BlackBerry oraz Jolla/Sailfish a androidowe aplikacje

Data: 2014-11-27 18:13:25
Autor: W
BlackBerry oraz Jolla/Sailfish a androidowe aplikacje
Krystek wystukał, co następuje:

A może kto¶ dysponuje rodzynkiem, jakim s± smartfony Jolla z systemem Sailfish i zakupił takiego? - <http://jolla.com/jolla/> W Sailfishu też jest możliwo¶ć korzystania z androidowych aplikacji.

Hm,
ostatnio skuszony obniżk± zanabyłem jollę i od wczoraj się bawię. Pierwsze wrażenie nieco dziwne (przyciski? jakie przyciski :D). Co do samych aplikacji z androida - zainstalowałem kilka (via sklep amazonu - działa, domy¶lnie jest yandex ale tam nie mam nawet konta) apliakcji i działaj± bez problemu (przy czym nie próbowałem żadnej aplikacji googla na przykład).

Data: 2014-11-30 22:00:28
Autor: Krystek
W dniu 2014-11-27 19:13, W pisze:
Krystek wystukał, co następuje:

A moĹĽe ktoĹ› dysponuje rodzynkiem, jakim sÄ… smartfony Jolla z systemem
Sailfish i zakupiĹ‚ takiego? -<http://jolla.com/jolla/>  W Sailfishu teĹĽ
jest możliwość korzystania z androidowych aplikacji.

Hm,
ostatnio skuszony obniżką zanabyłem jollę i od wczoraj się bawię. Pierwsze
wraĹĽenie nieco dziwne (przyciski? jakie przyciski :D). Co do samych
aplikacji z androida - zainstalowałem kilka (via sklep amazonu - działa,
domyślnie jest yandex ale tam nie mam nawet konta) apliakcji i działają bez
problemu (przy czym nie próbowałem żadnej aplikacji googla na przykład).

A nie przycinają się te androidowe aplikacje? Jak z płynnością działania?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2014-11-30 21:30:55
Autor: W
[...]

A nie przycinaj± się te androidowe aplikacje? Jak z płynno¶ci±
działania?

Te które sprawdzałem działaj± podobnie płynnie, większych przycięć nie zauważyłem (porównanie do starszego galaxy neksus i9250 gdzie 'cudowno¶ć' androida spowodowała, że zamiast rwać włosy wmieniłem na nowszego; i do lg g2, gdzie przy umiarkowanej ilo¶ci aplikacji wsio działa raczej całkiem płynnie)

Data: 2014-12-07 18:40:10
Autor: Krystek
W dniu 2014-11-30 22:30, W pisze:
[...]

- działa, domyślnie jest yandex ale tam nie mam nawet konta) apliakcji
i działają bez problemu (przy czym nie próbowałem żadnej aplikacji
googla na przykład).

A nie przycinają się te androidowe aplikacje? Jak z płynnością
działania?

Te które sprawdzałem działają podobnie płynnie, większych przycięć nie
zauważyłem (porównanie do starszego galaxy neksus i9250 gdzie 'cudowność'
androida spowodowała, że zamiast rwać włosy wmieniłem na nowszego; i do lg
g2, gdzie przy umiarkowanej ilości aplikacji wsio działa raczej całkiem
płynnie)

Dobrze wiedzieć. A pytam nie bez powodu, bo sam mam tablet, który pracuje pod Androidem 4.1 i generalnie nie narzekam na jego działanie, ale za to gdy pojawiają się nowsze wersje Andka to można wyczytać (słuszne) narzekania, że przy okazji nowszych aktualizacji psują to, co działało dobrze w starszych wersjach.

Więc z jednej strony nie chcę się odcinać od apek Androida, a z drugiej mieć w smartfonie system, który będzie dopracowany pod kątem sprzętu, na którym pracuje. Pytanie tylko jak na tym sprzęcie prezentuje się współpraca aplikacji Androida ze sprzętem i systemem Jolli.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

BlackBerry oraz Jolla/Sailfish a androidowe aplikacje