Blackberry kto kolwiek widział, ktokolwiek wie

Data: 2015-11-18 03:14:44
Autor: suryga
Blackberry kto kolwiek widział, ktokolwiek wie
Wczoraj wieczorem znalazłem żony BB bolda.
Podobno nawet prezydent USA go miał.
Podobno jakaś nakładka na ANdka jest/bedzie.

Te telfony jeszcze istnieja?

Data: 2015-11-18 12:39:14
Autor: atm
On 2015-11-18 12:14, suryga@gmail.com wrote:
Wczoraj wieczorem znalazłem żony BB bolda.
Podobno nawet prezydent USA go miał.
Podobno jakaś nakładka na ANdka jest/bedzie.

Te telfony jeszcze istnieja?

Nie nakladka a po prostu weszli w Androida z dwoma nowymi telefonami, natomiast ich system jest bardziej na biezaco łatany niz rozwijany.
Bold zas pracuje chyba na jeszcze wczesniejszym systemie.
Przez chwile mialem BB Z10, doszedlem jednak do wniosku, ze nie ma co zawracac kijem Wisly, zreszta podobnie podchodze do WP.

Data: 2015-11-18 12:41:46
Autor: atm
On 2015-11-18 12:14, suryga@gmail.com wrote:
Wczoraj wieczorem znalazłem żony BB bolda.
Podobno nawet prezydent USA go miał.
Podobno jakaś nakładka na ANdka jest/bedzie.

Te telfony jeszcze istnieja?

Jesli juz masz tego Bolda w lapce to go po prostu przetestuj pod kątem swoich potrzeb.

Data: 2015-11-18 03:55:22
Autor: suryga
Blackberry kto kolwiek widział, ktokolwiek wie

> Te telfony jeszcze istnieja?

Jesli juz masz tego Bolda w lapce to go po prostu przetestuj pod kątem swoich potrzeb.

Simlocka niestety ma wiec pewnie 100 pln za zdjęcie + 50 pln za nową baterie.
Plus 100 pln za nowe gnizado sim (nie widzi simcard).
Wychodzi 250 plnów za pięcioletni fon i cholera wie ile jeszcze pochodzi.

Data: 2015-11-18 13:03:01
Autor: atm
On 2015-11-18 12:55, suryga@gmail.com wrote:

[...]

Przy takich pieniadzach pewnie spokojnie kupisz Nokie 520, ktora byc moze bez problemu spelni Twoje oczekiwania a przy okazji dziala calkiem niezle jak na takie pieniadze.

Data: 2015-11-18 16:36:07
Autor: P.B.
Dnia Wed, 18 Nov 2015 03:55:22 -0800 (PST), suryga@gmail.com napisał(a):

[...]

Za 250 po chwili szukania kupisz dowolnego Bolda na Allegro w stanie
kolekcjonerskim.

Jeżeli chodzi o samo Blackberry, to żeby jakoś sensownie to działało, to
musisz mieć wykupioną u operatora usługę BIS, zwaną Email Blackberry w
Play.
Jak masz już BIS, to zakładasz sobie z poziomu słuchawki konto w Blackberry
i na tym koncie konfigurujesz skrzynki pocztowe. BB jest genialne do poczty i rozmów telefonicznych. Niestety w zasadzie do
niczego więcej. Niby są aplikacje jak WhatsApp, GG, Facebook, przeglądarka,
nawigacja. Wszystko jednak w jakiś archaicznych wersjach i kulawe mocno. Ja
długo byłem wielkim fanem BB. Miałem Curve 8900, potem Bolda 9780, potem
Q5, potem wróciłem do 9780. Ale jak rok temu zaczęły się problemy z
synchronizacją kalendarzy i okazało się, że nikt kompletnie tego nie
wspiera, to przesiadłem się na Windows Phone, a później na Androida.  W czasach Symbiana taki BB to była duża rzecz, dziś raczej ciekawostka
historyczna.
 --
Pozdrawiam,
Przemek

Blackberry kto kolwiek widział, ktokolwiek wie