Blad EPS w Fabii

Data: 2010-06-06 14:53:41
Autor: Marlboro
Blad EPS w Fabii
Konfiguracja:

Silnik 1.4 75 KM VW
'2005
Wersja: Ambiente

Pojawia się podczas jazdy błąd EPS. Wiem, że taki system jest zainstalowany w tym aucie, tylko nie wiem, czego to oznaczenie w grupie VAG oznacza.

To coś poważnego czy jakiś duperel?

Data: 2010-06-06 14:54:41
Autor: Marlboro
Blad EPS w Fabii
Użytkownik "Marlboro" <no.mail@nomail.com> napisał w wiadomości news:hug5pf$tpv$1node1.news.atman.pl...
[...]

Oczywiście chodziło o kontrolkę EPC. Przepraszam za błąd.

Data: 2010-06-06 15:26:03
Autor: Lewis
Blad EPS w Fabii
Użytkownik "Marlboro" <no.mail@nomail.com> napisał w wiadomości news:hug5rb$tq5$1node1.news.atman.pl...
[...]

http://tnij.org/epc_fabia

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-06-06 17:59:47
Autor: qnick
Blad EPS w Fabii
Marlboro pisze:
[...]

Sprawdź czy świecą ci światła stopu gdy masz zapalona kontrolkę EPC na zestawie wskaźników lub może światła stop masz zapalone na stałe. Najogólniej w 99 % przypadków jest to uszkodzony czujnik stopu pod pedałem hamulca i trzeba go wymienić.

Data: 2010-06-06 23:12:45
Autor: Marlboro
Blad EPS w Fabii
[...]

Niestety nie mój jest to samochód, więc przekażę informacje dalej. Dzięki za trop.

Blad EPS w Fabii