Data: 2010-04-14 20:45:06 | |
Autor: u2 | |
Błąd pilota raczej wątpliwy | |
Było, ale warto powtórzyć :
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100410&typ=ks&id=ks19.txt "Wypowiedź Ryszarda Drozdowicza z Laboratorium Aerodynamicznego Politechniki Szczecińskiej (ZUT) Jako pilot oceniam, że sugerowany w mediach błąd pilota jest mało prawdopodobny. Na podejściu do lądowania nie wykonuje się żadnych manewrów typu silne przechylenie lub nagłe zmiany prędkości. A takie silne przechylenie zauważyli świadkowie. Pilot wykonał dodatkowe kręgi nadlotniskowe, aby upewnić się co do warunków lądowania i na tej podstawie podjął uzasadnioną decyzję o lądowaniu. Nieprawdopodobne też jest, aby doświadczony pilot wraz z drugim pilotem pomylili się co do wzrokowej oceny wysokości, nawet w przypadku awarii przyrządów, która jest również nieprawdopodobna. Należy tutaj zauważyć, że mgła jest na ogół z prześwitami i przy dziennym świetle nie stanowi istotnej przeszkody do wzrokowej oceny warunków lądowania. Okoliczności wskazują jednak na poważną awarię lub celowe zablokowanie układu sterowania. Taką blokadę można celowo zamontować tak, aby uruchomiła się przy wypuszczeniu podwozia lub klap bezpośrednio na prostej przed lądowaniem. Przy blokadzie klap lub lotek na prostej katastrofa była nieunikniona, gdyż pilot nawet zwiększając nagle ciąg, nie był w stanie wyprowadzić mocno przechylonej ciężkiej maszyny, mając wysokość rzędu 50-100 m i prędkość rzędu 260 km/h." |
|
Data: 2010-04-14 21:16:48 | |
Autor: MH | |
Błąd pilota raczej wątpliwy | |
Było, ale warto powtórzyć : No to se powtarzaj , ile chcesz .. "Wypowiedź Ryszarda Drozdowicza z Laboratorium Aerodynamicznego ÓRWA JEGO MAĆ !!! Po kiego fiuta montować czarne skrzynki w samolotach ?! Jak coś pirdolnie o glebę , wystarczy zapytać Rycha Drozdowicza z Polibudy Szczecińskiej !! Mało tego , podpowiem coś terrorystom. Po cholerę montować skomplikowany układ blokujący sterowanie samolotem przy wypuszczaniu podwozia ?? Prostszy będzie układ , który zablokuje sterowanie w momencie gdy któryś z pasażerów pójdzie się wysrać !! MH P.S. Wiele słów wręcz chciałoby się powiedzieć , ale ... nadal żałoba. Jedno powiem , Panie Rychu , specem od lotnictwa nie jestem , jednakże nie wróżę Panu w tym fachu błyskotliwej kariery ... -- |
|
Data: 2010-04-14 21:22:23 | |
Autor: u2 | |
Błąd pilota raczej wątpliwy | |
W dniu 2010-04-14 21:16, MH pisze:
Po kiego fiuta montować czarne skrzynki w samolotach ?! Jak coś pirdolnie o A skąd wiesz, że skomplikowany układ ? Kałach jest prosty w konstrukcji w porównaniu do m4. |
|
Data: 2010-04-14 21:36:16 | |
Autor: MH | |
Błąd pilota raczej wątpliwy | |
W dniu 2010-04-14 21:16, MH pisze: A jeszcze prostszy jest cep !! MH -- |
|
Data: 2010-04-14 21:45:24 | |
Autor: Tomy M. | |
Błąd pilota raczej wątpliwy | |
Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.0000184e.4bc61930newsgate.onet.pl...
A skąd wiesz, że skomplikowany układ ? Kałach jest prosty w konstrukcji i Ty ... "jesteś prostszy od konstrukcji cepa" Tomy M. |
|
Data: 2010-04-14 21:52:51 | |
Autor: u2 | |
Błąd pilota raczej wątpliwy | |
W dniu 2010-04-14 21:36, MH pisze:
A jak opiszesz konstrukcję cepa ?A skąd wiesz, że skomplikowany układ ? Kałach jest prosty w konstrukcji |