerskich jest niepotrzebna, tak jak i dyskusja nad nią – oświadczył poseł PO John Godson. Zaś rozpowszechnianie „listy hańby PO“ to wedle niego dowód na brak tolerancji.

„Obowiązujące prawo zapewnia ludziom żyjącym w wolnych związkach wystarczające instrumenty do zapewnienia określonych uprawnień. Związek partnerski to jakaś pośrednia forma, która jest niepotrzebna w polskim ustawodawstwie“ – mówi poseł

No cóż, pan poseÅ‚ być może z powodów genetycznych nie chwyta pewnych cienkoÅ›ci i pewnych rzeczy nie rozumie, czemu siÄ™  nie dziwiÄ™ nawet. Przy caÅ‚ej sympatii do tego pana Godsona, to wolaÅ‚bym jednak, aby wróciÅ‚ do swojej rodzinnej Nigerii i tam naprawiaÅ‚ rzeczywistość, pouczaÅ‚ obywateli i organizowaÅ‚ im życie. A do naprawiania jest tam w chuj dużo rzeczy. Także w kwestii powszechnych zwiÄ…zków jednopÅ‚ciowych,  oraz wszechobecnej prostytucji. Do tego gigantyczna korupcja, mentalne pozostaÅ‚oÅ›ci wojskowej dyktatury, analfabetyzm, brak prÄ…du, wody… Syf i kiÅ‚a jednym sÅ‚owem i jest co robić i kogo uszczęśliwiać. W kwesti „tolerancji“ też miaÅ‚by co robić. Roboty na lata a nie tylko na jednÄ… kadencjÄ™ w polskim sejmie. Nam bÄ™dzie smutno jak wróci do ojczyzny z moralnie sÅ‚usznÄ… misjÄ… wyzwoleÅ„czÄ…, ale jakoÅ› tÄ™ lukÄ™ naprawimy, stratÄ™ przeżyjemy i Å‚zÄ™ wzruszenia dyskretnie otrzemy. NIe chcemy, żeby pan Godson byÅ‚ niewolnikiem w obcym kraju.
http://tiny.pl/h2w5r

Data: 2013-01-27 10:49:57
Autor: zdumiony
Black Power
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5104f744$0$1223$65785112news.neostrada.pl...
No cóż, pan poseł być może z powodów genetycznych nie chwyta pewnych
całej sympatii do tego pana Godsona, to wolałbym jednak, aby wrócił do swojej rodzinnej Nigerii i tam naprawiał rzeczywistość, pouczał obywateli i

Czyli czarni do Afryki? Co za rasista się wypowiada a sam do jakiej rasy należy że nie chwyta?

Data: 2013-01-27 10:52:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Black Power

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:ke2t85$i06$1node2.news.atman.pl...
[...]

A gdyby pan Godson akceptował związki partnerskie? Co byś wówczas napisał?

rozbawiony

Data: 2013-01-27 11:06:05
Autor: zdumiony
Black Power
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5104f8f1$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
A gdyby pan Godson akceptował związki partnerskie? Co byś wówczas napisał?

że chce zniszczyć nasza kulturę, to że jest czarny nic nie ma do tego

Data: 2013-01-27 07:46:01
Autor: glob
Black Power
On 27 Sty, 11:06, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:5104f8f1$0$1230$65785112news.neostrada.pl...

> A gdyby pan Godson akceptowa³ zwi±zki partnerskie? Co by¶ wówczas napisa³?

¿e chce zniszczyæ nasza kulturê, to ¿e jest czarny nic nie ma do tego

Tacy jak ty ¶mieciu niszcz± kulture, bo nie ma kultury tam gdzie jeden
drugiego prze¶laduje, a czarnuch z afryki polaków w polsce prze¶laduje
i to niebywa³e, bo przecie¿ czarnym tak samo jak homo ludzkich praw
odmawiano, wygl±da na to ¿e czarnuchy te¿ s± rasistami.

Data: 2013-01-27 19:37:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Black Power

U¿ytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:8a1086ed-e7b5-4435-964b-2f6a6c1ee5a9r14g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

i to niebywa³e, bo przecie¿ czarnym tak samo jak homo ludzkich praw
odmawiano, wygl±da na to ¿e czarnuchy te¿ s± rasistami.

======================================

Jeszcze jakimi rasistami! Biali s± oseskami przy nich!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2013-01-27 11:08:55
Autor: zdumiony
Black Power
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:ke2u6e$iv5$1node2.news.atman.pl...
że chce zniszczyć nasza kulturę, to że jest czarny nic nie ma do tego

To ze Biedron lubi facetów nie jest jeszcze niczym złym, źle że nie robi tego po cichu pod kołdrą, ale ze swoich preferencji robi sprawę polityczną

Data: 2013-01-27 17:50:39
Autor: the_foe
Black Power
W dniu 2013-01-27 11:08, zdumiony pisze:
[...]

W Konstytucji mamy wpisana jedynie sluszna preferencje seksualna. To juz jest od dawna sprawa polityczna i przez doslownosc ustawy zasadniczej inaczej tego wezla nie da sie rozwiac.

--
the_foe

Data: 2013-01-27 15:10:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Black Power

[...]

Otóż to. Ty nie zamierzasz dyskutować i dochodzić do konsensusu. Ty chcesz wprowadzić z powrotem metody stalinowskie lub IV RP (jeden chuj). Kto ma inne zdanie temu wpierdolisz lub zabijesz!

zorientowany

Data: 2013-01-27 11:03:50
Autor: A. Filip
Black Power [Idzikowski odsyła czarnego Godsona do Nigerii?]
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Ustawa o zwiÄ…zkach partnerskich jest niepotrzebna, tak jak i dyskusja
[...]

nawet. Przy całej sympatii do tego pana Godsona, to wolałbym jednak,
aby wrócił do swojej rodzinnej Nigerii i tam naprawiał rzeczywistość,
pouczał obywateli i organizował im życie. A do naprawiania jest tam w
chuj dużo rzeczy. Także w kwestii powszechnych związków
jednopÅ‚ciowych,  oraz wszechobecnej prostytucji. Do tego gigantyczna
korupcja, mentalne pozostałości wojskowej dyktatury, analfabetyzm,
brak prądu, wody… Syf i kiła jednym słowem i jest co robić i kogo
uszczęśliwiać. W kwesti „tolerancji“ też miałby co robić. Roboty na
lata a nie tylko na jedną kadencję w polskim sejmie. Nam będzie smutno
jak wróci do ojczyzny z moralnie słuszną misją wyzwoleńczą, ale jakoś
tę lukę naprawimy, stratę przeżyjemy i łzę wzruszenia dyskretnie
otrzemy. NIe chcemy, żeby pan Godson był niewolnikiem w obcym kraju.
http://tiny.pl/h2w5r

Czyli żołnierze WP powinni wrócić do rodzinnej Polski zamiast
uszczęśliwiać Afgańczyków na siłę? :-)

Data: 2013-01-27 11:27:45
Autor: No pasaran
"A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:87bocblz7d.fsfbat.anfi.homeunix.org...
[...]

A może by tak izraelczyków wysłał do ojczyxny?

Data: 2013-01-27 11:42:55
Autor: A. Filip
"No pasaran" <no_pasaran@gmail.com> pisze:
[...]

Wersja poprawna politycznie to "gorąco wspierać wysiłki państwa Izrael zmierzające do sprowadzenia Żydów do ich historycznej ojczyzny". Bez tego fragmentu o wspieraniu wysiłków państwa Izrael to jeszcze byś
wyszedł na antysemitę, ale czy Izrael może wspierać antysemita?

Data: 2013-01-27 17:48:50
Autor: the_foe
W dniu 2013-01-27 11:27, No pasaran pisze:
[...]

cienkości i pewnych rzeczy nie rozumie, czemu się nie dziwię
[...]
jednopłciowych, oraz wszechobecnej prostytucji. Do tego gigantyczna
[...]

My raczej Izraelitom nie powinniśmy dawac zadnych rad, jestesmy dokladnie w tej samej sytuacji w kontekscie tzw. Ziem Odzyskanych. Mamy je bo "wygralismy wojne z Niemcami" i "kiedyś były nasze". Dokladnie tak samo Izrael motywuje swoja obecnosc na palestynskich ziemiach.

--
the_foe

Data: 2013-01-27 18:17:42
Autor: A. Filip
Black Power ["odzyskany" Izrael v. Ziemie Odzyskane]
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

A to nie było "(cudze) mienie zamienne" za to co Stalin oderżnął RP2
jeszcze w 1939 na wschodzie uzyskane z błogosławieństwem _całej_
zwycięskiej wielkiej trojki? [UK,USA,ZSRR] A to że to kiedyś "było
nasze/Polskie" to jak dla mnie całkiem wygodne i poręczne uzasadnienie
wtórne/publiczne już po decyzji z zupełnie innych przyczyn.

A politycznie to było całkiem sprytne posunięcie sowietów/ruskich bo
zamiast nastawiać Polskę na odzyskiwanie tego co sowieci/ruscy zabrali
na wschodzie nastawiło Polskę na obronę tego co "Niemieccy rewizjoniści"
mogliby zabrać/pewnie kiedyś tam zabiorą na zachodzie. Obrony "za PRL"
pod światłym przewodem ZSRR.

P.S. Po przeczytaniu książki "Lodołamacz" nie wykluczam opcji że Stalin
zostawiał sobie opcje poparcia kiedyś tam w przyszłości kolejnego
pokolenia niemieckich rewizjonistów.

Data: 2013-01-27 18:47:57
Autor: No pasaran
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ke3lpe$brf$2news.dialog.net.pl...
[...]

Ale zaraz, czegoś tu nie rozumiem. Ja mówię o naszych, rodzimych "izra-elitach"...
A przecież my mieszkamy u siebie, co prawda pod wewnętrzną okupacją i niech okupant wróci do siebie...

Data: 2013-01-28 03:22:28
Autor: andal
Black Power [Idzikowski odsy³a czarnego Godsona do Nigerii?]
On Sun, 27 Jan 2013 17:48:50 +0100, the_foe wrote:

[...]

cienkości i pewnych rzeczy nie rozumie, czemu się nie dziwię nawet.
[...]

chwileczke, my nie wyznaczamy swych granic na podstawie zapisow kilkutysiecznej biblii zydowskiej

to co do nas nalezalo jest dokladnie i bezstronnie opisane w wielu dokumentach cywilizowanego swiata,

Data: 2013-01-29 00:19:53
Autor: the_foe

http://en.wikipedia.org/wiki/Herodian_kingdom

--
the_foe

Data: 2013-01-27 11:35:52
Autor: mkarwan
Black Power
[...]

Ciekawe co by siÄ™ dziaÅ‚o gdyby to napisano o Å»ydzie  z tym, że zamiast "Nigerii" byÅ‚oby "Izraela".
Revelstein pewnie zaplułby się ze złości.

1. Jak pisze revelstein, jego blog jest dla "patologicznych bluźnierców,
sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z Brooklynu".
 http://revelstein.blox.pl/html
Poniewaz go czytasz i cytujesz, można więc uznać, że należysz do
"patologicznych bluźnierców, sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z
Brooklynu".

2. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

3. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w zwiÄ…zku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

4. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota.

5. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Data: 2013-01-27 12:16:12
Autor: Przemys³aw M.
Black Power
Dnia Sun, 27 Jan 2013 10:45:30 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Dyskusja o zwiÄ…zkach partnerskich skupia siÄ™ na homoseksuslistach. Moim
zdaniem temat jest szerszy i powinnien dotyczyć związków żyjących np. w
konkubinacie. Problem takich związków dotyczy zupełnie innego obszaru niż
zwiÄ…zki "kochajÄ…cych inaczej". W tym przypadku nie zgadzam siÄ™ z J.Gowinem.
Uważam, że sformalizowanie związków partnerskich (nie homoseksualnych) jest
o wiele bardziej potrzebne niż dyskutowanie nad tym czy facet może dymać
innego faceta. --
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie
zrobi" - mkarwan - (c) Grzegorz Z.

Data: 2013-01-27 15:13:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Black Power

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:ke32ap$9a5$1dont-email.me...
Dnia Sun, 27 Jan 2013 10:45:30 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Ustawa o zwiÄ…zkach partnerskich jest niepotrzebna, tak jak i dyskusja nad
[...]

I tu jest pies pogrzebany. Prawica, jak głodny, który tylko ma chleb na myśli, na określenie "związek partnerski", widzi tylko jebanie faceta przez faceta. Czyżby ukryte marzenia?

rozbawiony

Data: 2013-01-27 08:02:15
Autor: glob
Black Power
On 27 Sty, 15:13, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "Przemys³aw M." <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> napisa³ w
wiadomo¶cinews:ke32ap$9a5$1dont-email.me...

> Dnia Sun, 27 Jan 2013 10:45:30 +0100, Bogdan Idzikowski napisa³(a):

> Dyskusja o zwi±zkach partnerskich skupia siê na homoseksuslistach. Moim
> zdaniem temat jest szerszy i powinnien dotyczyæ zwi±zków ¿yj±cych np. w
> konkubinacie. Problem takich zwi±zków dotyczy zupe³nie innego obszaru ni¿
> zwi±zki "kochaj±cych inaczej". W tym przypadku nie zgadzam siê z
> J.Gowinem.
> Uwa¿am, ¿e sformalizowanie zwi±zków partnerskich (nie homoseksualnych)
> jest
> o wiele bardziej potrzebne ni¿ dyskutowanie nad tym czy facet mo¿e dymaæ
> [...]

I tu jest pies pogrzebany. Prawica, jak g³odny, który tylko ma chleb na
my¶li, na okre¶lenie "zwi±zek partnerski", widzi tylko jebanie faceta przez
faceta. Czy¿by ukryte marzenia?

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ
swoj± karierê polityczn±".

A ja my¶le ¿e je¶li Godson tak o tradycje walczy, to go trzeba
batogiem po pysku i na plantacje i bêdzie mia³ swoj± tradycje. Odmawia
praw ludziom, tak samo jak czarnym kilkana¶cie lat temu praw ludzkich
odmawiano. No wiêc je¶li zaburza mu to tradycyjny model, proponuje go
publicznie batogiem przez pyska i w niewole u rolnika. Przecie¿ sam
siê tego domaga.

Data: 2013-01-27 19:35:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Black Power

U¿ytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:a9b21ded-1eb7-4aac-9aa2-5511a6c3a1f3h2g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

odmawiano. No wiêc je¶li zaburza mu to tradycyjny model, proponuje go
publicznie batogiem przez pyska i w niewole u rolnika. Przecie¿ sam

===================================

Faktycznie, pomyli³e¶ siê o te g³upie kilkadziesi±t lat.
1949 - Konwencja ONZ w sprawie zwalczania handlu lud¼mi i eksploatacji prostytucji
USA prawa obywatelskie "czarnych" - 1964

ubawiony

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2013-01-27 17:45:11
Autor: the_foe
Black Power

I tu jest pies pogrzebany. Prawica, jak głodny, który tylko ma chleb na
myśli, na określenie "związek partnerski", widzi tylko jebanie faceta
przez faceta. Czyżby ukryte marzenia?

geje to tu jest słowo-klucz. Typowe dla bolszewi rzucanie kosci niezgody. Skłóconym "motlochem" latwiej sie rzadzi, takie tyrady bez skrepowania rzucal nieslawny Kurski. PIS rodzicielska dlonia rozdziela: zdrowi i moralni wybieraja malzenstwo, "zboczency" i inni pederasci zwiazki partnerskie.
Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniadze. Sprawdza sie to w praktyce lepiej niz e=mc2. PIS, nieco przez przypadek, nieco w ramach łupów po LPR, stał sie politycznym ramieniem KK. LAwinowo rosnaca liczba slubów cywilnych juz mocno kler uderzyla po kieszeni (takie malzenstwa na ogol, nie chrzcza dzieci, nie daja na tace, nie przyjmuja po koledzie), zwiazki partnerskie to juz moglby byc finansowy nokaut bo wybor takiej formy zwiazku ma na ogol podstawy swiatopogladowe i ulatwi ludziom przekroczenie morlanego rubikonu.

--
the_foe

Data: 2013-01-27 17:31:07
Autor: the_foe
Black Power
[...]

i ma 100% racji
nalezy zmienic odpowiedni artkul Konstytucji RP, ktory narzuca prokreacyjny charakter malzenstwa.
Ale i tak robimy postepy, jeszcze w latach 50, by dostac slub trzeba bylo isc do lekarza, ktory mial strwierdzic mozliwosci zdrowej prokreacji, jak tego nie bylo, z malzenstwa byly nici....

--
the_foe

Data: 2013-01-27 19:39:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Black Power

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ke3ko8$bi6$1news.dialog.net.pl...
[...]

Poczytaj sobie 18  artykuÅ‚ Konstytucji. Nie trzeba nic zmieniać. ZwiÄ…zek partnerski to nie małżeÅ„stwo.

zorientowany

Data: 2013-01-27 19:51:36
Autor: zdumiony
Black Power
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5105745f$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
Poczytaj sobie 18  artykuÅ‚ Konstytucji. Nie trzeba nic zmieniać. ZwiÄ…zek partnerski to nie małżeÅ„stwo.

Wyobraźmy sobie że w Konstytucji mamy zapis o monopolistycznej roli Coca Coli. Oznacza to że nie dopuszczalne są inne napoje cocacolopodobne. A Ty byś twierdził że należy dopuścić Pepsi Colę, bo to nie Coca Cola. ;-)

Data: 2013-01-27 11:11:18
Autor: glob
Black Power
On 27 Sty, 19:51, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:5105745f$0$26686$65785112news.neostrada.pl...

> Poczytaj sobie 18  artyku³ Konstytucji. Nie trzeba nic zmieniaæ. Zwi±zek
> partnerski to nie ma³¿eñstwo.

Wyobra¼my sobie ¿e w Konstytucji mamy zapis o monopolistycznej roli Coca
Coli. Oznacza to ¿e nie dopuszczalne s± inne napoje cocacolopodobne. A Ty
by¶ twierdzi³ ¿e nale¿y dopu¶ciæ Pepsi Colê, bo to nie Coca Cola. ;-)

W konstytucji mamy zapisane , ¿e nie wolno prze¶ladowaæ w demokracji
mniejszo¶ci i nie ma monopolu jednego ugrupowania. Monopol to by³ za
pzpr. Gowin bezczelnie k³amie bo konstytucjê narusza nierówno¶æ prawna
i dlatego teraz szykuj± sprawy w trybunale w Strasburgu i bêdziesz za
debili z ko¶cielnych buli³ .

Data: 2013-01-27 20:37:52
Autor: A. Filip
Black Power
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:5105745f$0$26686$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Coli. Oznacza to że nie dopuszczalne są inne napoje cocacolopodobne. A Ty
byś twierdził że należy dopuścić Pepsi Colę, bo to nie Coca Cola. ;-)

W konstytucji mamy zapisane , że nie wolno prześladować w demokracji
mniejszości i nie ma monopolu jednego ugrupowania. Monopol to był za
pzpr. Gowin bezczelnie kłamie bo konstytucję narusza nierówność prawna
i dlatego teraz szykują sprawy w trybunale w Strasburgu i będziesz za
debili z kościelnych bulił .

A prawo w Polsce nie dyskryminuje wielbicieli i wielbicielek poligamii i
poliandrii?

Ja nie jestem wielbicielem wpierdalania siÄ™ z brudnymi buciorami w cudze
(dorosłe) życie i uszczęśliwiania na siłę ale podejście że od związków
partnerskich się _zacznie_ jakoś potrafię zrozumieć.

P.S.
A z ciekawostek a propo tego że nie wszyscy się rwą z postumpem:
Szwajcarki prawo do głosu na poziomie federalnym zyskały dopiero w 1971
a w kantonach od 1959 _do 1990_.
https://en.wikipedia.org/wiki/Women%27s_suffrage_in_Switzerland

Data: 2013-01-27 11:53:08
Autor: glob
Black Power
On 27 Sty, 20:37, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
glob <robert.pawlows...@gmail.com> pisze:

> [...]
> debili z ko¶cielnych buli³ .

A prawo w Polsce nie dyskryminuje wielbicieli i wielbicielek poligamii i

Ja nie jestem wielbicielem wpierdalania siê z brudnymi buciorami w cudze
(doros³e) ¿ycie i uszczê¶liwiania na si³ê ale podej¶cie ¿e od zwi±zków
partnerskich siê _zacznie_ jako¶ potrafiê zrozumieæ.

P.S.
A z ciekawostek a propo tego ¿e nie wszyscy siê rw± z postumpem:
Szwajcarki prawo do g³osu na poziomie federalnym zyska³y dopiero w 1971
a w kantonach od 1959 _do 1990_.https://en.wikipedia.org/wiki/Women%27s_suffrage_in_Switzerland

  No to straszne ,murzynom dali prawa jak bia³ym i zobacz jak siê
"zaczê³o", apokalipsa , koniec ¶wiata. ¦wiat siê zawali³, wybuch ,
kosmos rozsadzi³o .
 Na zachodzie oddawna homo ma prawa jak ka¿dy , a tu popatrz, w
pierdolonej " cnotliwej" polsce najhujowiej .

Data: 2013-01-27 12:16:27
Autor: glob
Black Power
On 27 Sty, 20:53, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:

> [...]

kosmos rozsadzi³o .
 Na zachodzie oddawna homo ma prawa jak ka¿dy , a tu popatrz, w
pierdolonej " cnotliwej" polsce najhujowiej .

Najwiêkszym jednak b³êdem by³o og³oszenie kr±g³o¶ci ziemi, a "dobry"
kler chcia³ tak dobrze na p³ask, a te bandyty nie- ziemia kul±- i
zobacz co siê porobi³o okropnego .
 Ludzie chodz± g³owami w dó³ i to jeszcze Kopernik by³ w to
nieszczê¶cie zamieszany .
 No bo ta homofobia to taka walka obecnie o p³asko¶æ ziemi, bo kler
zawsze ma racjê przecie¿, oni wiedz± najlepiej.
To jest to samo co batowanie murzynów zniewolonych, przecie¿ czarny to
diabe³, diab³owi daæ prawa ludzkie przecie¿ to koniec ¶wiata.

 No ju¿ tyle razy siê skoñczy³ ¶wiat ¿e g³owa mo¿e od tego rozboleæ.
Tylko jako¶ w krajach religinych tylko mord, prze¶ladowanie ,
gnêbienie, fanatyzm, analfabetyzm, prawo piê¶ci i wp³ywy wa¿niejsze od
prawa , a w krajach tolerancyjnych- rozwój, poszanowanie , prawa które
chroni± przed piê¶ci± i zakusami w³adzy do kontrolowania. Tak koniec
¶wiata.

Data: 2013-01-28 03:29:18
Autor: andal
Black Power
On Sun, 27 Jan 2013 11:53:08 -0800, glob wrote:

Na zachodzie oddawna homo ma prawa jak każdy , a tu popatrz, w
pierdolonej " cnotliwej" polsce najhujowiej .

pierdolisz glupoty, na zachodzie homosie sa zwykle odprawiani z kwitkiem i z usmiechem na ustach

Data: 2013-01-27 21:59:03
Autor: glob
Black Power
On 28 Sty, 04:29, andal <an...@andal.fake.com> wrote:
> [...]
> pierdolonej " cnotliwej" polsce najhujowiej .

pierdolisz glupoty, na zachodzie homosie sa zwykle odprawiani z kwitkiem

Ty, ty masz mózg po czarnobylu?

Oddawna w europie maj± legalne zwi±zki patrnerskie, nawet ¶luby w
ko¶cio³ach bior±. Co ty z kosmosu spad³e¶?

Data: 2013-01-28 16:47:29
Autor: A. Filip
Black Power
> [...]
> pierdolonej " cnotliwej" polsce najhujowiej .

pierdolisz glupoty, na zachodzie homosie sa zwykle odprawiani z kwitkiem

Oddawna w europie mają legalne związki patrnerskie, nawet śluby w
kościołach biorą. Co ty z kosmosu spadłeś?

W _całej_ Europie choćby tylko zachodniej? _NIE_. Wiec podawaj w jakich
krajach mają i jakie kościoły/wyznania udzielają takowych ślubów.
Bo zgodnie z twoją "logiczką" (_gdzieś_) są odprawiani z kwitkiem.

Data: 2013-01-28 08:57:33
Autor: glob
Black Power
On 28 Sty, 16:47, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
glob <robert.pawlows...@gmail.com> pisze:

> Ty, ty masz mózg po czarnobylu?

> Oddawna w europie maj± legalne zwi±zki patrnerskie, nawet ¶luby w
> ko¶cio³ach bior±. Co ty z kosmosu spad³e¶?

W _ca³ej_ Europie choæby tylko zachodniej? _NIE_. Wiec podawaj w jakich
krajach maj± i jakie ko¶cio³y/wyznania udzielaj± takowych ¶lubów.
Bo zgodnie z twoj± "logiczk±" (_gdzie¶_) s± odprawiani z kwitkiem..

W ka¿dym ko¶ciele oprócz katolickiego na zachodzie , zwi±zki
partnerskie w ka¿dym kraju europy legalne, teraz legalizuj± by homo
mog³o mieæ dzieci. Tylko polska wiocha nienormalna i niedorozwiniêta ,
polski za¶cianek ma pierdolca.

Data: 2013-01-28 09:02:00
Autor: glob
Black Power
On 28 Sty, 17:57, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:

> [...]

partnerskie w ka¿dym kraju europy legalne, teraz legalizuj± by homo
mog³o mieæ dzieci. Tylko polska wiocha nienormalna i niedorozwiniêta ,

W 2010 oko³o 250 mln osób zamieszkiwa³o tereny, gdzie przyjêto
neutraln± p³ciowo definicjê ma³¿eñstwa[3].

Legalizacji ma³¿eñstw osób tej samej p³ci dokona³y: Holandia (2001),
Belgia (2003), Hiszpania (2005), Kanada (2003-2005), RPA (2006),
Norwegia (2009), Szwecja (2009), Portugalia (2010), Islandia (2010),
Argentyna (2010), Dania (2012) oraz stany Massachusetts (2004),
Connecticut (2008), Iowa (2009), Vermont (2009), New Hampshire (2010),
Nowy Jork (2011), Maryland (2012), Waszyngton (2012) oraz Dystrykt
Kolumbii (2012) w USA, a tak¿e miasto Meksyk (2010).

Dodatkowo ma³¿eñstwa takie uznaje Izrael (2006), Francja (2008),
autonomia Aruby (2007), Antyli Holenderskich (2007) oraz wszystkie
stany Meksyku (2010). Stany Nowy Meksyk (2007) i Rhode Island (2007) w
USA uznaj± takie ma³¿eñstwa zawarte w innych jurysdykcjach nie
przyznaj±c mo¿liwo¶ci zawarcia takich ma³¿eñstw na ich terenach..

W stanie Kalifornia ma³¿eñstwa osób tej samej p³ci by³y legalne od 16
czerwca do 19 listopada 2008; obecnie instytucja ta jest zawieszona.
Zamknij tê sekcjê

Data: 2013-01-28 18:00:40
Autor: zdumiony
Black Power
U¿ytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:a2585624-44c0-4632-a688-06632e8d25cfv5g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

Bêdzie normalnie gdy pedofile bêd± mogli siê ¿eniæ z dzieæmi?

Data: 2013-01-28 09:05:15
Autor: glob
Black Power
On 28 Sty, 18:00, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
U ytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:a2585624-44c0-4632-a688-06632e8d25cfv5g2000yqg.googlegroups.com...

> W ka dym ko ciele opr cz katolickiego na zachodzie , zwi zki
> partnerskie w ka dym kraju europy legalne, teraz legalizuj by homo
> mog o mie dzieci. Tylko polska wiocha nienormalna i niedorozwini ta ,
> polski za cianek ma pierdolca.

B dzie normalnie gdy pedofile b d mogli si eni z dzie mi?

Pedofilia to zboczenie na które choruje twój wynaturzony i zbuntowany
do natury kler.

Data: 2013-01-28 18:21:16
Autor: A. Filip
Black Power v. Homo Power
> [...]

krajach mają i jakie kościoły/wyznania udzielają takowych ślubów.
Bo zgodnie z twoją "logiczką" (_gdzieś_) są odprawiani z kwitkiem.

W każdym kościele oprócz katolickiego na zachodzie , związki
partnerskie w każdym kraju europy legalne, teraz legalizują by homo
mogło mieć dzieci. Tylko polska wiocha nienormalna i niedorozwinięta ,
polski zaścianek ma pierdolca.

W _każdym_ kościele poza katolickim?
Lepiej swojej zaślepionej durnoty nie mogłeś publicznie udowodnić.

Data: 2013-01-28 09:31:19
Autor: glob
Black Power v. Homo Power
On 28 Sty, 18:21, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
> [...]

> partnerskie w ka¿dym kraju europy legalne, teraz legalizuj± by homo
> mog³o mieæ dzieci. Tylko polska wiocha nienormalna i niedorozwiniêta ,

W _ka¿dym_ ko¶ciele poza katolickim?
Lepiej swojej za¶lepionej durnoty nie mog³e¶ publicznie udowodniæ..

Co nie wiesz o tym ¿e protestaci , zielono¶wi±tkowcy , kosció³
duñski , anglikañski itd udzielaj± ¶lubów ko¶cielnych. Ty ziemia jest
okr±g³a, nadal jest ten fakt szokiem?

Data: 2013-01-28 18:36:59
Autor: zdumiony
Black Power v. Homo Power
U¿ytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:f6c0f020-da49-45cd-8708-a7d582e3c51bw3g2000yqj.googlegroups.com...
Co nie wiesz o tym ¿e protestaci , zielono¶wi±tkowcy , kosció³
duñski , anglikañski itd udzielaj± ¶lubów ko¶cielnych. Ty ziemia jest
okr±g³a, nadal jest ten fakt szokiem?

S³ysza³em ¿e anglikañski, ale to ¶wiadczy o tym ¿e z³y atakuje ko¶cio³y, jedynie katolicki siê trzyma ideowo.

Data: 2013-01-28 09:41:23
Autor: glob
Black Power v. Homo Power
On 28 Sty, 18:36, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
U ytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:f6c0f020-da49-45cd-8708-a7d582e3c51bw3g2000yqj.googlegroups.com...

> Co nie wiesz o tym e protestaci , zielono wi tkowcy , kosci
> du ski , anglika ski itd udzielaj lub w ko cielnych. Ty ziemia jest
> okr g a, nadal jest ten fakt szokiem?

S ysza em e anglika ski, ale to wiadczy o tym e z y atakuje ko cio y,
jedynie katolicki si trzyma ideowo.

Na zachodzie nawet w katolickim ksiê¿a siê wypowiadaj± za, jednak góra
choruje na homofobie i jest tym samym najbardziej ciemny i
niewspó³czesny problemowo, ¿e pustoszeje.

Data: 2013-01-28 19:02:38
Autor: zdumiony
Black Power v. Homo Power
U¿ytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:8c5e6aed-a134-4269-b10c-c2c6b6d5dc52f6g2000yqm.googlegroups.com...
Na zachodzie nawet w katolickim ksiê¿a siê wypowiadaj± za, jednak góra
choruje na homofobie i jest tym samym najbardziej ciemny i
niewspó³czesny problemowo, ¿e pustoszeje.

Biblia jest przeciw.

Data: 2013-01-28 10:14:07
Autor: glob
Black Power v. Homo Power
On 28 Sty, 19:02, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
U ytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:8c5e6aed-a134-4269-b10c-c2c6b6d5dc52f6g2000yqm.googlegroups.com...

> Na zachodzie nawet w katolickim ksi a si wypowiadaj za, jednak g ra
> choruje na homofobie i jest tym samym najbardziej ciemny i
> niewsp czesny problemowo, e pustoszeje.

Biblia jest przeciw.

Sodoma i gomora, doczyta³e¶ do koñca?. Lott wystawia ¿onê na publiczny
gwa³t aby z ni± siê zabawili, a go¶ci pozostawili w spokoju. Nastêpnie
¿ona z ciekawo¶ci/ musia³by¶ pozabijaæ dzieci bo zawsze s± ciekawskie/
zamienia siê w s³up soli. Nastêpnie LOTT w jaskini kopuluje kazirodczo
i pedofilnie z w³asnymi dzieæmi. Na¶laduj w ca³o¶ci s³owa bibli..

Data: 2013-01-28 19:28:21
Autor: Klin
Black Power v. Homo Power
W dniu 2013-01-28 19:14, glob pisze:

Sodoma i gomora, doczytałeś do końca?. Lott wystawia żonę na publiczny
gwałt aby z nią się zabawili, a gości pozostawili w spokoju. Następnie
żona z ciekawości/ musiałbyś pozabijać dzieci bo zawsze są ciekawskie/
zamienia się w słup soli. Następnie LOTT w jaskini kopuluje kazirodczo
i pedofilnie z własnymi dziećmi. Naśladuj w całości słowa bibli.

   Biblia opisuje zdarzenia godne i niegodne naÅ›ladowania kto
   Ci każe naÅ›ladować te niegodne?

Data: 2013-01-28 12:37:26
Autor: glob
Black Power v. Homo Power
On 28 Sty, 19:28, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:
> [...]

> zamienia siê w s³up soli. Nastêpnie LOTT w jaskini kopuluje kazirodczo
> i pedofilnie z w³asnymi dzieæmi. Na¶laduj w ca³o¶ci s³owa bibli.

   Biblia opisuje zdarzenia godne i niegodne na¶ladowania kto
   Ci ka¿e na¶ladowaæ te niegodne?

Bóg kazirodczy zwi±zek LOTTA i córek pochwali³ i dzieci z tego zwi±zku
nazwa³ plemiem wybranym. Id¼ i ruchaj w³asne dzieci bo biblia to
pochwala.

Data: 2013-01-29 09:44:21
Autor: pulsar
Black Power v. Homo Power
W dniu 2013-01-28 21:37, glob pisze:

Bóg kazirodczy zwi±zek LOTTA i córek pochwali³ i dzieci z tego zwi±zku
nazwa³ plemiem wybranym. Id¼ i ruchaj w³asne dzieci bo biblia to
pochwala.

No tak, to dowodzi kto i dlaczego pisa³ bibliê.
A to, ¿e klechy mówi±, ¿e to 's³owo bo¿e', no có¿
lubi± ple¶æ bzdury ciemnemu ludowi, i doiæ go, doiæ..

Data: 2013-01-29 01:50:47
Autor: glob
Black Power v. Homo Power
On 29 Sty, 09:44, pulsar <pulsar...@galaktyka.pl> wrote:
> [...]

A to, ¿e klechy mówi±, ¿e to 's³owo bo¿e', no có¿
lubi± ple¶æ bzdury ciemnemu ludowi, i doiæ go, doiæ..

Bo to czasy by³y gdzie faraonowie , mo¿now³adcy, arystokracja, aby
linie krwi zachowaæ koligaci³a siê kazirodztwem.
 Teraz jest to przestêpstwo, wiêc jak biblia taka ¶wiêta jest, to
jazda ruchaæ dzieci swoje, zgodnie z bibli±.
 W tamtych czasach tyran mia³ boja¼ñ i cze¶æ ludu, a teraz jakby taka
bozia skopci³a dwa miasta, bo kilku homków chodzi po ulicach, to by
takiego bozie na krze¶le elektrycznym skopcili, jako zwyrodnialca
ludzko¶ci.
 Wiêc jak kmioty tak ten stek bzdur z czasów barbarzyñstwa kochaj±, to
jazda na¶ladowaæ w ca³o¶ci, a nie to co im pasuje.
Psychologicznie ,dzieje lotta wariat pisa³. Wariaci mylnie czêsto
przez prymitywne plemiona za boskich brani byli.

Data: 2013-01-27 19:54:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Black Power

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:ke3svp$h5t$1node2.news.atman.pl...
[...]

Brednie!

zdumiony zdumionym

Data: 2013-01-29 08:26:26
Autor: xan
Black Power
W dniu 27.01.2013 10:45, Bogdan Idzikowski pisze:
[...]

Przy całej sympatii do tego pana Godsona, to wolałbym jednak, aby wrócił
[...]

Trudno siÄ™ z tobÄ… nie zgodzić, każdy powinien mieć ochronÄ™ prawnÄ…, ale w takim ukÅ‚adzie to lepiej jest wywalić instytucjÄ™ małżeÅ„stwa, a zapisać w prawie "zwiÄ…zki partnerskie". Wszak ma to być to samo, to po co w takim razie dublować zapisy, od razu by odpadÅ‚y kwestie rozwodowe, wszak zwiÄ…zek zawierany  by byÅ‚ w formie "umowy".

No i szło by zalegalizować kurestwo, przed pójściem z dziwka do łóżka zawierało by się taką umowę partnerską na np: 1 godzinę. Wtedy by się nie płaciło kasy za seks dziwce tylko dawało partnerce :D, od razu problem moralny rozwiązany :D

Data: 2013-01-29 08:38:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Black Power

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:ke7tj4$agk$1news.icm.edu.pl...
[...]

Po pierwsze - to nie mój tekst.
Po drugie - według ciebie małżeństwo zawierają ludzie jedynie i wyłącznie w celu zalegalizowania bzykania?

rozczarowany

Data: 2013-01-29 08:55:41
Autor: xan
Black Power
W dniu 29.01.2013 08:38, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Trudno się z tobą nie zgodzić, każdy powinien mieć ochronę prawną, ale
w takim układzie to lepiej jest wywalić instytucję małżeństwa, a
zapisać w prawie "związki partnerskie". Wszak ma to być to samo, to po
co w takim razie dublować zapisy, od razu by odpadły kwestie
[...]

problem moralny rozwiÄ…zany :D

Po pierwsze - to nie mój tekst.

zapewne cytując go, popierasz tezy wy nim postawione w jakiejś tam części.

Po drugie - według ciebie małżeństwo zawierają ludzie jedynie i
wyłącznie w celu zalegalizowania bzykania?

rozczarowany

Nie zrozumiałeś mnie, biega mi bardziej o to ze w tych propozycjach chcą związki partnerskie zrównać z małżeństwem, jesli by tak miało być to jaki jest sens istnienia instytucji "małżeństwa" ?

A tak idąc dalej, to związek partnerski głównie bedzie dotyczył par "homo" mimo tak głośnego propagowania ze większość par jest hetero.
Ale nikt nie wziął pod uwagę tego ze spora część par hetero nigdy nie zalegalizuje związku, nawet partnerskiego z uwagi na to ze "matka" w takim związku zwykle dyma państwo jako "samotnie" wychowująca, przykładów z miejsca zamieszkania każdy z nas może przytoczyć mnóstwo.

A co do seksu, to tylko taki przerysowany przykład :D

Data: 2013-01-29 09:48:39
Autor: pulsar
Black Power
W dniu 2013-01-29 08:55, xan pisze:

Ale nikt nie wziął pod uwagę tego ze spora część par hetero nigdy nie
zalegalizuje zwiÄ…zku, nawet partnerskiego z uwagi na to ze "matka" w
takim związku zwykle dyma państwo jako "samotnie" wychowująca,
przykładów z miejsca zamieszkania każdy z nas może przytoczyć mnóstwo.

Święte słowa... tylko tych dymających państwo
jest coraz więcej i więcej... przykład idzie
z góry... patrz ostatnie dymanka sejmowe, senackie...

Black Power