Data: 2009-05-18 14:29:01 | |
Autor: K.K. | |
Blad w transakcji a zablokowane srodki | |
wczoraj ok 23-24 bookowalem nocleg na travelodge.co.uk Przedstawiamy jak kartę kredytową, szczególnie w sklepach uk, gdzie za electrony często gęsto przyjmują tylko ichniejsze 'wynalazki'. DOstalem komunikat o blednych danych, To by się zgadzało, jeśli ze electrona wzieli taki ichniejszy 'wynalazek' wiec 2 razy ponowilem probe jeszcze. Dalej to samo. Trzy zapytania czy wystarczy i trzy prośby o blokadę na poczet później rozliczanych transakcji. Nie ma się czego czepiać. Wzorowe zachowanie mBanku. Pomoc mBanku mnie zbywa reklamacja po 21 dniach. Przynajmniej na dwa tygodnie usiąść i czekać, ale kto wie czy sklep nie odblokuje wcześniej. Mbankowi nic do tego przed zdjęcem blokady z lub bez przedstawienia rozliczenia transakcji w ciągu 14 dni. Sam może wkroczyć po tym terminie i zawsze zdejmuje blokadę, jeśli do tego czasu nie zdjął jej sklep. Na przyszłość przedstawiaj debetowe tak jakby były kredytowymi. |
|
Data: 2009-05-18 22:32:35 | |
Autor: Darek | |
Blad w transakcji a zablokowane srodki | |
Dzieki Ci wielkie! Bardzo konstruktywna odpowiedź!
Czyli nie mam sie co obawiać, że mi rozliczą tą transakcję? Chyba sobie sprawię wypukłą KK żeby mieć spokoj. Pozdrawiam, Darek
-- |
|