Blad w transakcji a zablokowane srodki

Data: 2009-05-18 14:29:01
Autor: K.K.
Blad w transakcji a zablokowane srodki
wczoraj ok 23-24 bookowalem nocleg na travelodge.co.uk
Była opcja visa electron, wiec zaplacilem karta z do eKonta z mBanku,
(mam wlaczone platnosci internetowe).

Przedstawiamy jak kartę kredytową, szczególnie w sklepach uk, gdzie za electrony często gęsto przyjmują tylko ichniejsze 'wynalazki'.

DOstalem komunikat o blednych danych,

To by się zgadzało, jeśli ze electrona wzieli taki ichniejszy 'wynalazek'

wiec 2 razy ponowilem probe jeszcze. Dalej to samo.
Wchodze na bankowosc elektroniczna, a tam 3 x 1000zł zblokowane.
O co chodzi?

Trzy zapytania czy wystarczy i trzy prośby o blokadę na poczet później rozliczanych transakcji. Nie ma się czego czepiać. Wzorowe zachowanie mBanku.

Pomoc mBanku mnie zbywa reklamacja po 21 dniach.
Co zrobic?

Przynajmniej na dwa tygodnie usiąść i czekać, ale kto wie czy sklep nie odblokuje wcześniej. Mbankowi nic do tego przed zdjęcem blokady z lub bez przedstawienia rozliczenia transakcji w ciągu 14 dni. Sam może wkroczyć po tym terminie i zawsze zdejmuje blokadę, jeśli do tego czasu nie zdjął jej sklep.
Na przyszłość przedstawiaj debetowe tak jakby były kredytowymi.

Data: 2009-05-18 22:32:35
Autor: Darek
Blad w transakcji a zablokowane srodki
Dzieki Ci wielkie! Bardzo konstruktywna odpowiedź!

Czyli nie mam sie co obawiać, że mi rozliczą tą transakcję?

Chyba sobie sprawię wypukłą KK żeby mieć spokoj.

Pozdrawiam,
Darek

--

Blad w transakcji a zablokowane srodki