Black Power

Data: 2013-01-27 17:31:07
Autor: the_foe
Black Power
„Obowiązujące prawo zapewnia ludziom żyjącym w wolnych związkach
wystarczające instrumenty do zapewnienia określonych uprawnień. Związek
partnerski to jakaś pośrednia forma, która jest niepotrzebna w polskim
ustawodawstwie“ – mówi poseł

i ma 100% racji
nalezy zmienic odpowiedni artkul Konstytucji RP, ktory narzuca prokreacyjny charakter malzenstwa.
Ale i tak robimy postepy, jeszcze w latach 50, by dostac slub trzeba bylo isc do lekarza, ktory mial strwierdzic mozliwosci zdrowej prokreacji, jak tego nie bylo, z malzenstwa byly nici....

--
the_foe

Data: 2013-01-27 19:39:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Black Power

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ke3ko8$bi6$1news.dialog.net.pl...
[...]

Poczytaj sobie 18  artykuł Konstytucji. Nie trzeba nic zmieniać. Związek partnerski to nie małżeństwo.

zorientowany

Data: 2013-01-27 19:51:36
Autor: zdumiony
Black Power
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5105745f$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
Poczytaj sobie 18  artykuł Konstytucji. Nie trzeba nic zmieniać. Związek partnerski to nie małżeństwo.

Wyobraźmy sobie że w Konstytucji mamy zapis o monopolistycznej roli Coca Coli. Oznacza to że nie dopuszczalne są inne napoje cocacolopodobne. A Ty byś twierdził że należy dopuścić Pepsi Colę, bo to nie Coca Cola. ;-)

Data: 2013-01-27 11:11:18
Autor: glob
Black Power
On 27 Sty, 19:51, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:5105745f$0$26686$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Coli. Oznacza to że nie dopuszczalne są inne napoje cocacolopodobne. A Ty
byś twierdził że należy dopuścić Pepsi Colę, bo to nie Coca Cola. ;-)

W konstytucji mamy zapisane , że nie wolno prześladować w demokracji
mniejszości i nie ma monopolu jednego ugrupowania. Monopol to był za
pzpr. Gowin bezczelnie kłamie bo konstytucję narusza nierówność prawna
i dlatego teraz szykują sprawy w trybunale w Strasburgu i będziesz za
debili z kościelnych bulił .

Data: 2013-01-27 20:37:52
Autor: A. Filip
Black Power
glob <robert.pawlowski4@gmail.com> pisze:
> [...]

> Poczytaj sobie 18  artykuł Konstytucji. Nie trzeba nic zmieniać. Związek

WyobraĹşmy sobie Ĺźe w Konstytucji mamy zapis o monopolistycznej roli Coca
[...]

A prawo w Polsce nie dyskryminuje wielbicieli i wielbicielek poligamii i
poliandrii?

Ja nie jestem wielbicielem wpierdalania się z brudnymi buciorami w cudze
(dorosłe) życie i uszczęśliwiania na siłę ale podejście że od związków
partnerskich się _zacznie_ jakoś potrafię zrozumieć.

P.S.
A z ciekawostek a propo tego że nie wszyscy się rwą z postumpem:
Szwajcarki prawo do głosu na poziomie federalnym zyskały dopiero w 1971
a w kantonach od 1959 _do 1990_.
https://en.wikipedia.org/wiki/Women%27s_suffrage_in_Switzerland

Data: 2013-01-27 11:53:08
Autor: glob
Black Power
On 27 Sty, 20:37, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
glob <robert.pawlows...@gmail.com> pisze:

> [...]

A z ciekawostek a propo tego że nie wszyscy się rwą z postumpem:
Szwajcarki prawo do głosu na poziomie federalnym zyskały dopiero w 1971

  No to straszne ,murzynom dali prawa jak białym i zobacz jak się
"zaczęło", apokalipsa , koniec świata. Świat się zawalił, wybuch ,
kosmos rozsadziło .
 Na zachodzie oddawna homo ma prawa jak każdy , a tu popatrz, w
pierdolonej " cnotliwej" polsce najhujowiej .

Data: 2013-01-27 12:16:27
Autor: glob
Black Power
On 27 Sty, 20:53, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:

> [...]

kosmos rozsadziło .
 Na zachodzie oddawna homo ma prawa jak każdy , a tu popatrz, w
pierdolonej " cnotliwej" polsce najhujowiej .

Największym jednak błędem było ogłoszenie krągłości ziemi, a "dobry"
kler chciał tak dobrze na płask, a te bandyty nie- ziemia kulą- i
zobacz co się porobiło okropnego .
 Ludzie chodzą głowami w dół i to jeszcze Kopernik był w to
nieszczęście zamieszany .
 No bo ta homofobia to taka walka obecnie o płaskość ziemi, bo kler
zawsze ma rację przecież, oni wiedzą najlepiej.
To jest to samo co batowanie murzynów zniewolonych, przecież czarny to
diabeł, diabłowi dać prawa ludzkie przecież to koniec świata.

 No już tyle razy się skończył świat że głowa może od tego rozboleć.
Tylko jakoś w krajach religinych tylko mord, prześladowanie ,
gnębienie, fanatyzm, analfabetyzm, prawo pięści i wpływy ważniejsze od
prawa , a w krajach tolerancyjnych- rozwój, poszanowanie , prawa które
chronią przed pięścią i zakusami władzy do kontrolowania. Tak koniec
świata.

Data: 2013-01-28 03:29:18
Autor: andal
Black Power
On Sun, 27 Jan 2013 11:53:08 -0800, glob wrote:

Na zachodzie oddawna homo ma prawa jak kaĹźdy , a tu popatrz, w
pierdolonej " cnotliwej" polsce najhujowiej .

pierdolisz glupoty, na zachodzie homosie sa zwykle odprawiani z kwitkiem i z usmiechem na ustach

Data: 2013-01-27 21:59:03
Autor: glob
Black Power
On 28 Sty, 04:29, andal <an...@andal.fake.com> wrote:
> [...]
> pierdolonej " cnotliwej" polsce najhujowiej .

pierdolisz glupoty, na zachodzie homosie sa zwykle odprawiani z kwitkiem

Ty, ty masz mózg po czarnobylu?

Oddawna w europie mają legalne związki patrnerskie, nawet śluby w
kościołach biorą. Co ty z kosmosu spadłeś?

Data: 2013-01-28 16:47:29
Autor: A. Filip
Black Power
> [...]
> pierdolonej " cnotliwej" polsce najhujowiej .

pierdolisz glupoty, na zachodzie homosie sa zwykle odprawiani z kwitkiem

Ty, ty masz mĂłzg po czarnobylu?

Oddawna w europie mają legalne związki patrnerskie, nawet śluby w
kościołach biorą. Co ty z kosmosu spadłeś?

W _całej_ Europie choćby tylko zachodniej? _NIE_. Wiec podawaj w jakich
krajach mają i jakie kościoły/wyznania udzielają takowych ślubów.
Bo zgodnie z twoją "logiczką" (_gdzieś_) są odprawiani z kwitkiem.

Data: 2013-01-28 08:57:33
Autor: glob
Black Power
On 28 Sty, 16:47, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
> [...]

krajach mają i jakie kościoły/wyznania udzielają takowych ślubów.
Bo zgodnie z twoją "logiczką" (_gdzieś_) są odprawiani z kwitkiem..

W każdym kościele oprócz katolickiego na zachodzie , związki
partnerskie w każdym kraju europy legalne, teraz legalizują by homo
mogło mieć dzieci. Tylko polska wiocha nienormalna i niedorozwinięta ,
polski zaścianek ma pierdolca.

Data: 2013-01-28 09:02:00
Autor: glob
Black Power
On 28 Sty, 17:57, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:

> [...]

partnerskie w każdym kraju europy legalne, teraz legalizują by homo
mogło mieć dzieci. Tylko polska wiocha nienormalna i niedorozwinięta ,

W 2010 około 250 mln osób zamieszkiwało tereny, gdzie przyjęto
neutralną płciowo definicję małżeństwa[3].

Legalizacji małżeństw osób tej samej płci dokonały: Holandia (2001),
Belgia (2003), Hiszpania (2005), Kanada (2003-2005), RPA (2006),
Norwegia (2009), Szwecja (2009), Portugalia (2010), Islandia (2010),
Argentyna (2010), Dania (2012) oraz stany Massachusetts (2004),
Connecticut (2008), Iowa (2009), Vermont (2009), New Hampshire (2010),
Nowy Jork (2011), Maryland (2012), Waszyngton (2012) oraz Dystrykt
Kolumbii (2012) w USA, a także miasto Meksyk (2010).

Dodatkowo małżeństwa takie uznaje Izrael (2006), Francja (2008),
autonomia Aruby (2007), Antyli Holenderskich (2007) oraz wszystkie
stany Meksyku (2010). Stany Nowy Meksyk (2007) i Rhode Island (2007) w
USA uznają takie małżeństwa zawarte w innych jurysdykcjach nie
przyznając możliwości zawarcia takich małżeństw na ich terenach..

W stanie Kalifornia małżeństwa osób tej samej płci były legalne od 16
czerwca do 19 listopada 2008; obecnie instytucja ta jest zawieszona.
Zamknij tę sekcję

Data: 2013-01-28 18:00:40
Autor: zdumiony
Black Power
Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:a2585624-44c0-4632-a688-06632e8d25cfv5g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

Będzie normalnie gdy pedofile będą mogli się żenić z dziećmi?

Data: 2013-01-28 09:05:15
Autor: glob
Black Power
On 28 Sty, 18:00, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
U ytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:a2585624-44c0-4632-a688-06632e8d25cfv5g2000yqg.googlegroups.com...

> W ka dym ko ciele opr cz katolickiego na zachodzie , zwi zki
> partnerskie w ka dym kraju europy legalne, teraz legalizuj by homo
> mog o mie dzieci. Tylko polska wiocha nienormalna i niedorozwini ta ,
> polski za cianek ma pierdolca.

B dzie normalnie gdy pedofile b d mogli si eni z dzie mi?

Pedofilia to zboczenie na które choruje twój wynaturzony i zbuntowany
do natury kler.

Data: 2013-01-28 18:21:16
Autor: A. Filip
Black Power v. Homo Power
> [...]

partnerskie w każdym kraju europy legalne, teraz legalizują by homo
mogło mieć dzieci. Tylko polska wiocha nienormalna i niedorozwinięta ,

W _każdym_ kościele poza katolickim?
Lepiej swojej zaślepionej durnoty nie mogłeś publicznie udowodnić.

Data: 2013-01-28 09:31:19
Autor: glob
Black Power v. Homo Power
On 28 Sty, 18:21, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
> [...]

> polski zaścianek ma pierdolca.

W _każdym_ kościele poza katolickim?
Lepiej swojej zaślepionej durnoty nie mogłeś publicznie udowodnić..

Co nie wiesz o tym że protestaci , zielonoświątkowcy , kosciół
duński , anglikański itd udzielają ślubów kościelnych. Ty ziemia jest
okrągła, nadal jest ten fakt szokiem?

Data: 2013-01-28 18:36:59
Autor: zdumiony
Black Power v. Homo Power
Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:f6c0f020-da49-45cd-8708-a7d582e3c51bw3g2000yqj.googlegroups.com...
Co nie wiesz o tym że protestaci , zielonoświątkowcy , kosciół
duński , anglikański itd udzielają ślubów kościelnych. Ty ziemia jest
okrągła, nadal jest ten fakt szokiem?

Słyszałem że anglikański, ale to świadczy o tym że zły atakuje kościoły, jedynie katolicki się trzyma ideowo.

Data: 2013-01-28 09:41:23
Autor: glob
Black Power v. Homo Power
On 28 Sty, 18:36, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
U ytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:f6c0f020-da49-45cd-8708-a7d582e3c51bw3g2000yqj.googlegroups.com...

> Co nie wiesz o tym e protestaci , zielono wi tkowcy , kosci
> du ski , anglika ski itd udzielaj lub w ko cielnych. Ty ziemia jest
> okr g a, nadal jest ten fakt szokiem?

S ysza em e anglika ski, ale to wiadczy o tym e z y atakuje ko cio y,
jedynie katolicki si trzyma ideowo.

Na zachodzie nawet w katolickim księża się wypowiadają za, jednak góra
choruje na homofobie i jest tym samym najbardziej ciemny i
niewspółczesny problemowo, że pustoszeje.

Data: 2013-01-28 19:02:38
Autor: zdumiony
Black Power v. Homo Power
Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:8c5e6aed-a134-4269-b10c-c2c6b6d5dc52f6g2000yqm.googlegroups.com...
Na zachodzie nawet w katolickim księża się wypowiadają za, jednak góra
choruje na homofobie i jest tym samym najbardziej ciemny i
niewspółczesny problemowo, że pustoszeje.

Biblia jest przeciw.

Data: 2013-01-28 10:14:07
Autor: glob
Black Power v. Homo Power
On 28 Sty, 19:02, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
U ytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:8c5e6aed-a134-4269-b10c-c2c6b6d5dc52f6g2000yqm.googlegroups.com...

> Na zachodzie nawet w katolickim ksi a si wypowiadaj za, jednak g ra
> choruje na homofobie i jest tym samym najbardziej ciemny i
> niewsp czesny problemowo, e pustoszeje.

Biblia jest przeciw.

Sodoma i gomora, doczytałeś do końca?. Lott wystawia żonę na publiczny
gwałt aby z nią się zabawili, a gości pozostawili w spokoju. Następnie
żona z ciekawości/ musiałbyś pozabijać dzieci bo zawsze są ciekawskie/
zamienia się w słup soli. Następnie LOTT w jaskini kopuluje kazirodczo
i pedofilnie z własnymi dziećmi. Naśladuj w całości słowa bibli..

Data: 2013-01-28 19:28:21
Autor: Klin
Black Power v. Homo Power
W dniu 2013-01-28 19:14, glob pisze:

[...]

   Biblia opisuje zdarzenia godne i niegodne naśladowania kto
   Ci kaĹźe naśladować te niegodne?

Data: 2013-01-28 12:37:26
Autor: glob
Black Power v. Homo Power
On 28 Sty, 19:28, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:
> [...]

> i pedofilnie z własnymi dziećmi. Naśladuj w całości słowa bibli.

   Biblia opisuje zdarzenia godne i niegodne naśladowania kto
   Ci każe naśladować te niegodne?

Bóg kazirodczy związek LOTTA i córek pochwalił i dzieci z tego związku
nazwał plemiem wybranym. Idź i ruchaj własne dzieci bo biblia to
pochwala.

Data: 2013-01-29 09:44:21
Autor: pulsar
Black Power v. Homo Power
W dniu 2013-01-28 21:37, glob pisze:

Bóg kazirodczy związek LOTTA i córek pochwalił i dzieci z tego związku
nazwał plemiem wybranym. Idź i ruchaj własne dzieci bo biblia to
pochwala.

No tak, to dowodzi kto i dlaczego pisał biblię.
A to, że klechy mówią, że to 'słowo boże', no cóż
lubią pleść bzdury ciemnemu ludowi, i doić go, doić..

Data: 2013-01-29 01:50:47
Autor: glob
Black Power v. Homo Power
On 29 Sty, 09:44, pulsar <pulsar...@galaktyka.pl> wrote:
> [...]

A to, że klechy mówią, że to 'słowo boże', no cóż
lubią pleść bzdury ciemnemu ludowi, i doić go, doić..

Bo to czasy były gdzie faraonowie , możnowładcy, arystokracja, aby
linie krwi zachować koligaciła się kazirodztwem.
 Teraz jest to przestępstwo, więc jak biblia taka święta jest, to
jazda ruchać dzieci swoje, zgodnie z biblią.
 W tamtych czasach tyran miał bojaźń i cześć ludu, a teraz jakby taka
bozia skopciła dwa miasta, bo kilku homków chodzi po ulicach, to by
takiego bozie na krześle elektrycznym skopcili, jako zwyrodnialca
ludzkości.
 Więc jak kmioty tak ten stek bzdur z czasów barbarzyństwa kochają, to
jazda naśladować w całości, a nie to co im pasuje.
Psychologicznie ,dzieje lotta wariat pisał. Wariaci mylnie często
przez prymitywne plemiona za boskich brani byli.

Data: 2013-01-27 19:54:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Black Power

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:ke3svp$h5t$1node2.news.atman.pl...
[...]