Błąd w deklaracji VAT

Data: 2013-02-07 23:43:26
Autor: Maciek
Błąd w deklaracji VAT
Witam

Błędnie wprowadzona faktura za zakup materiałów spowodowała błędne
wyliczenie VAT na ostatniej deklaracji. Wprowadzony koszt był w
rzeczywistości większy, czyli nie doszło na szczęście do uszczuplenia
należnego do zapłaty podatku (to na pewno nie dałoby mi spać po nocach i
wcześniej bym błąd wykrył :->), a jedynie do jego zawyżenia (pewnie
dlatego sypiałem dobrze) i to o całe 10 zł :-) Czy korygować deklarację
VAT, czy raczej udawać, że się nie zauważyło?

Maciek

Data: 2013-02-08 18:52:52
Autor: Gotfryd Smolik news
Błąd w deklaracji VAT
On Thu, 7 Feb 2013, Maciek wrote:

[...]

  Z tonu wnioskuję, że wolisz "udawać".
  W takim razie proponuję obrócić kota ogonem: co by miało stanowić
przeciwwskazanie do "udawania"?
  Bo przyznam ze nie widzę :) (oprócz tych 10zł zwrotu)

  Co innego jakby faktura zakupu materiałów nie była (w ogóle)
wprowadzona do KPiR. Ale niewielki błąd w kosztach IMVHO
grozi "niczym".

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-02-10 15:01:20
Autor: Maciek
[...]