BlackBerry Q10 - przypomnienie kalendarza nie ma d¼wiêku?

Data: 2014-09-09 14:04:28
Autor: dendix
BlackBerry Q10 - przypomnienie kalendarza nie ma d¼wiêku?
Mam pytanie odno¶nie przypomnienia w Q10. Wy¶wietla mi siê na wy¶wietlaczu przypomnienie, za¶wieca siê czerwona dioda lecz nigdzie nie widzê mo¿liwo¶ci ustawienia d¼wiêku

Data: 2014-09-10 21:13:44
Autor: P.B.
BlackBerry Q10 - przypomnienie kalendarza nie ma d¼wiêku?
Dnia Tue, 9 Sep 2014 14:04:28 +0200, dendix napisa³(a):

Mam pytanie odno¶nie przypomnienia w Q10. Wy¶wietla mi siê na wy¶wietlaczu przypomnienie, za¶wieca siê czerwona dioda lecz nigdzie nie widzê mo¿liwo¶ci ustawienia d¼wiêku

W ustawieniach terminala: Powiadomienia -> Aplikacje -> Przypomnienia --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-09-12 12:32:48
Autor: dendix
BlackBerry Q10 - przypomnienie kalendarza nie ma d¼wiêku?
dziêki :)

U¿ytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j5rkw9dxvdqv$.1bdns0nxhoz0m$.dlg40tude.net...