Błąd pilota raczej wątpliwy

Data: 2010-04-14 20:45:06
Autor: u2
Błąd pilota raczej wątpliwy
Było, ale warto powtórzyć :

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100410&typ=ks&id=ks19.txt

"Wypowiedź Ryszarda Drozdowicza z Laboratorium Aerodynamicznego
Politechniki Szczecińskiej (ZUT)

Jako pilot oceniam, że sugerowany w mediach błąd pilota jest mało
prawdopodobny. Na podejściu do lądowania nie wykonuje się żadnych
manewrów typu silne przechylenie lub nagłe zmiany prędkości. A takie
silne przechylenie zauważyli świadkowie. Pilot wykonał dodatkowe kręgi
nadlotniskowe, aby upewnić się co do warunków lądowania i na tej
podstawie podjął uzasadnioną decyzję o lądowaniu. Nieprawdopodobne też
jest, aby doświadczony pilot wraz z drugim pilotem pomylili się co do
wzrokowej oceny wysokości, nawet w przypadku awarii przyrządów, która
jest również nieprawdopodobna. Należy tutaj zauważyć, że mgła jest na
ogół z prześwitami i przy dziennym świetle nie stanowi istotnej
przeszkody do wzrokowej oceny warunków lądowania. Okoliczności wskazują
jednak na poważną awarię lub celowe zablokowanie układu sterowania. Taką
blokadę można celowo zamontować tak, aby uruchomiła się przy
wypuszczeniu podwozia lub klap bezpośrednio na prostej przed lądowaniem.
Przy blokadzie klap lub lotek na prostej katastrofa była nieunikniona,
gdyż pilot nawet zwiększając nagle ciąg, nie był w stanie wyprowadzić
mocno przechylonej ciężkiej maszyny, mając wysokość rzędu 50-100 m i
prędkość rzędu 260 km/h."

Data: 2010-04-14 21:16:48
Autor: MH
Błąd pilota raczej wątpliwy
Było, ale warto powtórzyć :

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100410&typ=ks&id=ks19.txt

No to se powtarzaj , ile chcesz ..
[...]

ÓRWA JEGO MAĆ !!!
Po kiego fiuta montować czarne skrzynki w samolotach ?! Jak coś pirdolnie o
glebę , wystarczy zapytać Rycha Drozdowicza z Polibudy Szczecińskiej !!
Mało tego , podpowiem coś terrorystom. Po cholerę montować skomplikowany układ
blokujący sterowanie samolotem przy wypuszczaniu podwozia ?? Prostszy będzie
układ , który zablokuje sterowanie w momencie gdy któryś z pasażerów pójdzie się
wysrać !! MH

P.S. Wiele słów wręcz chciałoby się powiedzieć , ale ... nadal żałoba.
Jedno powiem , Panie Rychu , specem od lotnictwa nie jestem , jednakże nie wróżę
Panu w tym fachu błyskotliwej kariery ...

Data: 2010-04-14 21:22:23
Autor: u2
W dniu 2010-04-14 21:16, MH pisze:
[...]

A skąd wiesz, że skomplikowany układ ? Kałach jest prosty w konstrukcji
w porównaniu do m4.

Data: 2010-04-14 21:36:16
Autor: MH
> [...]
> wysrać !! A skąd wiesz, że skomplikowany układ ? Kałach jest prosty w konstrukcji

A jeszcze prostszy jest cep !!

MH

Data: 2010-04-14 21:45:24
Autor: Tomy M.
Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.0000184e.4bc61930newsgate.onet.pl...

A skąd wiesz, że skomplikowany układ ? Kałach jest prosty w konstrukcji
w porównaniu do m4.

A jeszcze prostszy jest cep !!

i Ty ... "jesteś prostszy od konstrukcji cepa"

Tomy M.

Data: 2010-04-14 21:52:51
Autor: u2
W dniu 2010-04-14 21:36, MH pisze:

A skąd wiesz, że skomplikowany układ ? Kałach jest prosty w konstrukcji
w porównaniu do m4.

A jeszcze prostszy jest cep !!

A jak opiszesz konstrukcję cepa ?

Błąd pilota raczej wątpliwy