Blackberry - opinie

Data: 2011-02-16 22:34:19
Autor: Iksinski
Blackberry - opinie

Uzytkownik <ludek@z.pl> napisal w wiadomosci news:bkinl6h2ro7vnp29f7ii05oedc609svuch4ax.com...

2. nie potrzebuje emaili i innych pieprzotow...Ale moze radio by sie
przydalo (a ten 8820 nie ma).

Po co chcesz zeby przekonywac Cie do telefonu, który w zaden sposób (przynajmniej na podstawie przedstawionych wymagan) nie zda egzaminu?
Nie piszesz maili i sms, wiec po co Ci klawiatura QWERTY?
Nie piszesz maili, to po co Ci telefon, który zostal dla nich stworzony?
Chcesz miec radio, to po co Ci telefon, który go nie posiada?

3. jakos tam bardziej nobilitujaco wyglada niz moja nokia 6301.

I to pisze dorosly czlowiek... Nobilitacja... Telefon za 300zl...

4. a nie rozlecie sie przy pierwszym upadku? Moze pojdzie dla corki, a
ja wezme sobie Nokie E52 (chyba normalny phone i ma voip co by sie
przydalo....).

A ja jutro wygram w totka? Podaj parametry brzegowe rzutu (wysokosc, kat spadania, sila rzutu, itp.), moze ktos potrafi obliczyc wytrzymalosc obudowy dla tego przypadku ;-)

A wogole to po ile te telefony chodza

Zajrzyj na bazar na A.

i czy ludzie chca ich uzywac?

Tak z ciekawosci... Jaki to ma wplyw na Twoja decyzje? Kupujesz telefon "dla ludzi" czy dla siebie?
Zeby nie bylo, ze OT... Odpowiedz na to pytanie: skoro je produkuja, to znaczy, ze ludzie chca ich uzywac.

Warto wziac taki telefon? Cena 300-400 zl.

A to zalezy.

Blackberry - opinie