Blad w mBanku?

Data: 2014-05-31 22:57:04
Autor: neoniusz
Blad w mBanku?
Powiele moj watek z forum mBÄ…ka.

Kwoty przykładowe tylko żeby oddać sens. Na ostatnim wyciągu (wygenerowanym 16 maja, spłata do 9 czerwca) miałem do spłaty 1000 zł. Wziąłem dziś "Szybką gotówkę i spłaty na raty" na 10000 zł na kilka rat. Nie chciałem rozkładać na raty bieżącego zadłużenia tylko te 10000 zł. No i w szczegółach kredytu widzę te 10000 zł, czyli OK. W "operacjach bieżących" na karcie widzę przelew (czyli obciążenie karty) 10000 zł i uznanie 10000 zł jako "uruchomienie spłaty na raty".
Do czego zmierzam? No więc widzę, że w "spłacie zadłużenia" na karcie wyzerowały mi się kwoty "Z ostatniego wyciągu, która pozostała do spłaty" i "Minimalna". Przed przyznaniem "Spłaty na raty" widniały tam normalne kwoty z karty, które miałem na poprzednim wyciągu. Pewnie tak jest, przez to uznanie rachunku karty kwotą z "PRZYZNANIE KREDYTU RATALNEGO" i wyglada na to, ze system traktuje to jako splate karty. Ale nie wydaje mi się, że tak powinno być. Powinno? Skoro nie mam niczego w "Z ostatniego wyciągu, która pozostała do spłaty" to mam nie spłacać zadłużenia z ostatniego wyciągu? Wygląda to na błąd... bo czemu bieżące zadłużenie przeskakiwałoby na kolejny wyciąg (czyli spłata w lipcu) po przyznaniu kredytu?

Wyglada na to, ze w ten sposob mozna przerzucac zadluzenie z miesiaca ma miesiac (ciagle biorac "szybka gotowke" i od razu ja splacajac). Malo to atrakcyjne, bo jest normalnie jest prowizja bodajze 4% od przelewu, ale byla dosc dluga promocja, ze bylo za darmo (konczy sie dzis).

Data: 2014-06-01 09:00:46
Autor: fifak
Blad w mBanku?
W dniu 2014-05-31 22:57, neoniusz pisze:
Powiele moj watek z forum mBÄ…ka.

podziwiam ludzi karmiących żydobanki, dla których życie w długu to nie problem ...

Data: 2014-06-01 18:49:47
Autor: neoniusz
Blad w mBanku?
W dniu 01.06.2014, 09:00, fifak pisze:
Powiele moj watek z forum mBÄ…ka.

podziwiam ludzi karmiących żydobanki, dla których życie w długu to nie
problem ...

Pozycz mi 9000 na 3 miesiace za 180zl. Zycie w dlugu... ROTFL. Chyba sie nie wyspales.

Data: 2014-06-01 18:19:42
Autor: oszczedny
Blad w mBanku?
nie chce mi sie analizowac tego co napisales ale:

[...]

dokladnie tak bylo i z tym akapitem sie zgadzam. oczywiscie do wczoraj, bo
wczoraj promocja sie skonczyla. swoja droga nie bylo to az tak dlugo bo od
poczatku roku z przerwa chyba miesieczna... reszta sie zgadza - bierzesz,
splacasz kredyt, wchodzi na wyciag, splacasz karte, po chwili znowu
bierzesz, splacasz kredyt, wchodzi na wyciag... :)
pozdrawiam
oszczedny
ps. znacznie lepiej bylo gdy blucash dzialal no ale trudno trzeba brac to co daja :)

Blad w mBanku?