Blad w mBanku?

Data: 2014-06-01 18:19:42
Autor: oszczedny
Blad w mBanku?
nie chce mi sie analizowac tego co napisales ale:

Wyglada na to, ze w ten sposob mozna przerzucac zadluzenie z miesiaca ma
miesiac (ciagle biorac "szybka gotowke" i od razu ja splacajac). Malo to
atrakcyjne, bo jest normalnie jest prowizja bodajze 4% od przelewu, ale
byla dosc dluga promocja, ze bylo za darmo (konczy sie dzis).

dokladnie tak bylo i z tym akapitem sie zgadzam. oczywiscie do wczoraj, bo
wczoraj promocja sie skonczyla. swoja droga nie bylo to az tak dlugo bo od
poczatku roku z przerwa chyba miesieczna... reszta sie zgadza - bierzesz,
splacasz kredyt, wchodzi na wyciag, splacasz karte, po chwili znowu
bierzesz, splacasz kredyt, wchodzi na wyciag... :)
pozdrawiam
oszczedny
ps. znacznie lepiej bylo gdy blucash dzialal no ale trudno trzeba brac to co daja :)

Blad w mBanku?