Błąd rejestratora

Data: 2014-05-21 21:32:44
Autor: Arbiter
Błąd rejestratora

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości news:537c8e83$0$2379$65785112news.neostrada.pl...

Kierowca oddał sprawę do sądu i wygrał."

ja tez nie przyjąłem  mandatu i poprosiłem o sąd. Pisałem o tym tu
https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.samochody/_HzbN2DKcPc

minęły już dwa lata - i nie ma tematu. Nie wiem co o tym sądzić bo nie dostałem żadnego postanowienia o umorzeniu a chyba w 2 lata to sąd by się zebrał?

Data: 2014-05-21 22:22:13
Autor: Czesław Wiśniak
Błąd rejestratora
[...]

Mnie  "złapali"  w pazdzierniku 2013 i po 1 rozprawie sąd poprosił dodatkowo o zeznania mojego świadka - pasażera, którego w ogóle nie uwzględniałem (sędzia sam zaproponował)
Sprawa miała sie zakończyć juz jakis czas temu, ale on nie dostał jeszcze wezwania choć mówią, że wysłali.
Tak więc czekamy :)

Błąd rejestratora