Błąd przy zrywaniu lokaty w Getinonline - Forbidden

Data: 2011-11-16 11:28:25
Autor: LP
Błąd przy zrywaniu lokaty w Getinonline - Forbidden
Co jest nie tak z Getinonline? Dziś skończyła się lokata, ustawiona na
automatyczne odnawianie, chciałem ją zerwać i otrzymuję cały czas
komunikat: "Forbidden. Przejdź na stronę główną".

Tak samo przy czacie z konsultantem, nie da się wysłać zapytania.

Sprawdzałem na dwóch przeglądarkach (FF8 i IE9)

Data: 2011-11-16 17:10:11
Autor: witek
On 11/16/2011 1:28 PM, LP wrote:
[...]

czyli działa tak jak powinno.
jak chcesz wpłacić kase, nie ma problemu, jak chcesz wypłcić kasę dostajesz prawidłową odpowiedz :  zapomnij.

Data: 2011-11-17 00:26:45
Autor: Waldek

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ja1fsj$ns4$1inews.gazeta.pl...
On 11/16/2011 1:28 PM, LP wrote:
[...]

Miedzymordzie gola jak dziala tak dziala, znaczy do dupy :]
ale co do lokat, to zawsze zrywaly sie idealnie
w wyznaczonym terminie zapadalnosci

Data: 2011-11-17 13:42:25
Autor: Zyga
W dniu 2011-11-17 00:26, Waldek pisze:
ale co do lokat, to zawsze zrywaly sie idealnie
w wyznaczonym terminie zapadalnosci

przecież napisał że zrywał ręcznie.

Zyga

Data: 2011-11-17 12:44:12
Autor: Konfabulator
Zyga <zyga.dude@wp.pl> napisał(a):
W dniu 2011-11-17 00:26, Waldek pisze:
> ale co do lokat, to zawsze zrywaly sie idealnie
> w wyznaczonym terminie zapadalnosci

przecież napisał że zrywał ręcznie.

Pewnie było po 22 i system był offline, co oznacza, że teraz nikt nie wie,
gdzie są jego środki i kiedy mu je oddadzą...

Data: 2011-11-17 23:10:54
Autor: Zbynek Ltd.
Konfabulator napisał(a) :
> [...]

Pewnie było po 22 i system był offline, co oznacza, że teraz nikt nie wie,
gdzie są jego środki i kiedy mu je oddadzą...

:-D
Widzę to w ten sposób, że system jest organizmem neuronowym i
neurotycznym. Więc nikt tak od razu nie jest w stanie stwierdzić,
gdzie są pieniądze klienta.
Do autora wątku - pogódź się z tym, że czasem pieniądze gdzieś się
gubią na kilka dni :-D Taki folklor w tym banku.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-11-16 19:44:12
Autor:
Błąd przy zrywaniu lokaty w Getinonline - Forbidden
spróbuj jutro, bo to taki bank, co to pracownicy wychodzą po południu i
wszystko do rana zamknięte na kłódkę --

Błąd przy zrywaniu lokaty w Getinonline - Forbidden