Blackberry kto kolwiek widział, ktokolwiek wie

Data: 2015-11-18 12:41:46
Autor: atm
On 2015-11-18 12:14, suryga@gmail.com wrote:
Wczoraj wieczorem znalazłem żony BB bolda.
Podobno nawet prezydent USA go miał.
Podobno jakaś nakładka na ANdka jest/bedzie.

Te telfony jeszcze istnieja?

Jesli juz masz tego Bolda w lapce to go po prostu przetestuj pod kątem swoich potrzeb.

Data: 2015-11-18 03:55:22
Autor: suryga
Blackberry kto kolwiek widział, ktokolwiek wie

> Te telfony jeszcze istnieja?

Jesli juz masz tego Bolda w lapce to go po prostu przetestuj pod kątem swoich potrzeb.

Simlocka niestety ma wiec pewnie 100 pln za zdjęcie + 50 pln za nową baterie.
Plus 100 pln za nowe gnizado sim (nie widzi simcard).
Wychodzi 250 plnów za pięcioletni fon i cholera wie ile jeszcze pochodzi.

Data: 2015-11-18 13:03:01
Autor: atm
On 2015-11-18 12:55, suryga@gmail.com wrote:

[...]

Przy takich pieniadzach pewnie spokojnie kupisz Nokie 520, ktora byc moze bez problemu spelni Twoje oczekiwania a przy okazji dziala calkiem niezle jak na takie pieniadze.

Data: 2015-11-18 16:36:07
Autor: P.B.
Dnia Wed, 18 Nov 2015 03:55:22 -0800 (PST), suryga@gmail.com napisał(a):

[...]

Za 250 po chwili szukania kupisz dowolnego Bolda na Allegro w stanie
kolekcjonerskim.

Jeżeli chodzi o samo Blackberry, to żeby jakoś sensownie to działało, to
musisz mieć wykupioną u operatora usługę BIS, zwaną Email Blackberry w
Play.
Jak masz już BIS, to zakładasz sobie z poziomu słuchawki konto w Blackberry
i na tym koncie konfigurujesz skrzynki pocztowe. BB jest genialne do poczty i rozmów telefonicznych. Niestety w zasadzie do
niczego więcej. Niby są aplikacje jak WhatsApp, GG, Facebook, przeglądarka,
nawigacja. Wszystko jednak w jakiś archaicznych wersjach i kulawe mocno. Ja
długo byłem wielkim fanem BB. Miałem Curve 8900, potem Bolda 9780, potem
Q5, potem wróciłem do 9780. Ale jak rok temu zaczęły się problemy z
synchronizacją kalendarzy i okazało się, że nikt kompletnie tego nie
wspiera, to przesiadłem się na Windows Phone, a później na Androida.  W czasach Symbiana taki BB to była duża rzecz, dziś raczej ciekawostka
historyczna.
 --
Pozdrawiam,
Przemek

Blackberry kto kolwiek widział, ktokolwiek wie