Błąd w VIN

Data: 2011-12-07 14:30:06
Autor: Nex@pl
Błąd w VIN
W dniu 2011-12-06 19:16, Andrzej pisze:
Witam!
Sytuacja wygląda tak: żona kupiła samochód sprowadzony z zagranicy od
pierwszego właściciela w kraju. W karcie pojazdu i dowodzie rej. jest
błąd w numerze VIN (B pomylone z 8). Jest na to kwit ze stacji
diagnostycznej. Chcemy zrobić badanie techniczne i przerejestrować auto,
ale diagnosta nie chce podbić przegądu a w wydziale komunikacji
twierdzą, że należy udać się do tego wydziału, który wydał dokumenty z
błędem i tam poprawić. Wolałbym tego uniknąć, bo to dość daleko.
Pytanie: da się to jakoś załatwić na miejscu, czyli w naszym wydziale
komunikacji? Czy nie ma sensu się upierać i trzeba odbyć daleką wycieczkę?

Zarejestruj z błędnym numerem, zrób spis z natury u diagnosty i podepnij to do wniosku o rejestrację.  U mnie i tak zapomnieli w dowodzie poprawić :) Mam adnotację, i skreslony nr VIN na pierwszej stronie dowodu.

Błąd w VIN