Data: 2011-01-16 08:34:22 | |
Autor: fReLuZ | |
BlackBerry - brak internetu w Aplikacjach - tylko jakies expert pomoze... | |
A wiec mam BlackBerry (usluga Black Berry i Internet niby u operatora aktywna) - nie korzystam z funkcji Enterprise mail.
Chcialem skorzystac z aplikacji, ktora sciagnolem do czytania maili po POP3 - ale niestety nie dziala :( Nie dziala internet w zadnej aplikacji. Oczywiscie ustawilem, aby dana aplikacja miala dostep do internetu (zabezpieczenia). Sam internet jak korzystam z tej przegladarki wbudowanej to dziala. Macie koncepcje co to moze byc? Ustawialem tez APN w ustawieniach TCP - nie pomaga :( |
|
Data: 2011-01-16 14:56:24 | |
Autor: Kotlet | |
BlackBerry - brak internetu w Aplikacjach - tylko jakies expert pomoze... | |
W dniu 2011-01-16 08:34, fReLuZ pisze:
A wiec mam BlackBerry (usluga Black Berry i Internet niby u operatora jezeli to orange to maja specjalna infolinie dla uzytkownikow BB tam zadzwon. |
|
Data: 2011-01-16 18:08:27 | |
Autor: fReLuZ | |
BlackBerry - brak internetu w Aplikacjach - tylko jakies expert pomoze... | |
W dniu 2011-01-16 14:56, Kotlet pisze:
W dniu 2011-01-16 08:34, fReLuZ pisze:hmmm... a jaki tam numer? |
|
Data: 2011-01-16 18:25:40 | |
Autor: GS | |
BlackBerry - brak internetu w Aplikacjach - tylko jakies expert pomoze... | |
hmmm... a jaki tam numer? http://www.orange.pl/portal/map/map/corpo_huge?articleId=4112803 i coÅ› jeszcze ? pzdr GS |
|
Data: 2011-01-16 22:38:00 | |
Autor: fReLuZ | |
BlackBerry - brak internetu w Aplikacjach - tylko jakies expert pomoze... | |
W dniu 2011-01-16 18:25, GS pisze:
hmm... a za pomoca innej aplikacji nie moge sciagac poczty - czy moze musza aktywowac usluge tym smsem jak napisali?hmmm... a jaki tam numer? |
|
Data: 2011-01-17 08:03:06 | |
Autor: GS | |
BlackBerry - brak internetu w Aplikacjach - tylko jakies expert pomoze... | |
Użytkownik fReLuZ napisał:
W dniu 2011-01-16 18:25, GS pisze:a co na to BOK ? pzdr GS |
|
Data: 2011-01-17 23:09:15 | |
Autor: fReLuZ | |
BlackBerry - brak internetu w Aplikacjach - tylko jakies expert pomoze... | |
a co na to BOK ?hmm... a za pomoca innej aplikacji nie moge sciagac poczty - czy mozejezeli to orange to maja specjalna infolinie dla uzytkownikow BB tamhmmm... a jaki tam numer? cytuje: "Jeśli uaktywnił Pan ustawienia apn, i w polu apn wpisał słowo internet, wszystkie aplikacje działające poprzez apn internet powinny działać bez większych problemów. Sugeruję zweryfikować, czy na pewno w polu apn w ustawieniach TCP/IP jest wprowadzone słowo internet. Jeśli pomimo prawidłowych ustawień program nie działa, być może nie jest kompatybilny z oprogramowaniem Pana telefonu. Może tutaj pomóc usunięcie aplikacji i ponowna instalacja, lub zmiana wersji oprogramowania aparatu. " |
|
Data: 2011-01-17 17:11:33 | |
Autor: GS | |
BlackBerry - brak internetu w Aplikacjach - tylko jakies expert pomoze... | |
Użytkownik fReLuZ napisał:
W dniu 2011-01-16 18:25, GS pisze: tylko nie pomyl się i nie zadzwoń pod (+48 22) 606 50 00 i nie mów tam że nie możesz "aktywować"... niby tylko jedna litera w skrócie inna ale... pzdr GS |