Data: 2010-04-12 02:22:52 | |
Autor: Dariusz K. Ładziak | |
Błąd pilota? | |
Użytkownik GreGG napisał:
[...] Uwaga - z automatycznego translatora, więc niekiedy tekst może nieco Poczytałem w oryginale. Czy mozliwe że światła ścieżki schodzenia (według tego tekstu żarówki w żółtych kloszach) wzięli za światła pasa??? Bo to co nastąpiło wygląda jakby w tych krzakach próbowali po prostu wylądować. Ciekawe jak tam to podejście jest oznakowane? -- Darek |
|
Data: 2010-04-12 16:01:06 | |
Autor: p47 | |
Błąd pilota? | |
Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <dariusz.ladziak@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hptpa3$3hv$1atlantis.news.neostrada.pl... Użytkownik GreGG napisał: [...] Uwaga - z automatycznego translatora, więc niekiedy tekst może nieco Poczytałem w oryginale. Czy mozliwe że światła ścieżki schodzenia (według tego tekstu żarówki w żółtych kloszach) wzięli za światła pasa??? Bo to co nastąpiło wygląda jakby w tych krzakach próbowali po prostu wylądować. Ciekawe jak tam to podejście jest oznakowane? -- Darek ___________________ Z-ca dowódcy WWS powiedział, ze w Smolenski pólnocne lotnisko (tam gdzie mieli lądować) to lotnisko I kategorii i ma dopuszczenie do ruchu wszystkich KLAS STATKÓW POWIETRZNYCH. Jakie pomoce ma lotnisko I kategorii wg wymogów rosyjskich? p47 |
|