Blackberry w roamingu/ a może zagraniczny P re-Paid?

Data: 2011-05-23 07:54:53
Autor: Marcin Lubojański
Blackberry w roamingu/ a może zagraniczny P re-Paid?
W dniu 2011-05-22 12:17, BAREK pisze:
Dzień Dobry,
Czy jakoś można obniżyć znacząco koszty korzystania z BB w roamingu?

Można wyłączyć transmisję danych w roamingu.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
-- interesujesz się turystyką? zapraszam na moje strony: www.goscinni.betacom.pl - darmowe noclegi!! na zasadzie wymiany adresów www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy', rozkład PKS Katowice

Data: 2011-05-23 10:53:43
Autor: Pawe³ G±ska
Blackberry w roamingu/ a mo¿e zagraniczny Pre-Paid?
Witam,

W odpowiedzi na maila od Marcin Lubojañski
z dnia: 2011-05-23 07:54:
W dniu 2011-05-22 12:17, BAREK pisze:
Dzieñ Dobry,
Czy jako¶ mo¿na obni¿yæ znacz±co koszty korzystania z BB w roamingu?

Mo¿na wy³±czyæ transmisjê danych w roamingu.
lub ca³kowicie wy³±czyæ telefon... wtedy to jest najtañszy roaming ;)

Pawe³

Data: 2011-05-23 17:04:12
Autor: BAREK
W dniu 2011-05-23 07:54, Marcin Lubojański pisze:
W dniu 2011-05-22 12:17, BAREK pisze:
Dzień Dobry,
Czy jakoś można obniżyć znacząco koszty korzystania z BB w roamingu?

Można wyłączyć transmisję danych w roamingu.

Taką metodę już znam i przerabiałem, ale tym razem chodzi o to, aby telefonu i transmisji danych nie wyłączyć- chodzi o to, żeby transmisja danych pracowała non-stop.

--
Barek
barek[]plusnet pl

Blackberry w roamingu/ a może zagraniczny P re-Paid?